Szkolenia biznesowe dla firm - Delta Training

Szkolenia potwierdzone badaniami

609021025 zapytania@deltatraining.pl

  • Klienci
  • Rekomendacje
  • Wyślij zapytanie

  • Firma
  • Oferta
  • Zespół
  • Zapytania ofertowe
  • Praca
  • Badania i rozwój
  • Rekomendacje
  • Kontakt
  • Strona główna
  • »
  • Obsługa Klienta

Obsługa Klienta

Programy szkoleniowe:

  • Jak emocje wpływają na obsługę klientów?Emocje sprzedawcy obniżają satysfakcję klientów. Kto zostanie lepiej oceniony? Sprzedawca pełen zapału i entuzjazmu, a może ten posępny i smutny? Wyniki badań eksperymentalnych są jednoznaczne. Ani jeden, ani drugi.
  • Co wpływa na wysokość napiwków?Jak zwiększyć wysokość napiwków? Jak sprawić, by klienci dawali dodatkowe wynagrodzenie obsłudze? Jak nowe technologie wpływają na wartość napiwków? Jako menedżer w branży HoReCa, choć nie tylko, zapoznaj się ze skutecznymi sposobami potwierdzonymi badaniami na wyższe napiwki.
  • Społeczny dowód słuszności w biznesieSpołeczny dowód słuszności sprowadza się do podążania za głosem większości – wynika z ustaleń psychologów społecznych. Dlatego firmy często podkreślają, że najwięcej klientów wybrało…właśnie ich produkt. Jak w praktyce można wykorzystać społeczny dowód słuszności?
  • Status quo, czyli dlaczego nie lubimy zmianOpcje domyślne są potężnym impulsem w podejmowaniu decyzji – wynika z serii badań. Bazują na skłonności konsumentów do zachowania status quo. Tendencję do status quo widać w każdej dziedzinie życia: gospodarczej, społecznej a nawet politycznej. Jest jednak sposób, aby przezwyciężyć inercję.
  • Jak dobrze pisać maile? Bez żartów!Używanie żartów w profesjonalnej komunikacji e-mailowej może przynieść opłakane skutki. Okazuje się, że odbiorcy e-maili nie wychwytują sarkazmu i ironii. Jest jednak sposób, by żart w e-mailu był właściwie zinterpretowany ;)
  • Empatia w biznesie z perspektywy klientaEmpatia zwiększa kreatywność – wynika z badań. Umiejętność spojrzenia na produkt, usługę z perspektywy klienta ma gigantyczny wpływ na sukces biznesowy. Tylko, jak wejść w buty klienta i spojrzeć na nasz biznes jego oczami?
  • Obsługa klienta: miły uśmiech sprzedawcyUśmiechnięty sprzedawca pobudza klienta do zakupu. Uśmiech na dzień dobry podnosi satysfakcję i zadowolenie z jakości obsługi klienta, chęć zakupu oraz lojalności wobec firmy. Co zrobić, by mieć uśmiechniętych pracowników, a tym samym zadowolonych klientów? Jak trenować szczere uśmiechy?
  • Jak przeprosić klienta? Metoda 6 kroków.Oto 6 zasad skutecznych przeprosin wyodrębnionych w serii eksperymentów. Dwie zasady są absolutnie kluczowe, żeby przeprosiny zostały przyjęte. A samo słowo „przepraszam” jest tu najmniej istotne. Czy firmy powinny tworzyć standardy przepraszania swoich klientów.
  • Okazywanie wdzięczności czyni cuda. Dziękuję.Nie wahaj się ani chwili przed okazaniem wyrazów wdzięczności swoim klientom, czy współpracownikom. Nie doceniamy tego, że ludzie uwielbiają dostawać maile z podziękowaniami. Te badania dostarczają ostatecznych dowodów.
  • Kreatywny sprzedawca jest lepiej ocenianyKreatywne podejście do klienta może mieć wpływ na sukcesy sprzedażowe. Jak dowodzą autorzy badań, kreatywność pracowników można rozwijać za pomocą narzędzi szkoleniowych, które leżą w gestii działów HR.
  • Reklamacje: jak i kiedy przepraszać klientówJak firmy powinny przepraszać swoich klientów, by ich nie stracić? Okazuje się, że sprawa nie jest taka prosta, bo przeprosiny mogą przynieść odwrotny skutek do zamierzonego. Co wynika z badań prowadzonych w Uberze?
  • 11 sposobów na zyskanie sympatii KlientaO powodzeniu w biznesie decyduje nie tylko zawartość merytoryczna oferty. Często ważniejsze są relacje osobiste. Budowanie długotrwałych relacji z klientami opartych na wzajemnym zaufaniu trwa latami. Są jednak techniki zweryfikowane naukowo, które pomogą Ci zjednać sobie klientów.

Zaufali nam

  • Rossmann wybiera szkolenia biznesowe dla swoich pracowników firmy Delta Training
  • ING Bank Śląski wybiera szkolenia firmy Delta Training
  • %szkolenia biznesowe%
  • PZU rekomenduje szkolenia biznesowe firmy Delta Training
  • %szkolenia biznesowe%
  • %szkolenia biznesowe%
  • McDonald's rekomenduje szkolenia biznesowe dla firm Delta Training
  • Volkswagen - VW - wybiera szkolenia firmy Delta Training
  • %szkolenia biznesowe%
  • %szkolenia biznesowe%
  • Rekomendacje dla firmy szkoleniowej Delta Training od Kolei Mazowieckich
  • PwC współpracuje z firmą szkoleniową Delta Training

MAJA WŁOSZCZOWSKA: moja recepta na dobry plan

Dodatkowo w magazynie "Czekadełko":

  • Jak podnieść zaangażowanie pracowników.
  • Trzy najważniejsze kompetencje dobrego sprzedawcy.
  • Jak w kilka minut zyskać pewność siebie.

Sprawdzone, praktyczne i rzetelne informacje.

Ściągnij magazyn "Czekadełko" już teraz.

    • Akceptuję politykę prywatności

    • Przepisz kod weryfikacyjny: Aby użyć CAPTCHA, potrzebujesz zainstalować Really Simple CAPTCHA .

    • Uczestnicy o naszych szkoleniach
    • Wyślij do nas zapytanie
    • Sprawdź korzyści

    OFERTA SZKOLEŃ
    BIZNESOWYCH DLA FIRM

    Szkolenia sprzedażowe Szkolenia menedżerskie Szkolenia rozwój osobisty Szkolenia praca zespołowa Szkolenia kreatywność Szkolenia sztuczna ineligencja Szkolenia dofinansowane KFS Szkolenia Wellbeing

    SZKOLENIA BIZNESOWE W MIASTACH

    Szkolenia biznesowe Warszawa Szkolenia biznesowe Kraków Szkolenia biznesowe Gdańsk Szkolenia biznesowe Szczecin Szkolenia biznesowe Lublin Szkolenia menedżerskie dla firm Poznań Szkolenia sprzedażowe dla firm Wrocław Szkolenia sprzedażowe dla firm Łódź Szkolenia biznesowe dla firm w Katowicach

    BADANIA I ROZWÓJ

    Najważniejsze artykuły Case studies Na flipcharcie Delta Training w mediach

    O NAS

    Firma szkoleniowa Delta Training Styl i filozofia prowadzenia szkoleń Zapytaj o ofertę szkoleniową Kontakt

    Wszelkie prawa zastrzeżone © Delta Training | Polityka prywatności | Polityka jakości
    Realizacja: Strony internetowe CubeMatic

    +48 609 021 025