
Na szkoleniu poznasz potwierdzone badaniami skuteczne techniki konstruowania oferty handlowej.
Szkolenie precyzyjnie dopasowane do twojej firmy, możliwe również do przeprowadzenia w wersji online.
Każde szkolenie, również szkolenie online, projektujemy indywidualnie, bo specjalizujemy się w szkoleniach biznesowych szytych na miarę dla firm. Jest to przykładowy temat realizowanego przez nas praktycznego szkolenia z technik sprzedaży w ramach rozwoju kompetencji sprzedażowych.
Profil Uczestnika
Przedstawiciele handlowi, doradcy klientów, pracownicy marketingu i działów obsługi klienta.
Po szkoleniu każdy z Uczestników:
Zwiększa procent akceptacji wysłanych ofert handlowych.
Główne punkty programu
- Oferta, jako know-how pozyskiwania klientów.
- Czego możemy się nauczyć z ofert firm z innych branż.
- Niedoceniania rola oferty: layout, zawartość, język, objętość.
- Czego możemy się nauczyć z ofert firm z innych branż.
- Oferta, jako know-how pozyskiwania klientów.
- Niedoceniania rola oferty: layout, zawartość, język, objętość.
- Z czego składa się oferta handlowa: najważniejsze rozdziały.
- Jak możemy mierzyć skuteczność konstrukcji oferty.
- Jak spojrzeć na ofertę oczami odbiorcy.
- Różne grupy klientów – różne oferty.
- Motywy podejmowania decyzji przez klientów.
- Jak zbudować wiarygodność oferty?
- Czy każda oferta wymaga podawania ceny?
- Jak prezentować cenę w ofercie?
- Na czym polega „efekt trzeciej opcji“ i jak go stosować w prezentowaniu cenowej oferty.
- Co wpływa na postrzeganie ceny w ofercie?
Metoda pracy
Kładziemy nacisk na praktykę i doświadczenie. Pracujemy zgodnie z metodą nauki osób dorosłych opracowaną przez Davida Kolba (tzw. Cykl Kolba), której głównym założeniem jest uczenie się przez doświadczenie. Dbamy o różnorodność, dlatego w szkoleniu wykorzystujemy: Pracę z kamerą. Ćwiczenia zespołowe i indywidualne. Studia przypadków. Sesje grupowych oraz indywidualnych informacji zwrotnych. Dyskusje, fragmenty filmów oraz gry.
Czas trwania szkolenia
1 dzień, program może być jednak dostosowany do potrzeb organizacji.
Kontakt w sprawie szkolenia:
Opinie uczestników
„Bardzo wartościowe i ciekawe szkolenie.”
„Najlepsza firma szkoleniowa.”
„Szkolenie przeprowadzone w sposób zachęcający uczestników do brania czynnego udziału w ćwiczeniach. Duża wartość merytoryczna szkolenia.”
„Dopasowanie przykładów do tych rzeczywistych z naszego życia.”
„Świetnie przygotowane szkolenie z researchem pod kątem naszego środowiska pracy i organizacji.”
„Brak czasu permanentny, ale świetnie, że takie szkolenie firma nam przygotowała.”Referencje
„Najbardziej zaskakującym efektem procesu szkoleniowego był bardzo istotny wzrost sprzedaży w Q2 w stosunku do Q1. Celem szkoleń było podniesienie kompetencji sprzedażowych Key Account Manager's, ale nie sądziłam, że efekt będzie natychmiastowy. Wszyscy szczerze rekomendujemy szkolenia prowadzone przez firmę Delta Training."
Ewa Sęk, Sales Director CEE, Cephalon sp. z.o.o. --------------------------------------------------------- „...Dziękuję za przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia na wysokim poziomie merytorycznym i warsztatowym. Kolejny raz, kiedy udowodniliście Państwo, że szkolenie może być szyte na miarę i odpowiadać precyzyjnie na potrzeby uczestników. "
dr Anna Zwolińska, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Pharmena S.A.Ocena szkolenia przez Uczestników