Dlaczego sądzimy, że nasze opinie i poglądy wynikają z obiektywnej oceny sytuacji, choć wcale tak nie jest? Jakie są skuteczne techniki wpływu i perswazji? Jak dobierać słowa w komunikatach perswazyjnych? Dlaczego warto używać czasowników? Klienci chętniej kupią wędlinę, która ma 80 proc. mięsa, czy taką mającą 20 proc. tłuszczu?
Dorota Wiśniewska-Juszczak, psycholog społeczny związany z Uniwersytetem SWPS i partner w firmie szkoleniowej Delta Training, w 40-minutowym wywiadzie radiowym odpowiada na te pytania i wiele innych. Mówi o tym jak możemy poprawić naszą efektywność nie tylko zawodową. Impulsem do rozmowy jest ukazanie się książki „Najmądrzejszy w pokoju.”
Zapraszamy do wysłuchania wywiadu z dr Dorotą Wiśniewską-Juszczak w Radiu dla Ciebie. Kliknij.
Kontakt w sprawie szkolenia:
Przeczytaj również
JAK PODEJMOWAĆ WŁAŚCIWE DECYZJE
ASSESSMENT CENTER TO NAJSKUTECZNIEJSZA METODA REKRUTACJI. SĄ BADANIA
MAJA WŁOSZCZOWSKA: moja recepta na dobry plan
Dodatkowo w magazynie "Czekadełko":
- Jak podnieść zaangażowanie pracowników.
- Trzy najważniejsze kompetencje dobrego sprzedawcy.
- Jak w kilka minut zyskać pewność siebie.
Sprawdzone, praktyczne i rzetelne informacje.
Ściągnij magazyn "Czekadełko" już teraz.