Szkolenia biznesowe dla firm - Delta Training

Szkolenia potwierdzone badaniami

  • Klienci
  • Rekomendacje
  • Wyślij zapytanie

  • Firma
  • Oferta
  • Zespół
  • Zapytania ofertowe
  • Praca
  • Badania i rozwój
  • Rekomendacje
  • Kontakt
  • Strona główna
  • »
  • Opinie uczestników o naszych szkoleniach

Opinie uczestników o naszych szkoleniach

Uczestnicy o naszych szkoleniach

(wypowiedzi pochodzą z ankiet oceny szkolenia):

„To najlepsze szkolenie na jakim byłam – w 100% do wykorzystania w mojej pracy i w 100% odpowiadające moim aktualnym priorytetom rozwojowym”

„Bardzo mi się podobało :)” 

„Najlepsze szkolenie ever.”

„W mojej opinii pierwsze ciekawe szkolenie sprzedażowe, w którym miałem okazję wziąć udział w trakcie swojej kilkunastoletniej praktyki handlowca.”

„Bardzo podobało mi się szkolenie. Temat cudowny. Bardzo źle przyjmuję krytykę – oswoiłam potwora 🙂 Dziękuję.”

„Już kolejny raz uczestniczę w szkoleniach Delta Training i każde szkolenie było bardzo merytoryczne i prowadzone z humorem, nie przeładowane teorią, wiele praktycznych ćwiczeń. Po prostu super! Dzięki”.

„Świetni szkoleniowcy, znający się na rzeczy, przygotowani na szkolenie, prowadzą bardzo skrupulatnie i starają się przy tym podejść do tematu z różnych aspektów. Wojciech i Wiesława tworzą świetny duet na szkoleniu, kiedy to Wojciech świetnie omawiał kwestie biznesowe a Wiesława znakomicie uzupełniała to o aspekty psychologiczne – super pomysł na taki duet. Nie było to moje pierwsze ani drugie szkolenie sprzedażowe i myślałem, że za wiele nowości nie wyniosę, a tu pełne zaskoczenie, podejście do tematu jak nikt wcześniej. Polecam!” (opinia pochodzi z profilu firmowego na Facebooku).

„Trafienie w potrzeby naszej grupy.” 

„Świetna atmosfera, czułam się jakbym znała trenerów od wielu lat, domowa atmosfera.”

„Bardzo dobrze poprowadzone i bardzo wiele wnoszące szkolenie. Czekałam na to szkolenie i się nie zawiodłam! Dzięki.”

 

„Pełna profeska.”

„Bardzo dobre, pomysłowe zadania, angażujące całą grupę.”

„We had good balance of fun and education.”

 „Program i sposób przeprowadzenia szkolenia na najwyższym poziomie, super atmosfera :)”

„Indywidualne podejście, dobrze skrojona agenda i case’y.”

„Super zabieg z informacją zwrotną – zaskoczenie.”

„Po spotkaniu byłem pozytywnie zaskoczony. Bardzo miło spędzony czas na poznawaniu innych. Fajna część warsztatowa aktywująca wszystkich uczestników 😉

„Pan prowadzący bardzo zaangażowany i mocno zafascynowany tematyką relacji społecznych.”

„Zdecydowanie, wszystkim osobom odpowiedzialnym za zespół.

„Drugie szkolenie po ok. kilku miesiącach byłoby super opcją.”

„Szkolenie bardzo dobrze wpływa na pracę w grupie oraz uporządkowało wiedzę.”

„Bardzo dobrze, tak trzymać. Miło by było robić szkolenie nie w piątek.”

„Bardzo wszystko przydatne, dzięki jeszcze raz.”

„Wspaniały prowadzący. Dobra atmosfera pracy w grupie.”

„Trenerka dzięki profesjonalizmowi, wiedzy i autentyczności zbudowała atmosferę, w której wszyscy czuliśmy się trochę jak w rodzinie…”

„Bardzo wartościowe i ciekawe szkolenie.”

„Najlepsza firma szkoleniowa.”

„Trener godny polecenia. Cierpliwy z dużą wiedzą i zorganizowany.”

„Szkolenie bardzo się udało, było przeprowadzone profesjonalnie, z pełnym zaangażowaniem, humorem.”

„Trener bardzo miły, sympatyczny, z dużą wiedzą i zaangażowaniem.”

„Każda firma powinna móc zapewnić tego typu szkolenia w celu efektywnej współpracy pracowników.”

„Mimo chwil rozkojarzenia zespołu, trener świetnie sobie z nami radził.”

„Najwyższy poziom.”

„Dobrze, że wskazano <nową drogę>”.

„Genialne prowadzenie.”

„Profesjonalizm.”

„😊 LOVE.”

„Pełne zadowolenie.”

„Bardzo dobrze przygotowany trener, co przekłada się na zaangażowanie uczestników i efekt szkolenia.”

„Dziękujemy za to szkolenie 🙂 Pomimo jego indywidualnego charakteru i naszych niewielkich obaw z tym związanych z pewnością było bardzo merytoryczne i wartościowe.”

„Szkolenie przeprowadzone w sposób zachęcający uczestników do brania czynnego udziału w ćwiczeniach. Duża wartość merytoryczna szkolenia.”

„Wprowadziłabym więcej elementów związanych ze studium przypadku.”

„Tak polecam, kadrze kierowniczej ze względu na przekazywane treści – m.in. najnowsze badania.”

„Każda osoba, która zajmuje się rekrutacją powinna odbyć takie szkolenie.”

„Ciekawy i miły kontakt z prowadzącym powoduje pełne zaangażowanie w szkolenie.”

„Czasem wydaje się, że trener ma ADHD.”

„Szkolenie bogate w treść i formę.”

„Karolina jest bardzo pozytywną osobą i świetnie potrafi zdyscyplinować grupę umożliwiając jednocześnie wypowiedzi.”

„Byłabym zachwycona za wskazanie obszaru, który moglibyśmy rozwijać przy okazji kolejnego szkolenia.”

„Brawo dla Karoliny.”


„Więcej czasu na szkolenie (dłuższy drugi dzień).”


„Mniej slajdów z teorią, chociaż i tak było ich mało i dużo pracowaliśmy w grupie.”


„Znakomitość.”


„Świetny prowadzący, dbał o każdego uczestnika oraz tempo szkolenia.”


„Bardzo dobrze słuchało się trenera, ekspresyjny i ciekawie opowiadający.”


„Wszystko na 5+.”

„Dopasowanie przykładów do tych rzeczywistych z naszego życia.”

„Świetnie przygotowane szkolenie z researchem pod kątem naszego środowiska pracy i organizacji.”

„Bardzo miła atmosfera szkolenia, uspokajający głos i sposób bycia trenera.”

„Dodałbym jeszcze jeden dzień na zagadnienia związane z przywództwem sytuacyjnym + typy osobowości.”


„Zdecydowanie każdemu sprzedawcy, fajnie przeprowadzone.”

„Zdecydowanie poleciłabym to szkolenie wszystkim prowadzącym korespondencję mailową, ze względu na dużą dawkę praktycznych wskazówek i ciekawe zorganizowane szkolenie.”

„Szkolenie godne polecenia wszystkim, którzy mają styczność z pisaniem e-maili.


„Poleciłabym szkolenie innym, ponieważ forma szkolenia jest bardzo interesująca.”


„Szkolenie przydatne dla każdej osoby. Która w swojej pracy komunikuje się przez e-mail.”


„Konkretne rozwiązania problemów. Szkolenie przygotowane i przeprowadzone w profesjonalny sposób, rzetelnie. Dobra komunikacja trenera z uczestnikami.”


„Tak, osobom piszącym dużą ilość e-maili, gdyż szkolenie podsuwa rozwiązania, jak pisać lepiej, jaśniej i organizować pracę z mailami.”


„Tak, szkolenie mogłoby być przydatne dla innych zespołów funkcjonujących w spółce.”


„Szkolenie bardzo interesujące.”


„Szkolenie bardzo dobrze przeprowadzone, motywujące.”

„Świetnie przygotowane szkolenie z researchem pod kątem naszego środowiska pracy i organizacji.”

„Bardzo miła atmosfera szkolenia, uspokajający głos i sposób bycia trenera.”

„Więcej zadań dotyczących asertywnej odmowy.”


„Miejsce bardzo przytulne, wygodne.”


„Szkolenie oceniam bardzo dobrze.”


„Miejsce szkolenia 5.”


„Nie mam zastrzeżeń, szkolenie na wysokim poziomie.”


„Bez zastrzeżeń co do miejsca, jedynie czas, więcej czasu na szkolenie i ćwiczenia.”


„Wszystkim – to są takie umiejętności, które przydadzą się każdemu.”


„Bardzo na plus wszystko 😊”


„Więcej wolnej dyskusji.”


„Tak, dużo informacji na temat mojej pracy. Poleciłbym w innych działach.”


„Takie szkolenia poleciłbym dla wszystkich, którzy mają kontakt z klientem. Dlatego, że są praktyczne.”


„Tak, innym przedstawicielom. Dużo ciekawych zagadnień.”


„Bardzo dobre szkolenie w przyjemnej atmosferze i miłym miejscu.”


„Szkolenie wnosi dużo ciekawych wiadomości.”


„Najbardziej wartościowe na szkoleniu było to jak zachowywać się podczas spotkania z klientami, którzy nie zachowują się zgodnie z naszymi oczekiwaniami.”


„Poleciłbym ze względu na dobrą organizację zajęć.”

„To szkolenie poleciłbym każdemu, kto ma jakikolwiek kontakt z klientem (niekoniecznie w pierwszej linii, np. obsługa kas). Pomaga w zrozumieniu, że są różne typy ludzi, do których trzeba podchodzić w sposób dopasowany do nich.”

„Poleciłabym to szkolenie, bo pokazuje jak można sobie poradzić z trudnej sytuacji.”


„Przydatne szkolenie dla wszystkich osób, które zajmują się obsługą klienta – rozwijające, motywujące.”


„Ogólnie dużo pozytywnych stron.”


„+++”

„Lepiej się ćwiczy poza biurem – większy luz! Wyrwanie z obowiązków.”

„Bardzo dobre szkolenie i pewnie lepiej jeśliby trwało 2 dni i poza biurem, ale dobrze, że jest w ogóle.

„Brak czasu permanentny, ale świetnie, że takie szkolenie firma nam przygotowała.”

„Bardzo ciekawie przeprowadzone, mimo że tematyka mi znana, dowiedziałam się nowych rzeczy.”

„Wszystko super!” „Gratulacje dla osoby prowadzącej za takt, ujarzmienie grupy, angażowanie różnych osób, lekkość z jaką prowadzisz zajęcia.”

„Jest bardzo dobrze. Może jeszcze efektywniej byłoby w mniejszej grupie.”

„Krótszy, bardziej dynamiczny wstęp, więcej informacji w krótszym czasie.”

„Więcej trudnych case’ów (aczkolwiek wówczas szkolenie musiałoby trwać dłużej).”

„Proponuję szybsze tempo.”

„Nic dodać / nic ująć 😊”

„Wszystko było bardzo fajnie przygotowane. Jestem bardzo zadowolona.”

„Szkolenie przeprowadzone w miłej atmosferze w sposób zwięzły i ciekawy, obfitujące w dużą dawkę humoru, pozwalające na podzielenie się własnymi doświadczeniami.”


„Wysoka jakość szkolenia.”


„Wszystko ok., precyzyjnie przygotowane.”

„Przydatne, pomocne, możliwe do wdrożenia w zespole.”  

„Szkolenie pozwoliło na rozwinięcie umiejętności interpersonalnych. Rewelacyjne ćwiczenia pozwoliły utrwalić wiedzę uzyskaną w trakcie szkolenia. Świetna interakcja z prowadzącymi”

„Praktyczne ćwiczenia, prosty język, przekonujące”

„Super ćwiczenia!”

„Dziękuję b. trenerom! Super!”

„Podobało mi się tak jak było. Różnorodnie, żywo, ciekawie.
Tematyka i uczestnicy ok.”

„Oczywiście, że polecam. Wszystkim znajomym. Szkolenie było bardzo praktyczne.”

„Atmosfera umożliwiająca swobodne wyrażanie opinii i uczuć, jednocześnie nie naciskająca za bardzo”

„Doceniam fakt, że trener mimo krótkiego czasu na przygotowanie sprawnie poruszał się w tematyce hotelarskiej” 

„Doskonałe przygotowanie i prowadzenie szkolenia, wskazana kontynuacja”

„Ciekawe, użyteczne szkolenie. Bardzo potrzebne. Warto przeprowadzić w działach, aby siebie nawzajem nie zwalczały”

„Super prowadzący.”

„Rekomenduję wszystkim osobom, które na co dzień pracują z ludźmi.”

„Dynamiczne, merytoryczne, ciekawe” 

„Bardzo mi się podobało szkolenie. Wiesia była świetnie przygotowana i w profesjonalny sposób prowadziła szkolenie oraz umiała poradzić sobie świetnie z Ryszardem. Dziękuję”.

„Zaskoczony tematyką, ale usatysfakcjonowany przebiegiem i wysłuchanymi
przykładami i ćwiczeniami” 

„Trener/prowadzący posiada ogromną wiedzę, którą w genialny sposób potrafi przekazać.”

„Wszystko na najwyższym poziomie.”

„Dziękuję !”

„Very interactive session.”

„I really liked 🙂 Thank you!”

„Bardzo cenne informacje, łączenie teorii z praktycznymi ćwiczeniami”

„Dobra atmosfera, dobre przygotowanie merytoryczne trenerów, przydatne informacje”

„Pozytywna atmosfera szkolenia pozwoliła na szczere i otwarte wyrażanie opinii, spostrzeżeń”

„Przydatne, trafione ćwiczenia i wszystkie symulacje pomogły zmienić nastawienie do tematu”

„Wszystko super 😊”

„Bardzo uporządkowane szkolenie, bez zbędnych i niepotrzebnych elementów. Oparte na praktycznym podejściu do tematu.”

„Znakomicie przygotowane, ułożone w logicznej, przejrzystej kolejności szkolenie pozwoliło usystematyzować wiedzę. Bardzo dobrze przygotowani trenerzy, dobra, przyjazna atmosfera, bez przedłużania…”

„Szkolenie rewelacyjne”

„Profesjonalne prowadzenie i merytoryczne”

„Na wysokim poziomie”

„Dobrze przygotowane, interaktywne szkolenie”

„Brawo i dziękuję”

„Nic bym nie zmienił – za wyjątkiem tego, że szkolenie było zbyt krótkie”

„Szkolenie efektywne, mobilizujące do współpracy, miejsce bardzo fajne”

„Polecam wszystkim, którzy pracują z ludźmi i wśród ludzi, a szczególnie są przełożonymi dla innych”

„Trenerzy – bardzo duże doświadczenie praktyczne z prezentowanym tematem, duża wiarygodność i umiejętności. Super!!!”

„WSPANIAŁE!”

„Tak, szkolenie poleciłbym innym. Każda firma, która opiera pracę na zespołach powinna odbyć to szkolenie.”

„Miejsce super – jedzenie średnie”

„Dobra atmosfera, szeroki kontekst motywacji”

„Bardzo wartościowe szkolenie z motywowania”

„Tak, polecam innym managerom, kompetencje prowadzących, możliwość wykorzystania wiedzy w pracy”

„Szkolenie przygotowane na bardzo wysokim poziomie, z dużą ilością przykładów”

„Jakość współpracy zespołu. Poprawa metod służących lepszej komunikacji”

„Dało mi duży wgląd w siebie i konkretne plany działań, które mogę rozpocząć już od jutra” 

„Bardzo miła atmosfera. Spędzenie czasu we wspólnym gronie, co jest rzadkie”

„Dobra skuteczność w sprowadzeniu do myślenia o rzeczach ważnych”

„Bardzo fajne i przydatne szkolenie otwierające oczy na wiele kwestii – zrozumiałam, że nie skupiam się na tym, co naprawdę jest dla mnie ważne”

„Polecam to szkolenie wszystkim zespołom/działom wraz z przełożonymi”

„Profesjonalnie przygotowanie szkolenia, profesjonalizm prowadzącej, duża doza ćwiczeń praktycznych”

„Okazało się bardzo potrzebne, pozwalało złapać inny dystans (zbliżyć) uczestników, pokazać inne oblicze niż zawodowe. Uświadamia, że życie zawodowe jest nierozerwalne z życiem prywatnym” 

„Szkoda, że w szkoleniu nie uczestniczył manager”

„Poleciłbym Kadrze kierowniczej, by w końcu zrozumieli wartość swoich pracowników”

„Tak, szkolenie ciekawe, angażujące, wspierające rozwój”

„Wszystkim, bardzo fajne zajęcia”

„Odpowiednie, ciekawe i przystępne”

„Super prowadząca – profesjonalistka w każdym calu.”

„Materiały proste i zrozumiałe, różnorodne i nie nudne”

„Najbardziej wartościowe były ćwiczenia praktyczne, usystematyzowanie schematów wizyty coachingowej”

„Bardzo merytorycznie, ale z humorem. Dużo przykładów i ćwiczeń praktycznych, nie przeładowane teorią”

„Szkolenie bardzo fajne, motywujące każdego do uczestnictwa”

„Było fantastycznie”

„Tak, poleciłem to szkolenie innym pracownikom. Powstała lepsza komunikacja”

„Poleciłbym wszystkim, którzy muszą pracować w grupach”

„Bardzo przydatne w dalszym rozwoju”

„Super pod kątem budowania relacji w zespole”

„Tak, innym zespołom, daje podstawy do budowania więzi w zespole”

„Cudowny hotel, profesjonalne materiały szkoleniowe”

„Praktyczne, profesjonalnie poprowadzone, jasne i logiczne w przekazie” 

„Poker osobowościowy – daje więcej informacji zwrotnych o mnie i o tym jak mnie odbierają inni.”

„Ciekawe szkolenie odnoszące się do sytuacji dnia codziennego”

„Trenerzy – super. Obiad ok., ale brak deseru! a on dodałby sił na drugą część zajęć” 

„Super ćwiczenia pomagające uświadomić sobie, jakie sytuacje i emocje wzmagają w nas poczucie dyskomfortu i stresu i jak na ten stres reagujemy”

„Szkolenie nie miało natłoku informacji i to było na plus”

„Szkolenia bardzo dobrze przygotowane merytorycznie”

„Aktywna forma szkolenia pozwalająca na praktyczne zastosowanie przekazywanych informacji, omawianie ćwiczeń” 

„Szkolenie na wysokim poziomie, miejsce bardzo przyjazne”

„Świetne szkolenie o narracjach, uświadomienie czym są narracje, kiedy, po co i jak je stosować” 

„Szkolenie było przygotowane perfekcyjnie pod każdym względem. Było dużo konkretnych, jasno zdefiniowanych i praktycznych informacji. Duży nacisk na praktyczną stronę szkolenia był na pewno największym jego atutem”      

„Uważam, że szkolenie było profesjonalnie przygotowane i prowadzone. Trenerzy wykazali się nie tylko wiedzą, ale też umiejętnością utrzymania zainteresowania i ciągłej aktywności uczestników. Ćwiczeń było dużo – za to duży plus, bo w teorii wszystko inaczej wygląda niż w praktyce. Wiele się dowiedziałam i jestem bardzo zadowolona” 

„Tak, rekomenduję. Bardzo pozytywny wpływ na zespół”

„Tworzenie pilotażowych badań”

„Łatwiej będzie mi oceniać dane przedstawiane przez klientów zewnętrznych oraz wymagać dodatkowych danych”

„Wszystko doskonale zorganizowane. Dziękujemy”

„Szkolenie było prowadzone rewelacyjnie”

„Poleciłbym to szkolenie dla działu zaopatrzenia”

„Szkolenie oceniam bardzo pozytywnie i mam nadzieję, że DP będzie w przyszłości korzystało jeszcze z usług Delta Training. Pani Dorota była rewelacyjna!”

„Fajnie, ciekawie. Ale takie szkolenia powinny być regularnie robione”

„Bardzo dobrze przygotowane szkolenie, plus za wiedzę dotyczącą znajomości naszych produktów” 

„Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Najważniejsze, że nie było nudno :)” 

„Najbardziej przydatne były wymiana doświadczeń i ćwiczenia warsztatowe”

„Organizacja bardzo dobra i świetna atmosfera” 

„Bardzo profesjonalne szkolenie na wysokim poziomie”

„Było pięknie – serdecznie dziękuję!!”

„Niesamowita atmosfera, dużo ćwiczeń praktycznych. Polecam wszystkim chcącym pogłębić swoją wiedzę w zakresie sprzedaży”

„Miejsce bardzo pozytywne, szkolenie przygotowane perfekcyjnie, cudowna, przesympatyczna prowadząca”

„Szkolenia deltowe poleciłbym wszystkim osobom pracującym w sprzedaży”

„Bardzo luźna i pozytywna atmosfera. Każda „kolorowa” osoba mogła sobie znaleźć techniki, które będzie można wykorzystać”

„Najbardziej wartościowe było poznanie swojego typu osobowości, swoich predyspozycji, możliwości i aspektów, nad którymi można dalej pracować”

„Wszystko w jak najlepszym porządku”

„Polecam wszystkim pracującym w sprzedaży”

„Super atmosfera 10/10”

„Szkolenie bardzo mi się podobało, uważam, że zdobyta wiedza pozwoli na osiągnięcie lepszych wyników w pracy”

„Świetna mega grupa”

„Wszystko na najwyższym poziomie 🙂 ” 

„Zagadnienia były omówione i przepracowane bardzo szczegółowo, nie było niedosytu”

„Wszystko było bardzo dobrze wyważone”

„Rozmowy oparte na faktycznych sytuacjach z życia”

„Bardzo dobre”

„Miejsce fajne, dobre materiały i atmosfera”

„Program w zupełności zaspokoił moje oczekiwania”

„Rekomenduję wszystkim tym, którzy potrzebują wsparcia w sprzedaży”

„Tak, poleciłbym szkolenie znajomym z tej samej branży! Merytoryka!”

„Duży plus -mała, kameralna, ale różnorodna grupa”

„Super szkolenie, bardzo przydatne, praktyczne i przede wszystkim nie nudne”

„Najfajniejsze szkolenie z Excela na jakim byłam”

„Miła atmosfera, choć na żywo pewnie byłaby jeszcze milsza”

„Rekomenduję wszystkim tym, którzy potrzebują wsparcia w sprzedaży”

„Szkolenie super, a miejsce bardzo przypadło mi do gustu”

„Ładny hotel, ładna okolica, profesjonalne szkolenie”

„Świetnie spędzony czas. Bardzo dziękuję”

„Trener doskonale dopasował się do naszych potrzeb”

„Szkolenie w bardzo fajnej atmosferze, wiedza przekazana w bardzo przystępny sposób – było super !!! :)”

„Wszystko super!”

„Trenerka potrafi słuchać, kontaktowa”

„Jestem zadowolona”

„Doskonale przeprowadzone szkolenie, otwartość na problemy spowodowała, że jest to najlepsze szkolenie w moim życiu”

„Najbardziej spodobało mi się indywidualne podejście do potrzeb grupy”

„Doskonałe szkolenie na 6″

„Rewelacja”

„Trener stworzył odpowiednią atmosferę, by uczestnicy otworzyli się i szczerze porozmawiali”

„Wszystko na bardzo dobrym poziomie”

„Szkolenie ciekawe, prowadzący kompetentny”

„Bardzo dobre przygotowanie, analiza departamentu, ćwiczenia oparte o realne przykłady”

„Dobra atmosfera, miła i kompetentna pani prowadząca”

„Miejsce sprzyjało przyswajaniu wiedzy”

„Używanie opcji Odpowiedz wszystkim. Fajne było też pokazanie dlaczego tak się dzieje (odpisywanie przez telefon komórkowy, gdzie opcja odpowiedz wszystkim włącza się automatycznie).”

„Ci, którzy odpisują do całej firmy witając nowych pracowników, gratulując nagrody albo życząc zdrowia, na szczęście byli na dzisiejszym szkoleniu. Być może nie będę już więcej musiała oglądać tej korespondencji…”

„Tak, rekomenduję to szkolenie, ponieważ komunikacja e-mail jest podstawą w dzisiejszym biznesie i wiele osób niestety nadal ma problem z jasnym wyrażaniem myśli w wiadomościach. Dobra komunikacja ułatwi pracę wszystkim!”

„Zdecydowanie poleciłbym szkolenia tym, którzy korzystają z poczty elektronicznej. Bardzo przydatne szkolenie do codziennego użytku”

„Jasne, wszystkim którzy pracują w korporacjach ale nie tylko. Również wszystkim tym, którzy w swojej pracy kontaktują się z innymi via e-mail.”

„Tak, rekomenduję szkolenie. Osobom, które nie używają emaila często lub takim, które popełniają dużo wymienionych błędów nawet sobie nie zdając z tego sprawy”

„Tak, polecam szkolenie każdej korporacji, która w dużej mierze opiera się na komunikacji z klientami poprzez mailing”

Mimo, iż samemu wiedziałem już większość zasad rządzących komunikacją email to jednak dobrze było się w tym utwierdzić ale też poznać bardziej szczegółowe zasady netykiety.

„Bardzo dobrze się Pani Katarzyny słucha :)”

„Bardzo owocne szkolenie”

„Super kontakt z uczestnikami, ważne, przydatne informacje, które można użyć w swojej pracy”

„Pełen pozytyw”

„Bardzo przyjazna atmosfera na szkoleniu. Dużo ćwiczeń warsztatowych, które powodowały interakcje”

„Super miejsce”

„Dobry rytm warsztatów”

„Informacje o teorii naiwnego realizmu, informacje o typach osobowości i ich wzajemnych relacjach były najcenniejsze”

„Szkolenie oczywiście polecam, ale lepiej byłoby na żywo :)”

„Zdecydowanie rekomenduję to szkolenie. Świadomość ,,barw” poszczególnych zespołów przydałaby się w komunikacji z Managementem”

„Bardzo profesjonalne podejście, super spędzony czas”

„Bardzo miła, ciepła i kompetentna Pani trener.”

„Bardzo dobrze przygotowana trenerka do szkolenia”

„To szkolenie poleciłbym każdemu kto ma problem z powiedzeniem komuś nie w pracy i prywatnie”

„Wysoki poziom”

„Jest to najlepsze szkolenie w jakim dotychczas uczestniczyłam, przeprowadzone w bardzo profesjonalny sposób”

Zaufali nam

  • Rossmann wybiera szkolenia biznesowe dla swoich pracowników firmy Delta Training
  • ING Bank Śląski wybiera szkolenia firmy Delta Training
  • PZU rekomenduje szkolenia biznesowe firmy Delta Training
  • McDonald's rekomenduje szkolenia biznesowe dla firm Delta Training
  • Volkswagen - VW - wybiera szkolenia firmy Delta Training
  • Tauron rekomenduje szkolenia firmy Delta Training
  • Rekomendacje dla firmy szkoleniowej Delta Training od Kolei Mazowieckich
  • PwC współpracuje z firmą szkoleniową Delta Training

MAJA WŁOSZCZOWSKA: moja recepta na dobry plan

Dodatkowo w magazynie "Czekadełko":

  • Jak podnieść zaangażowanie pracowników.
  • Trzy najważniejsze kompetencje dobrego sprzedawcy.
  • Jak w kilka minut zyskać pewność siebie.

Sprawdzone, praktyczne i rzetelne informacje.

Ściągnij magazyn "Czekadełko" już teraz.

    • Akceptuję politykę prywatności
    • Przepisz kod weryfikacyjny: captcha

    • Uczestnicy o naszych szkoleniach
    • Wyślij do nas zapytanie
    • Sprawdź…
    • Prezentacja Delta Training

    OFERTA SZKOLEŃ
    BIZNESOWYCH DLA FIRM

    Szkolenia sprzedażowe Szkolenia menedżerskie Szkolenia rozwój osobisty Szkolenia praca zespołowa Szkolenia kreatywność

    DIAGNOZA KOMPETENCJI

    Ocena 360 stopni Assessment Center Development Center

    BADANIA I ROZWÓJ

    Najważniejsze artykuły Case studies Na flipcharcie Delta Training w mediach

    O NAS

    Firma szkoleniowa Delta Training Styl i filozofia prowadzenia szkoleń Zapytaj o ofertę szkoleniową Kontakt

    Wszelkie prawa zastrzeżone © Delta Training | Polityka prywatności | Polityka jakości
    Realizacja: Strony internetowe CubeMatic

    +48 609 021 025