Szkolenia dla pracowników firm w Warszawie. Firmy szkoleniowe – Warszawa. Oferujemy szkolenia sprzedażowe, menedżerskie, z pracy zespołowej, kreatywności i efektywności osobistej. Szkolenia ze sztucznej inteligencji. Ekstremalnie praktyczne i użyteczne. Precyzyjnie dopasowane. Oparte na badaniach z ekonomii behawioralnej i psychologii społecznej. Zapraszamy do współpracy.
Już teraz zapytaj o szkolenia dla pracowników swojej firmy
Warszawa to wyjątkowe miasto. Jest pulsem biznesowym nie tylko Polski, ale całej Europy Środkowo-Wschodniej. Według raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego (PIE) Warszawa z okolicznymi powiatami zalicza się do najbardziej rozwiniętych regionów Unii Europejskiej. PKB na mieszkańca Warszawy jest na poziomie 167 proc. średniej unijnej. Okazuje się, że według Eurostatu PKB per capita w Warszawie jest wyższe niż w wielu stolicach UE. Warszawa wyprzedza takie miasta jak Helsinki, Rzym, Berlin, Wiedeń czy Madryt. Warszawa z okolicznymi gminami wytwarza ok. 20 proc. PKB całej Polski. W stolicy Polski działa ok. 534 tys. firm, co stanowi 54,4 proc. ogółu podmiotów w województwie mazowieckim. W Warszawie zielone certyfikaty posiada 54 proc. biur. To najlepszy wynik w Europie. W Warszawie jest więcej biur niż w 10 następnych największych polskich miastach razem wziętych!!! Warszawa jest jednym z nielicznych miast, w których co roku przybywa mieszkańców. Teraz ich liczba sięga już niemal 2 milionów. I ok. 40 proc. z nich ma wyższe wykształcenie. Nic dziwnego, że 93 proc. studentów i 89 proc. cudzoziemców ocenia Warszawę jako dobre miasto do rozwoju kariery – wynika z raportu „Kapitał ludzki w Warszawie”, który powstał na zamówienie ratusza.
Szkolenia biznesowe w Warszawie
Jesteśmy warszawską firmą szkoleniową działającą w całej Polsce. Istniejemy na rynku nieprzerwanie od 2008 roku, czyli od ponad 16 lat. Od samego początku swoje rozwiązania szkoleniowe opieramy na wynikach badań z ekonomii behawioralnej i psychologii społecznej. Interesują nas wnioski z badań przeprowadzonych na dużych próbach, wielokrotnie potwierdzone i sprawdzone w praktyce biznesowej. Korzystamy z odkryć noblistów z dziedziny ekonomii behawioralnej, m.in. prof. Daniela Kahnemana. Wiemy, że odpowiednia metodologia zapewnia lepsze efekty. Udoskonalamy nasze programy szkoleniowe, rozwiązania doradcze dla klientów, sposób mierzenia efektów szkoleniowych.
Jest to szczególnie ważne w czasach sztucznej inteligencji. Tak więc obserwujemy trendy w biznesie i rozwoju pracowników, gromadzimy dane, testujemy, wymieniamy się informacjami zwrotnymi, oceniamy efekty.
Przygotowanie do szkolenia
Do każdego szkolenia skrupulatnie się przygotowujemy. Rozmawiamy z uczestnikami i ich przełożonymi. Poznajemy codzienny świat zawodowy uczestników szkolenia. Interesuje nas branżowy język, usługi i produkty oferowane przez firmę, strategia i krótkoterminowe plany biznesowe. Powód przeprowadzenia szkolenia. Tworzymy ćwiczenia i kejsy oparte na rzeczywistych sytuacjach w konkretnej firmie. Nie używamy uniwersalnych ćwiczeń. Specjalizujemy się w szkoleniach biznesowych szytych na miarę dla firm.
Wiarygodność i referencje
Jako firma szkoleniowa jesteśmy wpisani do Rejestru Firm Szkoleniowych (RIS). Mamy również certyfikat jakości PN-EN ISO 9001-2015 w zakresie szkoleń biznesowych. Jesteśmy w Bazie Usług Rozwojowych (BUR) – platformie administrowanej przez PARP oferującej usługi rozwojowe. Posiadamy wiele referencji od zadowolonych klientów. Możesz je sprawdzić na naszej stronie w zakładce rekomendacje. Pracujemy dla międzynarodowych koncernów, rodzinnych firm, fundacji, stowarzyszeń, dużych państwowych firm i instytucji zaufania publicznego a nawet ambasad. Jesteśmy dumni, że wśród naszych klientów są m.in. Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska, Leroy Merlin Polska, Grupa Sanofi, ING Bank Śląski, PwC Polska, MAKRO Cash & Carry, Ambasada Finlandii w Warszawie, PZU, Volkswagen Group Polska, Scania Polska, General Electric Company Polska, Benefit Systems, Urząd Miasta Gdyni, Novo Nordisk Pharma, Stokrotka, Asseco Poland, Santander Bank Polska, Giant Polska, Olympus Polska, Fundacja WWF Polska, Centrum Obsługi Administracji Rządowej, Bank Gospodarstwa Krajowego, Urząd Zamówień Publicznych i wielu innych. Aktualna lista naszych klientów jest naszej stronie.
Nasze szkolenia miękkie dla firm w Warszawie
Dla naszych klientów prowadzimy szkolenia miękkie doskonalące najważniejsze kompetencje. Śledzimy trendy na rynku szkoleniowym i w rozwoju pracowników. Co wpływa na biznes i co dzieje się na świecie? Dlatego stworzyliśmy bardzo praktyczne szkolenie dotyczące wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie. Takie szkolenie przeprowadziliśmy m.in. dla Gdańskiego Wydawnictwa Oświatowego i wielu innych firm. Naszemu szkoleniu ze sztucznej inteligencji towarzyszy autorskie badanie i raport „Profil cyfrowy” dotyczący otwartości pracowników wobec nowych technologii i sztucznej inteligencji. Świat sztucznej inteligencji rozwija się z prędkością TGV. Jesteśmy przekonani, że sztuczna inteligencja zmieni świat. Już to robi.
Z podobnym rygorem naukowym wspólnie z redaktorami i dziennikarzami, menedżerami i psychologami społecznymi stworzyliśmy narzędzie do badania jakości komunikacji e-mailowej „Indeks Mail”. Jest to wartość dodana do szkolenia z komunikacji e-mailowej. Firma może porównać swoje wyniki ze średnimi na rynku.
Stworzyliśmy też innowacyjne szkolenie dla Banku Santander Polska z adaptacji szkoleniowej książki „Pułapki Myślenia” noblisty prof. Daniela Kahnemana.
Wśród naszych szkoleń miękkich dla menedżerów są m.in. takie jak zarządzanie zespołem, skuteczne motywowanie pracowników, delegowanie zadań, udzielanie informacji zwrotnej, przywództwo transformacyjne, coaching menedżerski i wiele innych. W ofercie szkoleń sprzedażowych są techniki sprzedaży, profesjonalna obsługa klientów, perswazja i wywieranie wpływu, techniki narracyjne, typologia klientów, radzenie sobie z tzw. trudnym klientem, merchandising, ale też sztuczna inteligencja w sprzedaży. Oczywiście na tym nie kończy się nasza oferta szkoleń menedżerskich i sprzedażowych.
Mamy w ofercie też szkolenia z rozwoju osobistego. Są wśród nich m.in. prezentacja liczb, danych i raportów, inteligencja emocjonalna, asertywność w biznesie, job-crafting, zarządzanie sobą w zmianie, aktywne i uważne słuchanie, rozwiązywanie konfliktów, negocjacje, efektywna praca w open space, wellbeing, bezpieczeństwo psychologiczne, dobrostan w pracy, sposoby radzenia sobie ze stresem. Prowadzimy również szkolenia z kreatywności oraz pracy zespołowej, m,in. Współpraca w zespole, komunikacja w zespole, Insights Discovery, Poker osobowości, integracja zespołu i wiele innych.
Prowadzimy też szkolenia dofinansowane w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Wspomagamy naszych klientów w uzyskaniu nawet 80 proc. dofinansowania dla szkoleń dla swoich pracowników. Zapytaj o szkolenia dofinansowane wysyłając zapytanie na kfs@deltatraining.pl
Zapraszamy firmy w Warszawie do współpracy szkoleniowej.
Kontakt w sprawie szkolenia:
Przeczytaj również
Sztuczna inteligencja w biznesie
Skuteczne motywowanie pracowników
Zarządzanie zespołem
Efektywny Feedback - informacja zwrotna
Narzędzia menedżerskie
Coaching menedżerski
Skuteczne techniki sprzedaży
Profesjonalna obsługa klientów
Merchandising
Insights Discovery w sprzedaży
Współpraca w zespole
Poker osobowości - gra dla zespołu
Komunikacja mailowa
Job Crafting
Skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem
Asertywność w biznesie
Prezentacja i wystąpienia publiczne
Typologia klienta
Prezentacja liczb i danych
MAJA WŁOSZCZOWSKA: moja recepta na dobry plan
Dodatkowo w magazynie "Czekadełko":
- Jak podnieść zaangażowanie pracowników.
- Trzy najważniejsze kompetencje dobrego sprzedawcy.
- Jak w kilka minut zyskać pewność siebie.
Sprawdzone, praktyczne i rzetelne informacje.
Ściągnij magazyn "Czekadełko" już teraz.