Szkolenia dla pracowników firm w Gdańsku. Szkolenia menedżerskie i sprzedażowe, szkolenia z pracy zespołowej i efektywności osobistej. Praktycznie i skutecznie. Know-how potwierdzone badaniami i doświadczeniem biznesowym. Oto dobra firma szkoleniowa w Gdańsku. Od ponad 16 lat projektujemy szkolenia szyte na miarę dla firm. Zacznijmy współpracę już teraz.
Już teraz zapytaj o szkolenia dla pracowników swojej firmy
Gdańsk ma ponad 470 tys. mieszkańców i jest ich coraz więcej. Daje mu to 6 miejsce wśród największych miast w Polsce. W Gdańsku zarejestrowanych jest w sumie ponad 80 tys. podmiotów gospodarczych. W większości są to małe firmy. Dużych, zatrudniających od 255 do ponad 1000, jest przeszło 90. Wśród nich Grupa Lotos, Energa SA, LPP SA. Glencor Polska i Jysk. Gdańskie firmy nie muszą martwić się o profesjonalne kadry. Na 13 uczelniach studiuje ok. 70 tys. studentów. Wykształcenie wyższe ma 27 proc. Gdańszczan (dane z 2011 r.).
Szkolenia w Gdańsku i całym Trójmieście
Jako Delta Training od ponad 12 lat rozwijamy kompetencje miękkie pracowników firm, także w Gdańsku i całym Trójmieście. Umiejętności miękkie stają się coraz ważniejsze. Pracodawcy cenią je już bardziej, niż twardą wiedzę. Na temat znaczenia kompetencji miękkich możesz przeczytać zaglądając do naszej biblioteki praktycznych badań. Diagnozujemy również poziom kompetencji miękkich prowadząc procesy Assessment Center i Development Center.
Działania przed szkoleniem
Przed każdym szkoleniem rozmawiamy z osobami, które zdecydowały o jego realizacji. Z jakiego powodu potrzebne jest przeprowadzenie szkolenia? Jaki jest cel? Odpowiedź na te pytania jest dla nas bardzo ważna, bo zależy nam na efektywności szkoleń, ich użyteczności. Pracownicy, nie tylko nasi trenerzy, chcą widzieć sens w swojej pracy, jej efekty. Mało, co tak napędza do działania, jak poczucie skuteczności.
Przed szkoleniem rozmawiamy też z uczestnikami. Chcemy poznać ich świat biznesowej codzienności. Gromadzimy wiedzę potrzebną do stworzenia odpowiednich zadań. Dbamy o to, by ćwiczenia jak najlepiej odzwierciedlały specyfikę firmy, były osadzone w branży, w której działa. Dlatego każdy z naszych trenerów wchodząc na salę szkoleniową, bądź łącząc się online, zna produkty i usługi firmy, dla której prowadzi szkolenie. Wie, jaka jest struktura organizacji. Dla każdego klienta indywidualnie projektujemy szkolenie dostosowane do potrzeb firmy.
Wiarygodność firmy Delta Training. Dowody!
Szkolenia biznesowe dla firm prowadzimy nieprzerwanie od 2008 roku, czyli już od ponad 16 lat. Jesteśmy sprawdzonym partnerem w biznesie. Wielokrotnie nagradzanym, np. przez dziennik „Rzeczpospolita” w prestiżowym rankingu kancelarii prawnych, gdzie razem z naszym klientem zdobyliśmy pierwszą nagrodę za stworzenie innowacyjnej usługi.
Delta Training jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS).
Mamy certyfikat Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015-10.
Prowadzimy szkolenia dla małych, rodzinnych firm i dużych, międzynarodowych korporacji. Instytucji publicznych i firm państwowych. Wśród naszych klientów są takie organizacje, jak choćby Sanof-Aventis, Teva Pharmaceuticals Polska, MAKRO Cash & Carry, PwC Polska, Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska, Leroy Merlin Polska, PZU SA, Scania Polska, Volkswagen Group Polska, Bank Gospodarstwa Krajowego, Urząd Zamówień Publicznych, Lockheed Martin Global, Fundacja WWF Polska i wielu innych. Wymieniać można byłoby jeszcze przez kilka akapitów. Lista naszych kluczowych klientów jest na stronie internetowej.
Sprawdzone know-how szkoleniowe
Nasze rozwiązania szkoleniowe opieramy na sprawdzonym know-how. Dlatego każdy z naszych trenerów przeprowadzi szkolenie na równie wysokim poziomie. Prowadzimy ocenę efektów szkolenia. Dlatego nie ma możliwości, by nasz trener na sali szkoleniowej mówił np. o technikach NLP, bo ma do tego osobiste przekonanie. Jako Delta Training świadomie nie używamy metody NLP. Badania nie potwierdzają skuteczności tego podejścia. A jako firma nasze rozwiązania szkoleniowe opieramy na wynikach badań eksperymentalnych z obszarów ekonomii behawioralnej, psychologii biznesu i zweryfikowane w praktyce biznesowej. Dzięki takiemu podejściu wiemy co działa i w jaki sposób. Jakie narzędzia są skuteczne.
Opieramy się na wynikach badań wielokrotnie potwierdzonych. Osobiste doświadczenie jest ważne i ciekawe, ale mało miarodajne. Jeśli Robert Lewandowski opowie grupie 20 młodym zawodnikom o tym, jak trenować, jak zachowywać się na boisku, co jeść, co czytać, to czy powtórzą jego sukces? Dlatego bardziej cenimy wnioski z rzetelnych badań i eksperymentów, niż pojedyncze doświadczenia.
Nowości szkoleniowe
Jako firma Delta Training pracujemy nad nowymi programami szkoleniowymi. Wdrożyliśmy unikalny program szkolenia z profesjonalnej komunikacji e-mailowej. Zgodnie z naukowym rygorem stworzyliśmy narzędzie do badania jakości komunikacji mailowej w firmie. Prowadzimy szkolenia z FourSights w obszarze kreatywności oraz warsztaty w sferze rozwoju osobistego Job Crafting dotyczące poszukiwania sensu i szczęścia w pracy. Prowadzimy szkolenia sprzedażowe dotyczące skutecznych technik sprzedaży, profesjonalnej obsługi klienta, a także technik narracyjnych. To nie koniec. W ofercie mamy też: sprzedaż przez telefon, trudny klient – profesjonalne obsługa, czy merchandising.
Natomiast szkolenia menedżerskie zawierają wiele programów rozwijających kompetencje związane z zarządzaniem, przewodzeniem. Wystarczy wymienić skuteczne motywowanie pracowników, zarządzanie zespołem, przywództwo transformacyjne, udzielanie informacji zwrotnej. W szkoleniach z pracy zespołowej warto wymienić te najpopularniejsze programy: współpraca w zespole, Insights Discovery, Poker Osobowości i wiele innych.
Zapraszamy firmy w Gdańsku do współpracy szkoleniowej.
Kontakt w sprawie szkolenia:
Przeczytaj również
Skuteczne motywowanie pracowników
Zarządzanie zespołem
Efektywny Feedback - informacja zwrotna
Narzędzia menedżerskie
Coaching menedżerski
Skuteczne techniki sprzedaży
Profesjonalna obsługa klientów
Merchandising
Insights Discovery w sprzedaży
Współpraca w zespole
Poker osobowości - gra dla zespołu
Komunikacja mailowa
Job Crafting
Skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem
Asertywność w biznesie
Prezentacja i wystąpienia publiczne
Typologia klienta
MAJA WŁOSZCZOWSKA: moja recepta na dobry plan
Dodatkowo w magazynie "Czekadełko":
- Jak podnieść zaangażowanie pracowników.
- Trzy najważniejsze kompetencje dobrego sprzedawcy.
- Jak w kilka minut zyskać pewność siebie.
Sprawdzone, praktyczne i rzetelne informacje.
Ściągnij magazyn "Czekadełko" już teraz.