Sytuacja
Rö Radwan-Röhrenschef Petruczenko Piechota sp. k. jest warszawską kancelarią prawną specjalizującą się w rozwiązywaniu sporów. Misją kancelarii nie jest samo prowadzenie procesów, ale przede wszystkim zrozumienie potrzeb klientów i oferowanie im usług najwyższej jakości. Głównym obszarem specjalizacji kancelarii jest pomoc przedsiębiorcom w rozwiązywaniu strategicznie ważnych dla nich sporów. Partnerzy w kancelarii zastanawiali się co zrobić, żeby Klienci częściej znajdowali rozwiązania swoich sporów poza sądem, czyli zawierali ugody, dochodzili do porozumienia. Potrzebą było również lepsze poznanie motywacji i emocji stron konfliktu oraz sposobu budowania argumentacji przed sądem przez drugą stronę.
Cele związane z sytuacją
Wypracowanie modelu współpracy pomiędzy Delta Training a Rö Radwan-Röhrenschef Petruczenko Piechota przy wspólnej pracy na rzecz klientów Kancelarii. Stworzenie narzędzia, które pozwoli wykorzystać wiedzę z obszaru ekonomii behawioralnej i psychologii społecznej do rozwiązywania sporów gospodarczych.
Działania Delta Training
Bazując w swoich rozwiązaniach na wiedzy potwierdzonej badaniami z obszaru psychologii społecznej, przystąpiliśmy do pracy przy pierwszych sprawach Klientów Kancelarii. Zawsze zaczynamy od zapoznania się daną sprawą: czytamy akta, rozmawiamy z osobami zaangażowanymi w konflikt. Na podstawie tych materiałów tworzymy plan sytuacyjny. Staramy się w nim zawrzeć odpowiedź na najważniejsze pytania: jakie potrzeby, przekonania i cele kierują zachowaniami obu stron sporu oraz w jaki sposób druga strona buduje swoją argumentację przed sądem. Często właściwe zrozumienie emocji, motywacji i potrzeb pozwala klientom inaczej spojrzeć na konflikt, dostrzec różne perspektywy i zwiększa szansę na jego polubowne rozwiązanie. Zebranie wiedzy prawniczej i psychologicznej pozwala na zbudowanie spójnej strategii działania w rozwiązywaniu poszczególnych konfliktów.
Efekt
Reakcje Klientów Kancelarii na innowacyjną usługę na rynku są życzliwe, bo widzą płynące z tego korzyści dla siebie. Wiele konfliktów już udało się rozwiązać, a sama usługa, model współpracy pomiędzy nami a kancelarią i jej klientami, została uznana przez kapitułę „Rzeczpospolitej” za najbardziej innowacyjne rozwiązanie na rynku prawniczym w 2017 roku w Rankingu Kancelarii Prawnych 2018.
W Delta Training śledzimy najważniejsze publikacje na świecie dotyczące badań, odkryć i trendów w obszarach miękkich kompetencji, które zwiększają efektywność pracowników. Rzetelne informacje publikowane w czasopismach naukowych są trudne do znalezienia, zrozumienia i często nie zapewniają szybkich, praktycznych porad. Jeśli jednak cenieni naukowcy badali problem, który teraz sam próbujesz rozwiązać, to może chciałbyś poznać ich wnioski i rekomendacje przed podjęciem decyzji? Jeśli tak, to zapraszamy do naszego działu „Badań i rozwoju”. Publikujemy tam informacje tylko z rzetelnych, wyselekcjonowanych źródeł. Wyniki i wnioski z badań inspirują nas do ulepszania naszych szkoleń biznesowych dla firm, sposobów przekazywania wiedzy i umiejętności uczestnikom naszych szkoleń, tworzenia angażujących ćwiczeń oraz różnorodnych, ciekawych materiałów szkoleniowych.
Kontakt w sprawie szkolenia:
Przeczytaj również
NAGRODZENI ZA INNOWACYJNOŚĆ W PRESTIŻOWYM RANKINGU
ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW. SZKOLENIE DLA PRACOWNIKÓW FIRM
MAJA WŁOSZCZOWSKA: moja recepta na dobry plan
Dodatkowo w magazynie "Czekadełko":
- Jak podnieść zaangażowanie pracowników.
- Trzy najważniejsze kompetencje dobrego sprzedawcy.
- Jak w kilka minut zyskać pewność siebie.
Sprawdzone, praktyczne i rzetelne informacje.
Ściągnij magazyn "Czekadełko" już teraz.