Szkolenia biznesowe dla firm - Delta Training

Szkolenia potwierdzone badaniami

  • Klienci
  • Rekomendacje
  • Wyślij zapytanie

  • Firma
  • Oferta
  • Zespół
  • Zapytania ofertowe
  • Praca
  • Badania i rozwój
  • Rekomendacje
  • Kontakt
  • Strona główna
  • »
  • Praktyczne artykuły

Praktyczne artykuły

Praktyczne wnioski z badań w obszarach ekonomii behawioralnej oraz psychologii biznesu do wykorzystania w pracy: sprzedaż, zarządzanie, budowanie zespołów, rozwój osobisty oraz rekrutacja i szkolenia.

Ekstrawertycy i introwertycy w pracy

Ekstrawertycy i introwertycy w pracy

Ekstrawertycy nie gwarantują znakomitych wyników sprzedażowych. W dodatku zespół złożony ze zbyt wielu ekstrawertyków może wpaść w kłopoty – wynika z badań. Jakie są zalety ekstrawertyków i introwertyków, a jakie ograniczenia? A Ty, kim jesteś? Ekstrawertykiem, introwertykiem, a może ambiwertykiem?

>
Efektywność osobista, Praktyczne artykuły
Jak wykorzystać „efekt świeżego startu”?

Jak wykorzystać „efekt świeżego startu”?

Co zrobić, by zwiększyć szansę na zrealizowanie planu, osiągnięcie celu? Wykorzystaj „efekt świeżego startu” i zacznij nowy projekt na początku miesiąca, bądź tygodnia – radzą badacze eksperymentalni. Naukowcy twierdzą, że plany warto rozpoczynać od mentalnych punktów startowych. Wtedy zyskujemy dodatkową motywację. Oto dowody.

>
Efektywność osobista, Praktyczne artykuły
Szkolenia menedżerskie dla firm – Poznań

Szkolenia menedżerskie dla firm – Poznań

Poznań: szkolenia dla menedżerów, liderów, przywódców. Projektujemy praktyczne szkolenia dla managerów szyte na miarę. Jak wybrać dobrą firmę szkoleniową w Poznaniu? Sprawdź nasze doświadczenie, know-how i podejście do szkoleń menedżerskich, również online. Zacznijmy współpracę.

>
Efektywność szkoleń, Praktyczne artykuły
Nastawienie na rozwój w praktyce

Nastawienie na rozwój w praktyce

Przyznawaj premie pracownikom za wytrwałość, rozwój, a nie tylko za efekt. Nagradzaj dążenie do celu, pokonywanie przeszkód. Zmień postawę pracownika z „nastawienia na stałość” w „nastawienie na rozwój.” Długoterminowo przyniesie to najlepsze rezultaty – wynika z badań prof. Carol Dweck.

>
Efektywność osobista, Praktyczne artykuły, Zarządzanie zespołem
Jak ułatwić klientowi podjęcie decyzji?

Jak ułatwić klientowi podjęcie decyzji?

Zbyt duża liczba opcji do wyboru może powodować spadek sprzedaży – wynika z badań eksperymentalnych. Ograniczenie wyboru może za to wpłynąć na podniesienie sprzedaży, podejmowanie lepszych decyzji przez klientów i wyższą satysfakcję. W takim razie, ile możliwości oferować klientom?

>
Praktyczne artykuły, Techniki sprzedaży
Wady i zalety szkoleń online: nasza filozofia pracy

Wady i zalety szkoleń online: nasza filozofia pracy

Jakie są korzyści i ograniczenia szkoleń online? Jaki wpływ na wartość i jakość zdalnego szkolenia ma sposób przekazu? Oto nasza filozofia i podejście do szkoleń online. W tym materiale zestawiliśmy wady i zalety e-learningu, webinarium, szkoleń online.

>
Efektywność szkoleń, Praktyczne artykuły
Jakie są efekty e-learningu?

Jakie są efekty e-learningu?

Co wynika z badań na temat e-learningu? Co decyduje o skuteczności kursu online? E-learning jest uznawany za gorszą metodę niż bezpośrednie spotkanie. Wyniki badań dotyczących skuteczności kursów online nie są jednoznaczne. Na co zwrócić uwagę przy korzystaniu z e-learningu?

>
Efektywność szkoleń, Praktyczne artykuły
Jak zdobyć zaufanie pracowników?

Jak zdobyć zaufanie pracowników?

Pracownicy, którzy ufają swoim menedżerom, odczuwają większą satysfakcję z pracy i są bardziej zaangażowani – wynika z metaanlizy badań na temat zaufania. Jednak zyskanie zaufania nie jest proste. I czy większa kontrola zawsze oznacza mniejsze zaufanie?

>
Praktyczne artykuły, Zarządzanie zespołem
Sposoby na stres, lęk i zmartwienie

Sposoby na stres, lęk i zmartwienie

Jak odróżnić stres od lęku, czy zmartwienia? W czym tkwią najważniejsze różnice? I wreszcie, czy musisz się stresować czytaniem tego tekstu? Stres, to fizjologiczna reakcja organizmu na zagrożenie. Zmartwienie, to poznawczy składnik lęku, a lęk jest reakcją fizjologiczną w sytuacji, gdy nie ma zagrożenia.

>
Efektywność osobista, Praktyczne artykuły
Społeczny dowód słuszności w biznesie

Społeczny dowód słuszności w biznesie

Społeczny dowód słuszności sprowadza się do podążania za głosem większości – wynika z ustaleń psychologów społecznych. Dlatego firmy często podkreślają, że najwięcej klientów wybrało…właśnie ich produkt. Jak w praktyce można wykorzystać społeczny dowód słuszności?

>
Obsługa Klienta, Praktyczne artykuły, Techniki sprzedaży
Konflikt w pracy może być dobry

Konflikt w pracy może być dobry

Istnienie konfliktu w życiu zawodowym może zwiększać satysfakcję z pracy – wynika z badań psychologów zajmujących się konfliktami. Informacje zdobyte podczas konfliktu mogą przynieść sporo pozytywnych emocji. Warunek jest jeden. Konflikt musi być łagodny i zadaniowy, a nie ostry i agresywny.

>
Efektywność osobista, Konflikt, Praktyczne artykuły
Kodeks etyki w firmie – język ma znaczenie!

Kodeks etyki w firmie – język ma znaczenie!

Język jakim napisany jest kodeks etyczny w firmie ma wpływ na jego przestrzeganie – wynika z serii badań eksperymentalnych, również w spółkach giełdowych. Czy warto wobec tego używać w kodeksie moralnym ciepłych zwrotów „my”, czy raczej spisać zbiór zasad językiem bardziej bezosobowym?

>
Praktyczne artykuły, Zarządzanie zespołem
Jak wpływać na decyzje zakupowe klientów?

Jak wpływać na decyzje zakupowe klientów?

Jak sprawić, żeby klient z całej gamy możliwości wybrał tę, na której najbardziej Ci zależy? Wykorzystaj efekt wabika nazywany również przynętą, bądź trzecią opcją. Skuteczność tego efektu została potwierdzona w wielu eksperymentach.

>
Praktyczne artykuły, Techniki sprzedaży
Technika Grupy Nominalnej lepsza od burzy mózgów

Technika Grupy Nominalnej lepsza od burzy mózgów

Technika Grupy Nominalnej jest może mniej widowiskowa i popularna od burzy mózgów, za to przynosi lepsze efekty – wynika z metaanalizy przeszło 800 badań. Na czym polega ten sposób rozwiązywania złożonych problemów i dochodzenia do innowacyjnych rozwiązań?

>
Kreatywność, Praktyczne artykuły, Współpraca w zespole
Development Center – co to jest i jak się przygotować?

Development Center – co to jest i jak się przygotować?

Nie ma lepszego sposobu oceny kompetencji pracownika niż Development/Assessment Center (DC i AC) – wynika  z metaanalizy badań. Publikujemy więc praktyczny poradnik. Jak się przygotować do DC i AC? Przykłady zadań, czyli co czeka uczestnika w trakcie sesji AC/DC?

>
Praktyczne artykuły, Rekrutacja i selekcja pracowników
← Previous 1 2 3 … 8 Next →

Zaufali nam

  • Rossmann wybiera szkolenia biznesowe dla swoich pracowników firmy Delta Training
  • ING Bank Śląski wybiera szkolenia firmy Delta Training
  • PZU rekomenduje szkolenia biznesowe firmy Delta Training
  • McDonald's rekomenduje szkolenia biznesowe dla firm Delta Training
  • Volkswagen - VW - wybiera szkolenia firmy Delta Training
  • Tauron rekomenduje szkolenia firmy Delta Training
  • Rekomendacje dla firmy szkoleniowej Delta Training od Kolei Mazowieckich
  • PwC współpracuje z firmą szkoleniową Delta Training

MAJA WŁOSZCZOWSKA: moja recepta na dobry plan

Dodatkowo w magazynie "Czekadełko":

  • Jak podnieść zaangażowanie pracowników.
  • Trzy najważniejsze kompetencje dobrego sprzedawcy.
  • Jak w kilka minut zyskać pewność siebie.

Sprawdzone, praktyczne i rzetelne informacje.

Ściągnij magazyn "Czekadełko" już teraz.

    • Akceptuję politykę prywatności
    • Przepisz kod weryfikacyjny: captcha
    • Uczestnicy o naszych szkoleniach
    • Wyślij do nas zapytanie
    • Sprawdź…
    • Prezentacja Delta Training

    OFERTA SZKOLEŃ
    BIZNESOWYCH DLA FIRM

    Szkolenia sprzedażowe Szkolenia menedżerskie Szkolenia rozwój osobisty Szkolenia praca zespołowa Szkolenia kreatywność

    DIAGNOZA KOMPETENCJI

    Ocena 360 stopni Assessment Center Development Center

    BADANIA I ROZWÓJ

    Najważniejsze artykuły Case studies Na flipcharcie Delta Training w mediach

    O NAS

    Firma szkoleniowa Delta Training Styl i filozofia prowadzenia szkoleń Zapytaj o ofertę szkoleniową Kontakt

    Wszelkie prawa zastrzeżone © Delta Training | Polityka prywatności | Polityka jakości

    +48 609 021 025