
Wspólna usługa firmy szkoleniowej Delta Training i Kancelarii Rö Radwan-Rohrenscheft Petruczenko Piechota została uznana przez kapitułę „Rzeczpospolitej” za najbardziej innowacyjne rozwiązanie na rynku prawniczym w 2017 roku w Rankingu Kancelarii Prawnych 2018. Usługa pod nazwą RoCognition polega na bliskiej współpracy prawników z psychologami w celu lepszego rozpoznania stron sporu. – Ta usługa to esencja zastosowania psychologii w praktyce – mówi dr Dorota Wiśniewska-Juszczak, partner w firmie szkoleniowo-doradczej Delta Training.
Nagroda jest historyczna, bo po raz pierwszy znalazła się w prestiżowym zestawieniu Rankingu Kancelarii Prawniczych „Rzeczpospolitej.” Zgłoszenia do kategorii „Innowacyjne rozwiązania oraz technologie stosowane przez polskie firmy prawnicze” z 310 Kancelarii nadesłało 44. Konkurencja była więc ostra. Kapituła „postawiła na usługi, które próbują w nowy sposób rozwiązywać znane problemy.” Stąd najwyższe wyróżnienie dla usługi RoCognition by Delta Training, a nie dla rozwiązań dotyczących cyfryzacji czy aplikacji.
Na czym polega innowacyjna usługa RoCognition
Jako Delta Training stworzyliśmy zespół psychologów dedykowany do obsługi Kancelarii Rö Radwan-Rohrenscheft Petruczenko Piechota. Bierzemy udział w wielu różnych sprawach prowadzonych przez kancelarię. Za każdym razem zapoznajemy się z aktami. Na tej podstawie tworzymy plan sytuacyjny, określamy strategię z wykorzystaniem wiedzy psychologicznej. Staramy się na początku doprowadzić do załagodzenia sporu, rozmów między stronami poza salą sądową. Działamy w duchu win-win. Analizujemy potrzeby i interesy obu stron sporu. Na podstawie rozmów i analizy akt staramy się określić motywację stron. Doradzamy w kreśleniu prawniczej strategii. Tworzymy również linię argumentacji dla klientów. Dbamy o to, aby nasze działania były zawsze w zgodzie z zasadami etycznymi.
– Ta usługa to jest esencja zastosowania wiedzy psychologicznej w praktyce. Od razu widać efekty. Co się sprawdza, a co nie. No i oczywiście nie do przecenienia jest zaufanie jakim nas obdarzyli partnerzy z Kancelarii Rö Radwan-Rohrenscheft Petruczenko Piechota, zwłaszcza przy pierwszych sprawach. Na początku nikt nie miał pewności, czy ta współpraca zakończy się sukcesem. Szczegółowe zasady współpracy wykuwały się w trakcie pracy, kiedy jako psychologowie poznawaliśmy specyfikę pracy kancelarii i potrzeby jej klientów. Ta usługa wymaga stałego zaangażowania. Przecież ciągle coś się dzieje. Sytuacja nieustannie się zmienia. Trzeba reagować na bieżąco. Stąd dziesiątki rozmów, maili o różnych porach dnia. Tak też rodziło się zaufanie pomiędzy nami a prawnikami z kancelarii. Bez zaufania trudno sobie wyobrazić tego typu usługę. I nie jest to jednorazowa lecz głębsza, długofalowa współpraca. Tylko wtedy taka usługa ma sens i może być efektywna dla klientów kancelarii – mówi dr Dorota Wiśniewska-Juszczak, partner w firmie szkoleniowo-doradczej Delta Training.
Przeczytaj o innowacyjnych usługach na rynku prawnicznym na stronach „Rzeczpospolitej.”
Zobacz wywiad w internetowej Telewizji dziennika „Rzeczpospolita” z Marcinem Radwanem-Röhrenschef z kancelarii Rö Radwan-Röhrenschef Petruczenko Piechota. 10 minut rozmowy o idei innowacyjnej usługi RoCognition.
Kontakt w sprawie szkolenia:
Przeczytaj również
Rynek szkoleń podczas pandemii i w przyszłości - wywiad
5 wniosków dla menedżerów z 5 wielkich eksperymentów
Najnowsze trendy na rynku szkoleń
MAJA WŁOSZCZOWSKA: moja recepta na dobry plan
Dodatkowo w magazynie "Czekadełko":
- Jak podnieść zaangażowanie pracowników.
- Trzy najważniejsze kompetencje dobrego sprzedawcy.
- Jak w kilka minut zyskać pewność siebie.
Sprawdzone, praktyczne i rzetelne informacje.
Ściągnij magazyn "Czekadełko" już teraz.