Szkolenia z perswazji i wywierania wpływu oparte są na technikach potwierdzonych przez naukę i rynek.
Szkolenie możliwe do przeprowadzenia w wersji online.
Każde szkolenie, również szkolenie online, projektujemy indywidualnie, bo specjalizujemy się w szkoleniach biznesowych szytych na miarę dla firm. Jest to przykładowy temat realizowanego przez nas praktycznego szkolenia sprzedażowego z perswazji i wywierania wpływu w ramach rozwoju kompetencji sprzedażowych.
Profil Uczestnika
Pracownicy działów sprzedaży i obsługi klienta.
Menedżerowie różnych szczebli.
Każdy, kto w swojej pracy musi przekonywać innych do własnego stanowiska.
Po szkoleniu każdy z Uczestników:
Stosuje różnorodne techniki perswazyjne adekwatne do sytuacji sprzedażowej.
Zna swoją moc perswazyjną i obszary, które powinien rozwijać.
Prowadzi efektywniejsze spotkania i poprawia swoje wyniki sprzedażowe.
Główne punkty programu
- Kwestionariusz: moc mojej perswazji | autorskie narzędzie Delta Training. Feedback do wyników.
- Zasada wzajemności. Jak ją stosować w praktyce firmy.
- Zasady kompromisu w prezentowaniu oferty.
- Jak szerokość gamy produktów wpływa na sprzedaż.
- Zasada „mówi ekspert”.
- Jak w praktyce stosować technikę lustra.
- Jak zarządzać referencjami i zadowolonymi klientami.
- Zasada unikalnych cech i wiedzy zarezerwowanej dla wtajemniczonych.
- Jak wykorzystywać w sprzedaży zasadę podobieństw.
- Jak sprawić, by efekt kameleona działał w każdej sytuacji.
- Jak za pomocą tylko jednego słowa zwiększyć swoją siłę oddziaływania.
- Co ma silniejszą moc: zysk czy strata i jak tą wiedzę wykorzystać do większej sprzedaży.
- Jakie są różnice pomiędzy perswazją a manipulacją.
Metoda pracy
Kładziemy nacisk na praktykę i doświadczenie. Pracujemy zgodnie z metodą nauki osób dorosłych opracowaną przez Davida Kolba (tzw. Cykl Kolba), której głównym założeniem jest uczenie się przez doświadczenie. Dbamy o różnorodność, dlatego w szkoleniu wykorzystujemy: Pracę z kamerą. Ćwiczenia zespołowe i indywidualne. Studia przypadków. Sesje grupowych oraz indywidualnych informacji zwrotnych. Dyskusje, fragmenty filmów oraz gry.
Czas trwania szkolenia
2 dni, program może być jednak dostosowany do potrzeb organizacji.
Kontakt w sprawie szkolenia:
Opinie uczestników
„Bardzo profesjonalne szkolenie na wysokim poziomie"
„Nie było to moje pierwsze ani drugie szkolenie sprzedażowe i myślałem, że za wiele nowości nie wyniosę, a tu pełne zaskoczenie, podejście do tematu jak nikt wcześniej. Polecam!"
„Ciekawe szkolenie odnoszące się do sytuacji dnia codziennego.”
„Trafienie w potrzeby naszej grupy."
„Dużo użytecznych narzędzi. Już się nie mogę doczekać, kiedy zacznę je stosować."
„To najlepsze szkolenie na jakim byłam – w 100% do wykorzystania w mojej pracy."Referencje
„Najbardziej zaskakującym efektem procesu szkoleniowego był bardzo istotny wzrost sprzedaży w Q2 w stosunku do Q1. Celem szkoleń było podniesienie kompetencji sprzedażowych Key Account Manager's, ale nie sądziłam, że efekt będzie natychmiastowy. Wszyscy szczerze rekomendujemy szkolenia prowadzone przez firmę Delta Training."
Ewa Sęk, Sales Director CEE, Cephalon sp. z.o.o.
--------------------------------------------------------- „Firma Delta Training dała się poznać, jako profesjonalny i zaangażowany partner. Z pełnym przekonaniem mogę polecić Delta Training, jako godną zaufania firmę szkoleniową.”
Lidia Ołowska, People & Organization Director, Business Area Italy, Greece, Malta & Cyprus, Novo Nordisk Pharma sp. z.o.o.Ocena szkolenia przez Uczestników