Na szkoleniu poznasz sposoby wykorzystania Sztucznej Inteligencji (AI) do zwiększenia sprzedaży.
Szkolenie potwierdzone badaniami. Mamy certyfikat ISO 9001:2015-10.
Każde szkolenie, również szkolenie online, projektujemy indywidualnie, bo specjalizujemy się w szkoleniach biznesowych szytych na miarę dla firm. Jest to przykładowy temat realizowanego przez nas praktycznego szkolenia ze Sztucznej Inteligencji (AI) w sprzedaży w ramach rozwoju kompetencji sprzedażowych.
Profil Uczestnika
Menedżerowie i pracownicy z branży sprzedaży.
Po szkoleniu każdy z Uczestników:
Wykorzystuje cyfryzację do napędzania sprzedaży w firmie.
Zna najnowsze trendy w rozwoju Sztucznej Inteligencji.
Używa narzędzi opartych na AI do zoptymalizowania procesu sprzedaży.
Wykorzystuje AI do zwiększenia sprzedaży.
Główne punkty programu
- Narzędzia cyfrowego świata w zwiększaniu sprzedaży: od Big Data przez VR do AI.
- Jak rozwija się Sztuczna Inteligencja (AI).
- Jak firmy używają Sztucznej Inteligencji (AI).
- Jak Sztuczna Inteligencja (AI) może wspierać procesy sprzedaży i przynosić wartość dla organizacji.
- Kejsy dotyczące wykorzystania Sztucznej Inteligencji (AI) w sprzedaży.
- Czego oczekujemy od Sztucznej Inteligencji.
- Rodzaje narzędzi – programy i aplikacje – Sztucznej Inteligencji (AI)
- Jak wykorzystywać Sztuczną Inteligencję (AI) do analizy biznesowej i generowania insightów, czyli przekształcenia surowych danych w użyteczną wiedzę.
- Jak wykorzystywać ChatGPT w procesie sprzedaży.
- Do czego można używać Sztucznej Inteligencji – przegląd narzędzi.
- Jak wykorzystywać Sztuczną Inteligencję do pozyskiwania klientów.
- Jak wykorzystać dane do zrozumienia potrzeb klientów.
- Jak zastosować Sztuczną Inteligencję do przygotowania oferty.
- Jak wykorzystać Sztuczną Inteligencję do budowania relacji z klientami.
- Jak prowadzić obsługę klientów przy użyciu chatbotów opartych na Sztucznej Inteligencji (AI).
- Jak tworzyć prompty w modelu GPT.
- Na czym polega zasada JPZ w tworzeniu promptów.
- Jak Sztuczna Inteligencja (AI) wpływa na wiarygodność i zaufanie klientów.
- Jakie ograniczenia ma obecnie Sztuczna Inteligencja w budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientami.
- Jakie wątpliwości etyczne wzbudza Sztuczna Inteligencja w procesie sprzedaży.
- Jak rozstrzygać dylematy etyczne związane w wykorzystywaniem Sztucznej Inteligencji w sprzedaży.
- Jak unikać potencjalnych błędów i uprzedzeń związanych ze Sztuczną Inteligencją w strategiach sprzedażowych.
Metoda pracy
Kładziemy nacisk na praktykę i doświadczenie. Pracujemy zgodnie z metodą nauki osób dorosłych opracowaną przez Davida Kolba (tzw. Cykl Kolba), której głównym założeniem jest uczenie się przez doświadczenie. Dbamy o różnorodność, dlatego w szkoleniu wykorzystujemy: Pracę z kamerą. Ćwiczenia zespołowe i indywidualne. Studia przypadków. Sesje grupowych oraz indywidualnych informacji zwrotnych. Dyskusje, fragmenty filmów oraz gry.
Czas trwania szkolenia
1 lub 2 dni. Program dostosowujemy do potrzeb organizacji.
Kontakt w sprawie szkolenia:
Opinie uczestników
„To jest takie szkolenie, które polecam wszystkim. To przyszłość !!!”
„Świetnie przygotowane szkolenie z researchem pod kątem naszego środowiska pracy i organizacji.”
„Szkolenie bogate w treść i formę.”
„Nareszcie wiem co się dzieje z tą sztuczną inteligencją. Już jutro zastosuję jedno narzędzie ze szkolenia i sprawdzę ?”
„Bardzo dobrze poprowadzone i bardzo wiele wnoszące szkolenie. Czekałam na to szkolenie i się nie zawiodłam! Dzięki.”
„Szkolenie na wysokim poziomie, dużo praktycznych informacji ze szkolenia wdrożymy w dziale.”
„Szkolenie było dobrze poprowadzone, zrównoważone. Nie nudziło. Ćwiczenia były angażujące i ciekawe.”
„Bardzo cenne informacje, łączenie teorii z praktycznymi ćwiczeniami.”
„Bardzo wartościowe szkolenie z używania AI.”
„Profesjonalne szkolenie na wysokim poziomie.”
„Niesamowita atmosfera, dużo ćwiczeń praktycznych. Polecam wszystkim chcącym pogłębić swoją wiedzę w zakresie sztucznej inteligencji.”Referencje
„Z całym przekonaniem stwierdzam, że szkolenie przygotowane przez Delta Training, zostało zrealizowane z należytą starannością i na wysokim poziomie merytorycznym."
Ewelina Chrześcijan, Sekretarz Zarządu, Olympus Polska sp. z.o.o.
------------------------------------ „Firma Delta Training została wybrana po szczegółowej analizie kilkunastu ofert... I z pełną odpowiedzialnością możemy stwierdzić, że firma Delta Training sprostała naszym wysokim oczekiwaniom. Szkolenia były wysoko ocenione przez uczestników. "
Anna Tyniec, Dyrektor Centrum Obsługi Administracji RządowejOcena szkolenia przez Uczestników