Sztuka zadawania pytań w pracy
Jak zadawać pytania, które budują relacje, wspierają sprzedaż i rozwijają zespoły? Co wynika z badań dotyczących stawiania pytań? Poznaj sztukę zadawania pytań w pracy menedżera i handlowca.
Praktyczne wnioski z badań w obszarach ekonomii behawioralnej oraz psychologii biznesu do wykorzystania w pracy: sprzedaż, zarządzanie, budowanie zespołów, rozwój osobisty oraz rekrutacja i szkolenia.
Jak zadawać pytania, które budują relacje, wspierają sprzedaż i rozwijają zespoły? Co wynika z badań dotyczących stawiania pytań? Poznaj sztukę zadawania pytań w pracy menedżera i handlowca.
Rezyliencja, odporność psychiczna, nie są uwarunkowane genetycznie – można je rozwijać. Rezyliencja jest drugą najważniejszą kompetencją przyszłości. Jak budować psychiczną siłę, by lepiej funkcjonować w pracy i życiu? Sprawdź nasz praktyczny poradnik stworzony na podstawie rzetelnych badań.
Efekt potwierdzenia (znany też jako błąd konfirmacji lub confirmation bias) decyduje o tym, jakie informacje dostrzegasz, jak je interpretujesz i co zapamiętujesz. Jego ofiarami padły globalne koncerny, takie jak Kodak czy Nokia. Jak się zabezpieczyć przed działaniem efektu potwierdzenia?
Asertywność to coś więcej niż umiejętność odmawiania. To wyznaczanie granic w obronie własnych praw, budowanie pewności siebie i zdrowych relacji w pracy. Badań nad asertywnością jest niewiele. Dotarliśmy do najważniejszych. Dowiedz się, jak być asertywnym w różnych sytuacjach zawodowych.
Uważność to naukowo potwierdzony sposób na redukcję stresu, poprawę koncentracji i budowanie odporności psychicznej. Co wynika z metaanalizy badań nad uważnością obejmujących ponad 8 tysięcy liderów? Jak trenować uważność? Sprawdź nasz praktyczny poradnik oparty na badaniach.
Jak zwiększać jakość relacji w pracy? Posiadanie przyjaciół w pracy podnosi satysfakcję, efektywność i poprawia samopoczucie. Tymczasem 76 proc. menedżerów ma trudności w nawiązywaniu kontaktów ze współpracownikami, a 58 proc. uważa, że ich relacje w pracy są powierzchowne.
Sprzedawać doświadczenia czy produkty? Co klientom sprawi większą radość? Za odpowiedź na pytanie mieć, czy być wzięli się badacze eksperymentalni. I już wiedzą co lepiej wybrać: wycieczkę, czy nowy telefon? Jesteś kolekcjonerem przeżyć, czy przedmiotów? Sprawdźmy.
Nuda w pracy prowadzi do spadku efektywności i większego stresu. Monotonia, powtarzalność, brak wyzwań i sensu sprzyjają nudzie w pracy. Statystycznie pracownik nudzi się przez 10 godzin w tygodniu. Jak radzić sobie z nudą w pracy?
Jak stawiać cele metodą SMART? Jak uniknąć pułapek i zagrożeń w konstruowaniu celów techniką SMART? Co wynika z setek badań nad wyznaczaniem celów? Teraz cel jest jeden: przeczytaj ten tekst do końca. Oto wszystko co musisz wiedzieć o stawianiu celów.
Jaki styl przywództwa jest skuteczny? Demokratyczny czy autokratyczny? A może leseferyczny? Z analizy setek badań wynika, że to zależy od sytuacji. Najlepsze efekty przynosi mieszanie stylów przywódczych. To sytuacja wymusza styl, a lider musi być elastyczny.
Jak umiejętność dzielenia życia na osobiste i zawodowe wpływa na satysfakcję i efektywność w czasach pracy online? Co wynika dla ciebie z metaanalizy badań na grupie 40 tysięcy pracowników? Jak skutecznie połączyć życie prywatne i obowiązki służbowe? Poznaj też znanych pracoholików.
Co ma silniejszą moc? Motywacja wewnętrzna czy zewnętrzna? Wbrew pozorom odpowiedź nie jest prosta. Z wyników metaanalizy badań z 40 lat wiadomo, w jakich sytuacjach motywacja wewnętrzna działa lepiej, a w jakich motywacja zewnętrzna.
Na czym polega priming (torowanie)? Jak w praktyce użyć efektu torowania? Jak emocje łączą się ze słowami, obrazami i dźwiękami? Efekt torowania jest jak domino skojarzeń. Tę wiedzę możesz wykorzystać do wpływania na decyzje klientów. Skuteczność tego efektu jest potwierdzona badaniami.
Podejmując decyzję lepiej kierować się intuicją, czy statystyką i korzystać z big data? Czy pora dnia ma wpływ na ryzykowność decyzji? Co zrobić, gdy nie masz wszystkich informacji do podjęcia optymalnej decyzji? Zdecydować teraz, czy później? Odpowiedzi przynoszą wyniki badań eksperymentalnych.
Szkolenia biznesowe dla firm w Katowicach – rozwój menedżerów, sprzedawców i zespołów na najwyższym poziomie. Nasza oferta obejmuje szkolenia menedżerskie, sprzedażowe, z pracy zespołowej, rozwoju osobistego, kreatywności, sztucznej inteligencji oraz wellbeingu. Sprawdź ofertę szkoleń miękkich dla pracowników firm w Katowicach.
Dodatkowo w magazynie "Czekadełko":
Sprawdzone, praktyczne i rzetelne informacje.
Ściągnij magazyn "Czekadełko" już teraz.
Wszelkie prawa zastrzeżone © Delta Training | Polityka prywatności | Polityka jakości
Realizacja: Strony internetowe CubeMatic