Szkolenia, także online, dla handlowców z firm we Wrocławiu. I nie tylko. Prowadzimy szkolenia sprzedażowe oraz szkolenia menedżerskie szyte na miarę dla firm. Projektujemy szkolenia miękkie, biznesowe w oparciu o rzetelne badania i ponad 16-letnie doświadczenie rynkowe. Wybierz dobrą firmę szkoleniową we Wrocławiu. Postaw na jakość i doświadczenie. Delta Training jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS). Mamy certyfikat Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015-10.
Już teraz zapytaj o szkolenia dla pracowników swojej firmy
Wrocław, to czwarte największe miasto w Polsce. Liczy ok. 640 tysięcy mieszkańców. W dodatku nie grozi mu ich odpływ. Przyrost naturalny jest na plusie, w przeciwieństwie do całego województwa dolnośląskiego. Wielu młodych Wrocławian zostanie w stolicy dolnegośląska i tu rozwinie swoje zawodowe kariery. Nie muszą nigdzie wyjeżdżać, by znaleźć odpowiednią dla siebie pracę. We Wrocławiu jest grubo ponad 20 wyższych uczelni (trzeci, co do wielkości ośrodek uniwersytecki w Polsce). Jest więc skąd pozyskiwać przyszłych pracowników.
Przygotowanie do szkolenia
Jako Delta Training od wielu lat wspomagamy firmy w rozwijaniu talentów i kompetencji pracowników. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Interesuje nas wyłącznie jego indywidualny świat biznesowy. Chcemy poznać i zrozumieć cele biznesowe firmy, produkty i usługi, język, którego na co dzień używają pracownicy. To sprzyja zaangażowaniu uczestników i zwiększa szanse osiągnięcia celów biznesowych. Dopiero mając tę wiedzę, możemy zaprojektować skuteczne i praktyczne szkolenie dla konkretnej firmy, taka jak Twoja. Robimy to od 2008 roku. W ten sposób pracujemy dla dużych międzynarodowych korporacji, takich jak MAKRO Cash&Carry, Sanofi, Teva Polska, PwC Polska, czy amerykański gigant zbrojeniowy Lokheed Martin oraz mniejszych firm takich jak Tristone Flowtech Poland, czy sektora publicznego (BGK, PGNiG, Urząd Zamówień Publicznych), czy trzeciego sektora (np. Fundacja WWF Polska). Mamy duże doświadczenie we współpracy szkoleniowej z różnymi firmami z wielu różnych branż. Wymieniać można długo. Lista klientów znajduje się na naszej stronie internetowej. Prowadzimy szkolenia menedżerskie, sprzedażowe, dotyczące współpracy zespołowej, rozwoju osobistego, indywidualne spotkania z coachem. Specjalizujemy się również w warsztatach interwencyjnych. Nasz odrębny zespół konsultantów bierze udział w projektach Assessment Center i Development Center. Mamy również sprawdzone w wielu projektach narzędzie do uzyskiwania informacji zwrotnych 360 stopni.
Źródło szkoleniowego know-how
Oczywiście etap przygotowań do każdego szkolenia jest bardzo ważny. Jednak kluczowe jest know-how, na którym opiera się szkolenie. Jako Delta Training do szkoleń podchodzimy odpowiedzialnie. Nasze rozwiązania opieramy na wynikach badań eksperymentalnych w obszarze ekonomii behawioralnej, psychologii biznesu oraz doświadczeniu rynkowemu. To gwarantuje powtarzalność efektów, skuteczność rozwiązań. Tak, jak dobra szczepionka jest skuteczniejsza i przynosi lepsze efekty od placebo, czy leku homeopatycznego. Najważniejsze dla nas jest praktyczne podejście, użyteczność narzędzi szkoleniowych dla pracowników firmy – naszych uczestników szkoleń. Dlatego podczas szkoleń dużo ćwiczymy. Efekt? Osiągnięcie celów szkoleniowych nakreślonych przez firmę – naszego klienta, partnera. Zapytaj o szkolenia dla pracowników swojej firmy. Nawiążmy współpracę szkoleniową.
Efekty szkolenia dla firmy
Dbamy, monitorujemy i sprawdzamy efekty szkolenia. Co się zmieniło w firmie, w zespole, w dziale? Czy cel szkoleniowy został osiągnięty? Czy pracownicy po powrocie z sali szkoleniowej do swojej pracy, firmy, wykorzystują w praktyce nowe umiejętności, zdobytą wiedzę, demonstrują inną postawę? Wspieramy uczestników szkoleń oraz ich przełożonych w tym, żeby tak było. Wiemy, że odpowiednia metodologia zapewnia lepsze efekty. Śledzimy międzynarodowe badania dotyczące skuteczności i praktyczności szkoleń. Co temu sprzyja? Z metaanalizy badań wynika, że warto, aby uczestnicy szkoleń zapoznawali się z kilkoma technikami, podejściami, koncepcjami i je intensywnie ćwiczyli, zamiast poznawać pobieżnie dziesiątki technik i teorii. W tym przypadku mniej, znaczy lepiej. Mniej, to efektywniej. Wszystkie ćwiczenia powinny być dostosowane do środowiska zawodowego uczestników szkolenia. Więcej na temat zwiększenia efektywności szkoleniowej i jej praktycznego zastosowania w życiu firmy można przeczytać w tekście „Jak wzmocnić efekty szkolenia w firmie?” znajdującego się w naszej bibliotece praktycznej wiedzy. To jest przykład naszego podejścia do szkoleń, z czego wynika ich zawartość, na czym oparte jest know-how? Jesteśmy dumni, że wielu naszych klientów, to docenia i współpracuje z nami już od wielu lat. Jesteśmy wdzięczni za takie zaufanie.
Zapraszamy firmy we Wrocławiu do współpracy szkoleniowej.
Kontakt w sprawie szkolenia:
Przeczytaj również
Skuteczne motywowanie pracowników
Zarządzanie zespołem
Efektywny Feedback - informacja zwrotna
Narzędzia menedżerskie
Coaching menedżerski
Skuteczne techniki sprzedaży
Profesjonalna obsługa klientów
Merchandising
Insights Discovery w sprzedaży
Współpraca w zespole
Poker osobowości - gra dla zespołu
Komunikacja mailowa
Motywacyjny job crafting
Skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem
Asertywność w biznesie
Prezentacja i wystąpienia publiczne
Typologia klienta
MAJA WŁOSZCZOWSKA: moja recepta na dobry plan
Dodatkowo w magazynie "Czekadełko":
- Jak podnieść zaangażowanie pracowników.
- Trzy najważniejsze kompetencje dobrego sprzedawcy.
- Jak w kilka minut zyskać pewność siebie.
Sprawdzone, praktyczne i rzetelne informacje.
Ściągnij magazyn "Czekadełko" już teraz.