Wykorzystanie Cross-Sellingu zapewnia firmie Amazon 35 proc. przychodów. Podobnie jest w wielu innych firmach.
Na szkoleniu dowiesz się m.in. jak zwiększyć wartość sprzedaży dzięki odpowiednio użytym technikom Cross-Sellingu i Up-Sellingu.
Szkolenie możliwe do przeprowadzenia w wersji online.
Każde szkolenie, również szkolenie online, projektujemy indywidualnie, bo specjalizujemy się w szkoleniach biznesowych szytych na miarę dla firm. Jest to przykładowy temat realizowanego przez nas praktycznego szkolenia sprzedażowego z cross-sellingu i up-sellingu w ramach rozwoju kompetencji sprzedażowych.
Profil Uczestnika
Przedstawiciele handlowi, doradcy klientów i pracownicy działów obsługi klienta.
Kierownicy sprzedaży.
Wszyscy, którzy w swojej pracy odpowiadają za wyniki sprzedażowe.
Po szkoleniu każdy z Uczestników:
Zwiększa wartość sprzedaży.
Stosuje praktyczne techniki Cross-Sellingu i Up-Sellingu dla wyższej sprzedaży.
Główne punkty programu
- Co wpływa na wartość zawieranych transakcji.
- Up-Selling i Cross-Selling jako sposób na zaspokojenie potrzeb Klienta.
- Główne różnice pomiędzy Up-Sellingiem i Cross-Sellingiem.
- Przebieg rozmowy sprzedażowej przed zasosowaniem Up-Sellingu i Cross-Sellingu.
- W którym momencie rozmowy sprzedażowej zastosować Up-Selling.
- Miejsce na Up-Selling i Cross-Selling w standardzie sprzedaży firmy.
- Pytania wprowadzające do Up-Sellingu i Cross-Sellingu.
- Pomocne sformułowania w Up-Sellingu i Cross-Sellingu.
- Jak Up-Selling i Cross-Selling pomaga budować ekspercki wizerunek handlowca.
- Up-Selling i Cross-Selling w sprzedaży doradczej.
- Najnowsze badania dotyczące Cross-Sellingu i Up-Sellingu.
- Przykłady skutecznych działań Cross-Sellingowych.
- Przykłady popełnionych błędów w działaniach Up-Sellingowych i Cross-Sellingowych. Co z tego dla nas wynika.
Metoda pracy
Kładziemy nacisk na praktykę i doświadczenie. Pracujemy zgodnie z metodą nauki osób dorosłych opracowaną przez Davida Kolba (tzw. Cykl Kolba), której głównym założeniem jest uczenie się przez doświadczenie. Dbamy o różnorodność, dlatego w szkoleniu wykorzystujemy: Ćwiczenia zespołowe i indywidualne. Studia przypadków. Sesje grupowych oraz indywidualnych informacji zwrotnych. Dyskusje, fragmenty filmów oraz gry.
Czas trwania szkolenia
1 lub 2 dni, program jest precyzyjnie dostosowywany do potrzeb organizacji.
Kontakt w sprawie szkolenia:
Opinie uczestników
„Profesjonalne prowadzenie i merytoryczne.”
„Trenerzy – bardzo duże doświadczenie praktyczne z prezentowanym tematem, duża wiarygodność i umiejętności. Super!!!”
„Szkolenia deltowe poleciłbym wszystkim osobom pracującym w sprzedaży.”
„Cudowny hotel, profesjonalne materiały szkoleniowe.”
„Rekomenduję wszystkim tym, którzy potrzebują wsparcia w sprzedaży.”
„Doskonałe szkolenie na 6.″
Referencje
„Najbardziej zaskakującym efektem procesu szkoleniowego był bardzo istotny wzrost sprzedaży w Q2 w stosunku do Q1. Celem szkoleń było podniesienie kompetencji sprzedażowych Key Account Manager's, ale nie sądziłam, że efekt będzie natychmiastowy. Wszyscy szczerze rekomendujemy szkolenia prowadzone przez firmę Delta Training."
Ewa Sęk, Sales Director CEE, Cephalon sp. z.o.o.
--------------------------------------------------------- „Dziękuję za przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia na wysokim poziomie merytorycznym i warsztatowym. Kolejny raz, kiedy udowodniliście Państwo, że szkolenie może być szyte na miarę i odpowiadać precyzyjnie na potrzeby uczestników."
Anna Zwolińska, Wiceprezes Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu na rynek krajowy, Pharmena S.A.Ocena szkolenia przez Uczestników