Programy szkoleniowe:
- Jak emocje wpływają na obsługę klientów?Emocje sprzedawcy obniżają satysfakcję klientów. Kto zostanie lepiej oceniony? Sprzedawca pełen zapału i entuzjazmu, a może ten posępny i smutny? Wyniki badań eksperymentalnych są jednoznaczne. Ani jeden, ani drugi.
- Co wpływa na wysokość napiwków?Jak zwiększyć wysokość napiwków? Jak sprawić, by klienci dawali dodatkowe wynagrodzenie obsłudze? Jak nowe technologie wpływają na wartość napiwków? Jako menedżer w branży HoReCa, choć nie tylko, zapoznaj się ze skutecznymi sposobami potwierdzonymi badaniami na wyższe napiwki.
- Społeczny dowód słuszności w biznesieSpołeczny dowód słuszności sprowadza się do podążania za głosem większości – wynika z ustaleń psychologów społecznych. Dlatego firmy często podkreślają, że najwięcej klientów wybrało…właśnie ich produkt. Jak w praktyce można wykorzystać społeczny dowód słuszności?
- Status quo, czyli dlaczego nie lubimy zmianOpcje domyślne są potężnym impulsem w podejmowaniu decyzji – wynika z serii badań. Bazują na skłonności konsumentów do zachowania status quo. Tendencję do status quo widać w każdej dziedzinie życia: gospodarczej, społecznej a nawet politycznej. Jest jednak sposób, aby przezwyciężyć inercję.
- Jak dobrze pisać maile? Bez żartów!Używanie żartów w profesjonalnej komunikacji e-mailowej może przynieść opłakane skutki. Okazuje się, że odbiorcy e-maili nie wychwytują sarkazmu i ironii. Jest jednak sposób, by żart w e-mailu był właściwie zinterpretowany ;)
- Empatia w biznesie z perspektywy klientaEmpatia zwiększa kreatywność – wynika z badań. Umiejętność spojrzenia na produkt, usługę z perspektywy klienta ma gigantyczny wpływ na sukces biznesowy. Tylko, jak wejść w buty klienta i spojrzeć na nasz biznes jego oczami?
- Obsługa klienta: miły uśmiech sprzedawcyUśmiechnięty sprzedawca pobudza klienta do zakupu. Uśmiech na dzień dobry podnosi satysfakcję i zadowolenie z jakości obsługi klienta, chęć zakupu oraz lojalności wobec firmy. Co zrobić, by mieć uśmiechniętych pracowników, a tym samym zadowolonych klientów? Jak trenować szczere uśmiechy?
- Jak przeprosić klienta? Metoda 6 kroków.Oto 6 zasad skutecznych przeprosin wyodrębnionych w serii eksperymentów. Dwie zasady są absolutnie kluczowe, żeby przeprosiny zostały przyjęte. A samo słowo „przepraszam” jest tu najmniej istotne. Czy firmy powinny tworzyć standardy przepraszania swoich klientów.
- Okazywanie wdzięczności czyni cuda. Dziękuję.Nie wahaj się ani chwili przed okazaniem wyrazów wdzięczności swoim klientom, czy współpracownikom. Nie doceniamy tego, że ludzie uwielbiają dostawać maile z podziękowaniami. Te badania dostarczają ostatecznych dowodów.
- Kreatywny sprzedawca jest lepiej ocenianyKreatywne podejście do klienta może mieć wpływ na sukcesy sprzedażowe. Jak dowodzą autorzy badań, kreatywność pracowników można rozwijać za pomocą narzędzi szkoleniowych, które leżą w gestii działów HR.
- Reklamacje: jak i kiedy przepraszać klientówJak firmy powinny przepraszać swoich klientów, by ich nie stracić? Okazuje się, że sprawa nie jest taka prosta, bo przeprosiny mogą przynieść odwrotny skutek do zamierzonego. Co wynika z badań prowadzonych w Uberze?
- 11 sposobów na zyskanie sympatii KlientaO powodzeniu w biznesie decyduje nie tylko zawartość merytoryczna oferty. Często ważniejsze są relacje osobiste. Budowanie długotrwałych relacji z klientami opartych na wzajemnym zaufaniu trwa latami. Są jednak techniki zweryfikowane naukowo, które pomogą Ci zjednać sobie klientów.
MAJA WŁOSZCZOWSKA: moja recepta na dobry plan
Dodatkowo w magazynie "Czekadełko":
- Jak podnieść zaangażowanie pracowników.
- Trzy najważniejsze kompetencje dobrego sprzedawcy.
- Jak w kilka minut zyskać pewność siebie.
Sprawdzone, praktyczne i rzetelne informacje.
Ściągnij magazyn "Czekadełko" już teraz.












