Coaching sprzedażowy, wizyty podwójne – to najbardziej skuteczna metoda na podniesienie wyników sprzedażowych.
Jak efektywnie zaplanować i przeprowadzić proces coachingu sprzedażowego?
Każde szkolenie projektujemy indywidualnie, bo specjalizujemy się w szkoleniach biznesowych szytych na miarę dla firm. Jest to przykładowy temat realizowanego przez nas praktycznego szkolenia z coachingu sprzedażowego w terenie w ramach rozwoju kompetencji sprzedażowych.
Idea coachingu sprzedażowego
Coaching sprzedażowy jest procesem diagnostycznym i rozwojowym.
Jak w praktyce wygląda coaching sprzedażowy
- Na początku wspólnie z Klientem określamy zakres kompetencji i wskaźników zachowań, bądź standardu sprzedaży pod kątem, których będzie prowadzona obserwacja uczestnicząca podczas wizyt sprzedażowych przedstawicieli handlowych.
- Następnie diagnozujemy poziom kompetencji każdego z przedstawicieli handlowych na podstawie obserwacji realnych wizyt przeprowadzanych u Klientów.
- O każdym Uczestniku powstaje raport z jego mocnymi i słabymi stronami oraz rekomendacjami rozwojowymi. Raport zbiorczy zawiera podsumowanie mocnych i słabych stron wszystkich Uczestników oraz diagnozę problemu „Dlaczego klienci nie kupują” oraz rekomendacje dalszych działań.
- Coach spędza z każdym przedstawicielem około 4-5 godzin w ciągu dnia, tym samym obserwuje minimum trzy rozmowy handlowe jednego przedstawiciela. Coach przemieszcza się z handlowcem dokładnie po trasie umówionych spotkań na jego terenie.
- Praca w formule 1 na 1 z handlowcem w terenie, to najbardziej efektywna metoda na podniesienie jego wyników sprzedażowych.
Kontakt w sprawie szkolenia:
Opinie uczestników
Referencje
„Najbardziej zaskakującym efektem procesu szkoleniowego był bardzo istotny wzrost sprzedaży w Q2 w stosunku do Q1. Celem szkoleń było podniesienie kompetencji sprzedażowych Key Account Manager's, ale nie sądziłam, że efekt będzie natychmiastowy. Wszyscy szczerze rekomendujemy szkolenia prowadzone przez firmę Delta Training."
Ewa Sęk, Sales Director CEE, Cephalon sp. z.o.o.Ocena szkolenia przez Uczestników