Uczestnicy o naszych szkoleniach
(wypowiedzi pochodzą z ankiet oceny szkolenia):
„To najlepsze szkolenie na jakim byłam – w 100% do wykorzystania w mojej pracy i w 100% odpowiadające moim aktualnym priorytetom rozwojowym”
„Szkolenie bardzo energiczne, rzeczowe, pokazało to, co musimy dopracować.”
„Było to super szkolenie! Dużo do myślenia!”
„Najlepsze szkolenie ever.”
„W mojej opinii pierwsze ciekawe szkolenie sprzedażowe, w którym miałem okazję wziąć udział w trakcie swojej kilkunastoletniej praktyki handlowca.”
„Bardzo podobało mi się szkolenie. Temat cudowny. Bardzo źle przyjmuję krytykę – oswoiłam potwora 🙂 Dziękuję.”
„Bardzo mi się podobało :)”
„Prowadzący był przygotowany do zajęć, mówił w ciekawy sposób i potrafil uczestników wciągnąc w dyskusję.”
„Już kolejny raz uczestniczę w szkoleniach Delta Training i każde szkolenie było bardzo merytoryczne i prowadzone z humorem, nie przeładowane teorią, wiele praktycznych ćwiczeń. Po prostu super! Dzięki”.
„Świetni szkoleniowcy, znający się na rzeczy, przygotowani na szkolenie, prowadzą bardzo skrupulatnie i starają się przy tym podejść do tematu z różnych aspektów. Wojciech i Wiesława tworzą świetny duet na szkoleniu, kiedy to Wojciech świetnie omawiał kwestie biznesowe a Wiesława znakomicie uzupełniała to o aspekty psychologiczne – super pomysł na taki duet. Nie było to moje pierwsze ani drugie szkolenie sprzedażowe i myślałem, że za wiele nowości nie wyniosę, a tu pełne zaskoczenie, podejście do tematu jak nikt wcześniej. Polecam!” (opinia pochodzi z profilu firmowego na Facebooku).
„Trafienie w potrzeby naszej grupy.”
„Świetna atmosfera, czułam się jakbym znała trenerów od wielu lat, domowa atmosfera.”
„Bardzo dobrze poprowadzone i bardzo wiele wnoszące szkolenie. Czekałam na to szkolenie i się nie zawiodłam! Dzięki.”
„Pełna profeska.”
„Bardzo dobre, pomysłowe zadania, angażujące całą grupę.”
„We had good balance of fun and education.”
„Program i sposób przeprowadzenia szkolenia na najwyższym poziomie, super atmosfera :)”
„Indywidualne podejście, dobrze skrojona agenda i case’y.”
„Super zabieg z informacją zwrotną – zaskoczenie.”
„Great trainer who made the session both interactive and engaging.”
„Po spotkaniu byłem pozytywnie zaskoczony. Bardzo miło spędzony czas na poznawaniu innych. Fajna część warsztatowa aktywująca wszystkich uczestników 😉
„Pan prowadzący bardzo zaangażowany i mocno zafascynowany tematyką relacji społecznych.”
„Zdecydowanie, polecam wszystkim osobom odpowiedzialnym za zespół.
„Drugie szkolenie po ok. kilku miesiącach byłoby super opcją.”
„Szkolenie bardzo dobrze wpływa na pracę w grupie oraz uporządkowało wiedzę.”
„Bardzo dobrze, tak trzymać. Miło by było robić szkolenie nie w piątek.”
„Bardzo wszystko przydatne, dzięki jeszcze raz.”
„Wspaniały prowadzący. Dobra atmosfera pracy w grupie.”
„Trenerka dzięki profesjonalizmowi, wiedzy i autentyczności zbudowała atmosferę, w której wszyscy czuliśmy się trochę jak w rodzinie…”
„Bardzo wartościowe i ciekawe szkolenie.”
„Najlepsza firma szkoleniowa.”
„Trener godny polecenia. Cierpliwy z dużą wiedzą i zorganizowany.”
„Our trainer was very well prepared, I am very happy with how the training rolled out.”
„Szkolenie bardzo się udało, było przeprowadzone profesjonalnie, z pełnym zaangażowaniem, humorem.”
„Trener bardzo miły, sympatyczny, z dużą wiedzą i zaangażowaniem.”
„Warsztaty wartościowe, dużo dały naszej grupie.”
„Każda firma powinna móc zapewnić tego typu szkolenia w celu efektywnej współpracy pracowników.”
„Mimo chwil rozkojarzenia zespołu, trener świetnie sobie z nami radził.”
„Najwyższy poziom.”
„Dobrze, że wskazano <nową drogę>”.
„Genialne prowadzenie.”
„Ciekawe. Kaloryczne w treść doświadczenie.”
„Profesjonalizm.”
„? LOVE.”
„Duży plus dla trenerki za zapamiętanie imion każdego uczestnika i zwracanie się do każdego po imieniu.”
„Pełne zadowolenie.”
„Bardzo dobrze przygotowany trener, co przekłada się na zaangażowanie uczestników i efekt szkolenia.”
„Dziękujemy za to szkolenie 🙂 Pomimo jego indywidualnego charakteru i naszych niewielkich obaw z tym związanych z pewnością było bardzo merytoryczne i wartościowe.”
„Szkolenie przeprowadzone w sposób zachęcający uczestników do brania czynnego udziału w ćwiczeniach. Duża wartość merytoryczna szkolenia.”
„Wprowadziłabym więcej elementów związanych ze studium przypadku.”
„Tak polecam, kadrze kierowniczej ze względu na przekazywane treści – m.in. najnowsze badania.”
„Każda osoba, która zajmuje się rekrutacją powinna odbyć takie szkolenie.”
„Ciekawy i miły kontakt z prowadzącym powoduje pełne zaangażowanie w szkolenie.”
„Czasem wydaje się, że trener ma ADHD.”
„Szkolenie bogate w treść i formę.”
„Karolina jest bardzo pozytywną osobą i świetnie potrafi zdyscyplinować grupę umożliwiając jednocześnie wypowiedzi.”
„Byłabym zachwycona za wskazanie obszaru, który moglibyśmy rozwijać przy okazji kolejnego szkolenia.”
„Brawo dla Karoliny.”
„Więcej czasu na szkolenie (dłuższy drugi dzień).”
„Mniej slajdów z teorią, chociaż i tak było ich mało i dużo pracowaliśmy w grupie.”
„Znakomitość.”
„Przesympatyczna trenerka z dużym zaangażowaniem i świetnym spojrzeniem na temat feedbacku.”
„Cenne doświadczenie.”
„Świetny prowadzący, dbał o każdego uczestnika oraz tempo szkolenia.”
„Bardzo dobrze słuchało się trenera, ekspresyjny i ciekawie opowiadający.”
„Wszystko na 5+.”
„Dopasowanie przykładów do tych rzeczywistych z naszego życia.”
„Świetnie przygotowane szkolenie z researchem pod kątem naszego środowiska pracy i organizacji.”
„Bardzo miła atmosfera szkolenia, uspokajający głos i sposób bycia trenera.”
„Dodałbym jeszcze jeden dzień na zagadnienia związane z przywództwem sytuacyjnym + typy osobowości.”
„Zdecydowanie każdemu sprzedawcy, fajnie przeprowadzone.”
„Trener wzorem do naśladowania, pełen profesjonalizm, 100% merytoryka.”
„Ciekawie przeprowadzone zajęcia, trener bardzo dobrze przygotowany, fajne gry.”
„Zdecydowanie poleciłabym to szkolenie wszystkim prowadzącym korespondencję mailową, ze względu na dużą dawkę praktycznych wskazówek i ciekawe zorganizowane szkolenie.”
„Szkolenie godne polecenia wszystkim, którzy mają styczność z pisaniem e-maili.
„Cieszę się, że mogliśmy ciebie poznać Doroto! Dziękuję!.”
„Poleciłabym szkolenie innym, ponieważ forma szkolenia jest bardzo interesująca.”
„Szkolenie przydatne dla każdej osoby. Która w swojej pracy komunikuje się przez e-mail.”
„Szkolenie bardzo wartościowe.”
„Konkretne rozwiązania problemów. Szkolenie przygotowane i przeprowadzone w profesjonalny sposób, rzetelnie. Dobra komunikacja trenera z uczestnikami.”
„Tak, osobom piszącym dużą ilość e-maili, gdyż szkolenie podsuwa rozwiązania, jak pisać lepiej, jaśniej i organizować pracę z mailami.”
„Tak, szkolenie mogłoby być przydatne dla innych zespołów funkcjonujących w spółce.”
„Szkolenie bardzo interesujące.”
„Szkolenie bardzo dobrze przeprowadzone, motywujące.”
„Świetnie przygotowane szkolenie z researchem pod kątem naszego środowiska pracy i organizacji.”
„Bardzo miła atmosfera szkolenia, uspokajający głos i sposób bycia trenera.”
„Więcej zadań dotyczących asertywnej odmowy.”
„Miejsce bardzo przytulne, wygodne.”
„Szkolenie oceniam bardzo dobrze.”
„Miejsce szkolenia 5.”
„Serdecznie polecam to szkolenie pracownikom innych firm zmagających się z trudnym klientem”
„Poleciłabym to szkolenie pracującym szczególnie w obiektach turystycznych”
„Nie mam zastrzeżeń, szkolenie na wysokim poziomie.”
„Bez zastrzeżeń co do miejsca, jedynie czas, więcej czasu na szkolenie i ćwiczenia.”
„Jestem zachwycona, bardzo podobała mi atmosfera i nie wyciąganie ludzi na siłę do odpowiedzi lecz zachęcanie”
„Świetne ćwiczenia, to była dla mnie największa wartość tego szkolenia.”
„Wszystkim – to są takie umiejętności, które przydadzą się każdemu.”
„Bardzo na plus wszystko ?”
„Więcej wolnej dyskusji.”
„Tak, dużo informacji na temat mojej pracy. Poleciłbym w innych działach.”
„Takie szkolenia poleciłbym dla wszystkich, którzy mają kontakt z klientem. Dlatego, że są praktyczne.”
„Tak, innym przedstawicielom. Dużo ciekawych zagadnień.”
„Bardzo dobre szkolenie w przyjemnej atmosferze i miłym miejscu.”
„Szkolenie wnosi dużo ciekawych wiadomości.”
„Szkolenie zdecydowanie na plus, najlepsze jak do tej pory z firmy Delta Training.”
„Prowadząca podawała konkretne propozycje rozwiązań konkretnych problemów, nie była to tylko ogólnikowa wiedza.”
„Tak, polecam osobom odpowiedzialnym za pozycjonowanie towaru w sklepie”
„Trener bardzo elokwentny w interesujący sposób prowadził szkolenie, byłem po nocnej zmianie i nie ziewałem”
„Chętnie będę brał udział w podobnych szkoleniach w przyszłości.”
„Dzięki, że prowadziłaś te warsztaty ☺️.”
„Super. Bardzo ciekawe doświadczenie.”
„Super szkolenie, prowadząca bardzo miła i kompetentna.”
„Bardzo przydatne i rzeczowe warsztaty.”
„Trener bardzo dobrze motywował, angażował uczestników.”
„Było super :))).”
„Szkolenie trafione w punkt. Doskonałe przygotowanie trenera!”
„Najbardziej wartościowe na szkoleniu było to jak zachowywać się podczas spotkania z klientami, którzy nie zachowują się zgodnie z naszymi oczekiwaniami.”
„Poleciłbym ze względu na dobrą organizację zajęć.”
„To szkolenie poleciłbym każdemu, kto ma jakikolwiek kontakt z klientem (niekoniecznie w pierwszej linii, np. obsługa kas). Pomaga w zrozumieniu, że są różne typy ludzi, do których trzeba podchodzić w sposób dopasowany do nich.”
„Poleciłabym to szkolenie, bo pokazuje jak można sobie poradzić z trudnej sytuacji.”
„Przydatne szkolenie dla wszystkich osób, które zajmują się obsługą klienta – rozwijające, motywujące.”
„Ogólnie dużo pozytywnych stron.”
„Trener otwarty, współpracujący i angażujący grupę.”
„Warsztaty przebiegły fantastycznie. Pani Małgosia ma dar do przekazywania wiedzy. To była sama przyjemność ❤️”
„Trener świetnie przygotowany! Otwarty, uśmiechnięty, empatyczny, przygotowany! Bardzo dziękuję Doroto!”
„Otwarta postawa prowadzącej.”
„+++”
„Lepiej się ćwiczy poza biurem – większy luz! Wyrwanie z obowiązków.”
„Bardzo dobre szkolenie i pewnie lepiej jeśliby trwało 2 dni i poza biurem, ale dobrze, że jest w ogóle.
„Brak czasu permanentny, ale świetnie, że takie szkolenie firma nam przygotowała.”
„Bardzo ciekawie przeprowadzone, mimo że tematyka mi znana, dowiedziałam się nowych rzeczy.”
„Wszystko super!” „Gratulacje dla osoby prowadzącej za takt, ujarzmienie grupy, angażowanie różnych osób, lekkość z jaką prowadzisz zajęcia.”
„Jest bardzo dobrze. Może jeszcze efektywniej byłoby w mniejszej grupie.”
„Krótszy, bardziej dynamiczny wstęp, więcej informacji w krótszym czasie.”
„Więcej trudnych case’ów (aczkolwiek wówczas szkolenie musiałoby trwać dłużej).”
„Proponuję szybsze tempo.”
„Nic dodać / nic ująć ?”
„Wszystko było bardzo fajnie przygotowane. Jestem bardzo zadowolona.”
„Szkolenie przeprowadzone w miłej atmosferze w sposób zwięzły i ciekawy, obfitujące w dużą dawkę humoru, pozwalające na podzielenie się własnymi doświadczeniami.”
„Wysoka jakość szkolenia.”
„Wszystko ok., precyzyjnie przygotowane.”
„Przydatne, pomocne, możliwe do wdrożenia w zespole.”
„Szkolenie pozwoliło na rozwinięcie umiejętności interpersonalnych. Rewelacyjne ćwiczenia pozwoliły utrwalić wiedzę uzyskaną w trakcie szkolenia. Świetna interakcja z prowadzącymi”
„Praktyczne ćwiczenia, prosty język, przekonujące”
„Super ćwiczenia!”
„Dziękuję b. trenerom! Super!”
„Podobało mi się tak jak było. Różnorodnie, żywo, ciekawie.
Tematyka i uczestnicy ok.”
„Oczywiście, że polecam. Wszystkim znajomym. Szkolenie było bardzo praktyczne.”
„Atmosfera umożliwiająca swobodne wyrażanie opinii i uczuć, jednocześnie nie naciskająca za bardzo”
„Doceniam fakt, że trener mimo krótkiego czasu na przygotowanie sprawnie poruszał się w tematyce hotelarskiej”
„Doskonałe przygotowanie i prowadzenie szkolenia, wskazana kontynuacja”
„Ciekawe, użyteczne szkolenie. Bardzo potrzebne. Warto przeprowadzić w działach, aby siebie nawzajem nie zwalczały”
„Super prowadzący.”
„Rekomenduję wszystkim osobom, które na co dzień pracują z ludźmi.”
„Dynamiczne, merytoryczne, ciekawe”
„Delta Training – dobra robota po feedbacku z ostatniego szkolenia ?”
„Bardzo mi się podobało szkolenie. Wiesia była świetnie przygotowana i w profesjonalny sposób prowadziła szkolenie oraz umiała poradzić sobie świetnie z Ryszardem. Dziękuję”.
„Zaskoczony tematyką, ale usatysfakcjonowany przebiegiem i wysłuchanymi
przykładami i ćwiczeniami”
„Trener/prowadzący posiada ogromną wiedzę, którą w genialny sposób potrafi przekazać.”
„Wszystko na najwyższym poziomie.”
„Dziękuję !”
„Very interactive session.”
„I really liked 🙂 Thank you!”
„Bardzo cenne informacje, łączenie teorii z praktycznymi ćwiczeniami”
„Bardzo podobały mi się przeprowadzone ćwiczenia – dzięki nim szkolenie było bardzo ciekawe i mogliśmy potrenować zdobytą wiedzę i techniki”
„Dobra atmosfera, dobre przygotowanie merytoryczne trenerów, przydatne informacje”
„Miła atmosfera, uświadomienie nam, że odpowiadamy za swoje zachowanie a nie innych, fajny plan działania i materiałyi”
„Pozytywna atmosfera szkolenia pozwoliła na szczere i otwarte wyrażanie opinii, spostrzeżeń”
„Przydatne, trafione ćwiczenia i wszystkie symulacje pomogły zmienić nastawienie do tematu”
„Wszystko super ?”
„Bardzo uporządkowane szkolenie, bez zbędnych i niepotrzebnych elementów. Oparte na praktycznym podejściu do tematu.”
„Znakomicie przygotowane, ułożone w logicznej, przejrzystej kolejności szkolenie pozwoliło usystematyzować wiedzę. Bardzo dobrze przygotowani trenerzy, dobra, przyjazna atmosfera, bez przedłużania…”
„Szkolenie rewelacyjne”
„Profesjonalne prowadzenie i merytoryczne”
„Na wysokim poziomie”
„Dobrze przygotowane, interaktywne szkolenie”
„Brawo i dziękuję”
„Nic bym nie zmienił – za wyjątkiem tego, że szkolenie było zbyt krótkie”
„Szkolenie efektywne, mobilizujące do współpracy, miejsce bardzo fajne”
„Polecam wszystkim, którzy pracują z ludźmi i wśród ludzi, a szczególnie są przełożonymi dla innych.”
„Dobre kredki, świetna atmosfera na szkoleniu.”
„Pozdrawiam charyzmatycznego prowadzącego.”
„Trenerzy – bardzo duże doświadczenie praktyczne z prezentowanym tematem, duża wiarygodność i umiejętności. Super!!!”
„WSPANIAŁE!”
„Podziwiam Panią trener, że zapamiętała imiona wszystkich uczestników. Bardzo profesjonalna i miła osoba”
„Tak, szkolenie poleciłbym innym. Każda firma, która opiera pracę na zespołach powinna odbyć to szkolenie.”
„Miejsce super – jedzenie średnie”
„Dobra atmosfera, szeroki kontekst motywacji”
„Bardzo wartościowe szkolenie z motywowania”
„Tak, polecam innym managerom, kompetencje prowadzących, możliwość wykorzystania wiedzy w pracy”
„Jest moc !!!”
„Szkolenie przygotowane na bardzo wysokim poziomie, z dużą ilością przykładów”
„Jakość współpracy zespołu. Poprawa metod służących lepszej komunikacji”
„Dało mi duży wgląd w siebie i konkretne plany działań, które mogę rozpocząć już od jutra”
„Bardzo miła atmosfera. Spędzenie czasu we wspólnym gronie, co jest rzadkie”
„Dobra skuteczność w sprowadzeniu do myślenia o rzeczach ważnych”
„Bardzo fajne i przydatne szkolenie otwierające oczy na wiele kwestii – zrozumiałam, że nie skupiam się na tym, co naprawdę jest dla mnie ważne”
„Polecam to szkolenie wszystkim zespołom/działom wraz z przełożonymi”
„Profesjonalnie przygotowanie szkolenia, profesjonalizm prowadzącej, duża doza ćwiczeń praktycznych”
„Okazało się bardzo potrzebne, pozwalało złapać inny dystans (zbliżyć) uczestników, pokazać inne oblicze niż zawodowe. Uświadamia, że życie zawodowe jest nierozerwalne z życiem prywatnym”
„Szkoda, że w szkoleniu nie uczestniczył manager”
„Poleciłbym Kadrze kierowniczej, by w końcu zrozumieli wartość swoich pracowników”
„Tak, szkolenie ciekawe, angażujące, wspierające rozwój”
„Wszystkim, bardzo fajne zajęcia”
„Rekomenduję to szkolenie pracownikom z dużym stażem, aby odnaleźli się w swoich obowiązkach na nowo”
„GOOD JOB !”
„Polecam osobom, które mają problemy z ustaleniem, co jest dla nich ważne w pracy, jak zmienić poziom zaangażowania, jak sprawić, by praca nie kojarzyła się z katorgą”
„Tak, polecam pracownikom uczelni wyższych – brak doceniania pracowników, podwładnych”
„Odpowiednie, ciekawe i przystępne”
„Super prowadząca – profesjonalistka w każdym calu.”
„Materiały proste i zrozumiałe, różnorodne i nie nudne”
„Najbardziej wartościowe były ćwiczenia praktyczne, usystematyzowanie schematów wizyty coachingowej”
„Bardzo merytorycznie, ale z humorem. Dużo przykładów i ćwiczeń praktycznych, nie przeładowane teorią”
„Szkolenie bardzo fajne, motywujące każdego do uczestnictwa”
„Było fantastycznie”
„Szkolenie na wysokim poziomie, dużo praktycznych informacji ze szkolenia wdrożymy w dziale”
„Szkolenie było dobrze poprowadzone, zrównoważone. Nie nudziło. Ćwiczenia były angażujące i ciekawe”
„Fajne, przydatne szkolenie. Niby temat komunikacji e-mailowej jest banalny, a jednak widać duże pole do poprawy”
„Tak, poleciłem to szkolenie innym pracownikom. Powstała lepsza komunikacja”
„Poleciłbym wszystkim, którzy muszą pracować w grupach”
„Bardzo przydatne w dalszym rozwoju”
„Trener był empatyczny (w sumie i nadal pozostaje 🙂 i w sposób bardzo dokładny dał nam szansę popracować nad udzielaniem informacji zwrotnej. Naprawdę było super.”
„Lubię konkretne przykłady, a one pojawiły się na szkoleniu ☺️”
„Energiczny, zaangażowany i umiejący słuchać z uwagą uczestników trener.”
„Super pod kątem budowania relacji w zespole”
„Tak, innym zespołom, daje podstawy do budowania więzi w zespole”
„Cudowny hotel, profesjonalne materiały szkoleniowe”
„Bardzo merytoryczne szkolenie, ale jednocześnie na luzie, partnerskie.”
„Praktyczne, profesjonalnie poprowadzone, jasne i logiczne w przekazie”
„Poker osobowościowy – daje więcej informacji zwrotnych o mnie i o tym jak mnie odbierają inni.”
„Ciekawe szkolenie odnoszące się do sytuacji dnia codziennego”
„Trenerzy – super. Obiad ok., ale brak deseru! a on dodałby sił na drugą część zajęć”
„Super ćwiczenia pomagające uświadomić sobie, jakie sytuacje i emocje wzmagają w nas poczucie dyskomfortu i stresu i jak na ten stres reagujemy”
„Szkolenie nie miało natłoku informacji i to było na plus”
„Ciekawe szkolenie, kaloryczne w treść doświadczenie”
„Szkolenie uświadamia, że każdy jest inny i może tę samą sytuację zrozumieć inaczej i pozwala ustalić sposób komunikacji”
„Szkolenia bardzo dobrze przygotowane merytorycznie”
„Aktywna forma szkolenia pozwalająca na praktyczne zastosowanie przekazywanych informacji, omawianie ćwiczeń”
„Szkolenie na wysokim poziomie, miejsce bardzo przyjazne”
„Świetne szkolenie o narracjach, uświadomienie czym są narracje, kiedy, po co i jak je stosować”
„Szkolenie było przygotowane perfekcyjnie pod każdym względem. Było dużo konkretnych, jasno zdefiniowanych i praktycznych informacji. Duży nacisk na praktyczną stronę szkolenia był na pewno największym jego atutem”
„Uważam, że szkolenie było profesjonalnie przygotowane i prowadzone. Trenerzy wykazali się nie tylko wiedzą, ale też umiejętnością utrzymania zainteresowania i ciągłej aktywności uczestników. Ćwiczeń było dużo – za to duży plus, bo w teorii wszystko inaczej wygląda niż w praktyce. Wiele się dowiedziałam i jestem bardzo zadowolona”
„Tak, rekomenduję. Bardzo pozytywny wpływ na zespół”
„Szkolenie zdecydowanie godne polecenia handlowcom, aby skupili się na ciągłym doskonaleniu”
„Interesujący trener o głębokiej wiedzy i znakomitych zdolnościach interpersonalnych”
„Tworzenie pilotażowych badań”
„Trener bardzo dobrze przygotowany. Szkolenie bardzo interesujące”
„Wszystko naprawdę super. Bardzo dziękuję!”
„Łatwiej będzie mi oceniać dane przedstawiane przez klientów zewnętrznych oraz wymagać dodatkowych danych”
„Wszystko doskonale zorganizowane. Dziękujemy”
„Szkolenie było prowadzone rewelacyjnie”
„Poleciłbym to szkolenie dla działu zaopatrzenia”
„W tym szkoleniu powinni wziąć udział wszyscy pracownicy naszego szpitala !!!”
„Szkolenie oceniam bardzo pozytywnie i mam nadzieję, że DP będzie w przyszłości korzystało jeszcze z usług Delta Training. Pani Dorota była rewelacyjna!”
„Fajnie, ciekawie. Ale takie szkolenia powinny być regularnie robione”
„Bardzo dobrze przygotowane szkolenie, plus za wiedzę dotyczącą znajomości naszych produktów”
„Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Najważniejsze, że nie było nudno :)”
„Najbardziej przydatne były wymiana doświadczeń i ćwiczenia warsztatowe”
„Organizacja bardzo dobra i świetna atmosfera”
„Świetnie przeprowadzone zajęcia. Realnie wartościowe”
„Bardzo profesjonalne szkolenie na wysokim poziomie”
„Było pięknie – serdecznie dziękuję!!”
„Fantastyczne szkolenie”
„Niesamowita atmosfera, dużo ćwiczeń praktycznych. Polecam wszystkim chcącym pogłębić swoją wiedzę w zakresie sprzedaży”
„Miejsce bardzo pozytywne, szkolenie przygotowane perfekcyjnie, cudowna, przesympatyczna prowadząca”
„Szkolenia deltowe poleciłbym wszystkim osobom pracującym w sprzedaży”
„Bardzo luźna i pozytywna atmosfera. Każda „kolorowa” osoba mogła sobie znaleźć techniki, które będzie można wykorzystać”
„Najbardziej wartościowe było poznanie swojego typu osobowości, swoich predyspozycji, możliwości i aspektów, nad którymi można dalej pracować”
„Wszystko w jak najlepszym porządku”
„Polecam wszystkim pracującym w sprzedaży”
„Super atmosfera 10/10”
„Szkolenie bardzo mi się podobało, uważam, że zdobyta wiedza pozwoli na osiągnięcie lepszych wyników w pracy”
„Świetna mega grupa”
„Wszystko na najwyższym poziomie 🙂 ”
„Zagadnienia były omówione i przepracowane bardzo szczegółowo, nie było niedosytu”
„Wszystko było bardzo dobrze wyważone”
„Rozmowy oparte na faktycznych sytuacjach z życia”
„Bardzo dobre”
„Cudowny, otwarty na grupę trener, szkolenie dopasowane do branży, zaangażowana grupa”
„Miejsce fajne, dobre materiały i atmosfera”
„Program w zupełności zaspokoił moje oczekiwania”
„Bardzo fajne merytoryczne szkolenie”
„To szkolenie z komunikacji mailowej powinny przejść wszystkie osoby z firmy”
„Świetna robota!”
„Wartościowo spędzony czas. Proszę o więcej”
„Poleciłabym to szkolenie przyjaciółce, która pracuje w sklepie, ponieważ tam niemal codziennie przychodzą trudni klienci”
„Rekomendowałaby to szkolenie każdemu, kto pracuje z klientami, gdyż takie sytuacje z pewnością się wydarzą i warto wiedzieć jak się zachować, trzeba być przygotowaną”
„Podoba mi się, że moje miejsce pracy przeprowadziło takie szkolenie”
„Myślę, że każda firma powinna organizować takie spotkania dla zespołów w celu zwiększenia efektywności pracy przez poznanie siebie nawzajem”
„Rekomenduję wszystkim tym, którzy potrzebują wsparcia w sprzedaży”
„Tak, poleciłbym szkolenie znajomym z tej samej branży! Merytoryka!”
„Szkolenie spełniło oczekiwania i natchnęło do pracy nad swoim czasem pracy”
„Duży plus -mała, kameralna, ale różnorodna grupa”
„Szkolenie bardzo ciekawe, czas zleciał bardzo szybko – za szybko”
„Szkolenie było bardzo wartościowe i przydatne dla osób, które na co dzień mają styczność z komunikacją z klientem”
„Super rozgrzewka ! ☺️”
„Super szkolenie, bardzo przydatne, praktyczne i przede wszystkim nie nudne”
„Najfajniejsze szkolenie z Excela na jakim byłam”
„Miła atmosfera, choć na żywo pewnie byłaby jeszcze milsza”
„Rekomenduję wszystkim tym, którzy potrzebują wsparcia w sprzedaży”
„Szkolenie super, a miejsce bardzo przypadło mi do gustu”
„Ładny hotel, ładna okolica, profesjonalne szkolenie”
„Dobrze przygotowane materiały, kompetentny trener”
„Świetnie spędzony czas. Bardzo dziękuję”
„Szkolenie dobrze przygotowane merytorycznie, angażujące”
„10/10 w skali Mariana!”
„Świetna prowadząca. Czas mija jak z bicza”
„Trener doskonale dopasował się do naszych potrzeb”
„Szkolenie w bardzo fajnej atmosferze, wiedza przekazana w bardzo przystępny sposób – było super !!! :)”
„Wszystko super!”
„Polecam, bo to ciekawy i praktyczny sposób szkolenia”
„Tak, wartościowe doświadczenie poszerzające perspektywę”
„Trenerka potrafi słuchać, kontaktowa”
„Jestem zadowolona”
„Trenerka bardzo kompetentna, posiadająca ogromny zasób wiedzy, potrafiąca odpowiedzieć logicznie na każde pytanie. Super!”
„Doskonale przeprowadzone szkolenie, otwartość na problemy spowodowała, że jest to najlepsze szkolenie w moim życiu”
„Najbardziej spodobało mi się indywidualne podejście do potrzeb grupy”
„Doskonałe szkolenie na 6″
„Rewelacja”
„Szkolenie do polecenia zarządowi ?”
„Trener stworzył odpowiednią atmosferę, by uczestnicy otworzyli się i szczerze porozmawiali”
„Wszystko na bardzo dobrym poziomie”
„Szkolenie ciekawe, prowadzący kompetentny”
„Bardzo dobre przygotowanie, analiza departamentu, ćwiczenia oparte o realne przykłady”
„Dobra atmosfera, miła i kompetentna pani prowadząca”
„Miejsce sprzyjało przyswajaniu wiedzy”
„Używanie opcji Odpowiedz wszystkim. Fajne było też pokazanie dlaczego tak się dzieje (odpisywanie przez telefon komórkowy, gdzie opcja odpowiedz wszystkim włącza się automatycznie).”
„Ci, którzy odpisują do całej firmy witając nowych pracowników, gratulując nagrody albo życząc zdrowia, na szczęście byli na dzisiejszym szkoleniu. Być może nie będę już więcej musiała oglądać tej korespondencji…”
„Tak, rekomenduję to szkolenie, ponieważ komunikacja e-mail jest podstawą w dzisiejszym biznesie i wiele osób niestety nadal ma problem z jasnym wyrażaniem myśli w wiadomościach. Dobra komunikacja ułatwi pracę wszystkim!”
„Zdecydowanie poleciłbym szkolenia tym, którzy korzystają z poczty elektronicznej. Bardzo przydatne szkolenie do codziennego użytku”
„Jasne, wszystkim którzy pracują w korporacjach ale nie tylko. Również wszystkim tym, którzy w swojej pracy kontaktują się z innymi via e-mail.”
„Tak, rekomenduję szkolenie. Osobom, które nie używają emaila często lub takim, które popełniają dużo wymienionych błędów nawet sobie nie zdając z tego sprawy”
„Tak, polecam szkolenie każdej korporacji, która w dużej mierze opiera się na komunikacji z klientami poprzez mailing”
Mimo, iż samemu wiedziałem już większość zasad rządzących komunikacją email to jednak dobrze było się w tym utwierdzić ale też poznać bardziej szczegółowe zasady netykiety.
„Bardzo dobrze się Pani Katarzyny słucha :)”
„Bardzo owocne szkolenie”
„Szkolenie bardzo ciekawe, rozwijające, wykorzystujące lokalną historię i sytuację społeczną. Trener – najlepszy na świecie ?”
„To było bardzo przydatne dla mnie szkolenie”
„Dobre szkolenie dla wszystkich, którzy mają sporo zadań związanych z negocjacjami”
„Trener jak zwykle Top Level ?”
„Super kontakt z uczestnikami, ważne, przydatne informacje, które można użyć w swojej pracy”
„Pełen pozytyw”
„Bardzo przyjazna atmosfera na szkoleniu. Dużo ćwiczeń warsztatowych, które powodowały interakcje”
„Super miejsce”
„Dobry rytm warsztatów”
„Informacje o teorii naiwnego realizmu, informacje o typach osobowości i ich wzajemnych relacjach były najcenniejsze”
„Szkolenie oczywiście polecam, ale lepiej byłoby na żywo :)”
„Szkolenie jest pomocne dla zespołów i ich kierownictwa, dla lepszego poznania się”
„Szkolenie polecam mojemu liderowi ze względu na brak feedbacku z jego strony”
„Zdecydowanie rekomenduję to szkolenie. Świadomość ,,barw” poszczególnych zespołów przydałaby się w komunikacji z Managementem”
„Bardzo profesjonalne podejście, super spędzony czas”
„Bardzo miła, ciepła i kompetentna Pani trener.”
„Szkolenie było SUPER! Na pewno wyniosę z niego wszystko, co najlepsze ?”
„Bardzo dobrze przygotowana trenerka do szkolenia”
„To szkolenie poleciłbym każdemu kto ma problem z powiedzeniem komuś nie w pracy i prywatnie”
„Wysoki poziom”
„Jest to najlepsze szkolenie w jakim dotychczas uczestniczyłam, przeprowadzone w bardzo profesjonalny sposób”
MAJA WŁOSZCZOWSKA: moja recepta na dobry plan
Dodatkowo w magazynie "Czekadełko":
- Jak podnieść zaangażowanie pracowników.
- Trzy najważniejsze kompetencje dobrego sprzedawcy.
- Jak w kilka minut zyskać pewność siebie.
Sprawdzone, praktyczne i rzetelne informacje.
Ściągnij magazyn "Czekadełko" już teraz.