Głównym celem szkolenia z prezentacji handlowych jest poznanie zasad, dzięki którym Twoje prezentacje będą przynosić zamierzony efekt.
Szkolenie z prezentacji handlowych skonstruowane jest w oparciu o sprawdzone w nauce i w biznesie metody oraz techniki.
Każde szkolenie projektujemy indywidualnie, bo specjalizujemy się w szkoleniach biznesowych szytych na miarę dla firm. Jest to przykładowy temat realizowanego przez nas praktycznego szkolenia sprzedażowego z prezentacji handlowych w ramach rozwoju kompetencji sprzedażowych.
Profil Uczestnika
Przedstawiciele handlowi, doradcy klientów i pracownicy działów obsługi klienta.
Wszyscy, którzy w swojej pracy zawodowej wykorzystują prezentacje.
Po szkoleniu każdy z Uczestników:
Sprzedaje więcej.
Stosuje praktyczne techniki perswazji w prezentacjach handlowych nakłaniając klientów do zakupu.
Potrafi radzić sobie z trudnymi pytaniami i wątpliwościami w trakcie prezentacji handlowych.
Efektywnie rozpoczyna, prowadzi i zamyka prezentacje handlowe.
Główne punkty programu
- Jak teraz prowadzimy prezentacje handlowe.
- 5 możliwych otwarć prezentacji handlowej.
- CWDM, czyli jak zdobyć i utrzymywać uwagę audytorium podczas całej prezentacji handlowej.
- Jak prowadzić Klienta w stronę akceptacji oferty.
- Pobudzanie zainteresowania Klienta – haki przykuwające zainteresowanie.
- Odwoływanie się do emocji, wiedzy i doświadczeń Klientów.
- Jak odróżnić cechę, właściwość produktu od wartości dla Klienta.
- Jak skierować uwagę Klienta na wartości produktu.
- Jakie pytania wyzwalają w Kliencie koncentrację na wartościach produktu, usługi.
- Zestaw słów i zwrotów, których powinniśmy unikać w trakcie prezentacji handlowych.
- Słowa i zdania, które prowadzą klienta w stronę akceptacji oferty.
- Techniki perswazyjne w prezentacjach handlowych
- Jak radzić sobie z trudnymi pytaniami w trakcie prezentacji handlowych
- Jak przygotować sobie grunt do zamknięcia prezentacji sprzedażowej.
- 6 sprawdzonych technik zamykania prezentacji handlowych.
- Finalne prezentacje handlowe.
- Sesje informacji zwrotnych i analizy nagrań.
Metoda pracy
Kładziemy nacisk na praktykę i doświadczenie. Pracujemy zgodnie z metodą nauki osób dorosłych opracowaną przez Davida Kolba (tzw. Cykl Kolba), której głównym założeniem jest uczenie się przez doświadczenie. Dbamy o różnorodność, dlatego w szkoleniu wykorzystujemy: Pracę z kamerą. Ćwiczenia zespołowe i indywidualne. Studia przypadków. Sesje grupowych oraz indywidualnych informacji zwrotnych. Dyskusje, fragmenty filmów oraz gry.
Czas trwania szkolenia
2 dni, program może być jednak dostosowany do potrzeb organizacji.
Kontakt w sprawie szkolenia:
Opinie uczestników
„Super ćwiczenia!”
„Dynamiczne, merytoryczne, ciekawe”
„Najlepsze szkolenie ever”
„Trafienie w potrzeby naszej grupy."
„Pełna profeska”
„Uważam, że szkolenie było profesjonalnie przygotowane i prowadzone. Trenerzy wykazali się nie tylko wiedzą, ale też umiejętnością utrzymania zainteresowania i ciągłej aktywności uczestników."
Referencje
„Najbardziej zaskakującym efektem procesu szkoleniowego był bardzo istotny wzrost sprzedaży w Q2 w stosunku do Q1. Celem szkoleń było podniesienie kompetencji sprzedażowych Key Account Manager's, ale nie sądziłam, że efekt będzie natychmiastowy. Wszyscy szczerze rekomendujemy szkolenia prowadzone przez firmę Delta Training."
Ewa Sęk, Sales Director CEE, Cephalon sp. z.o.o.
--------------------------------------------------------- „...Szczególne podziękowania kieruję do trenerów Delta Training, których wysoki profesjonalizm i rzetelność, fachowe doradztwo oraz perfekcyjne przygotowanie merytoryczne mogliśmy docenić w trakcie prowadzonych dla dyrektorów oraz przedstwicieli handlowych warsztatów."
Agnieszka Korcz, Dyrektor Działu Marketingu i PR, Dystrybucja Polska sp. z.o.o.Ocena szkolenia przez Uczestników