Szkolenie z rozwiązywania konfliktów oparte jest na praktycznych wnioskach z rzetelnych badań.
Na szkoleniu poznasz użyteczne i sprawdzone sposoby rozwiązywania konfliktów.
Każde szkolenie projektujemy indywidualnie, bo specjalizujemy się w szkoleniach biznesowych szytych na miarę dla firm. Jest to przykładowy temat realizowanego przez nas praktycznego szkolenia z obszaru rozwoju osobistego.
Profil Uczestnika:
Menedżerowie i pracownicy wszystkich szczebli.
Po szkoleniu każdy z Uczestników:
Zna sposoby skutecznego postępowania w sytuacji konfliktu.
Stosuje skuteczne metody rozwiązywania konfliktu.
Ma świadomość etycznego podejścia do problematyki konfliktu.
Główne punkty programu:
- Czym jest, a czym nie jest konflikt.
- Koło konfliktów Moor’a.
- Diagnoza sytuacji konfliktowej.
- Rodzaje konfliktów.
- Fazy konfliktu.
- Jak wychwycić zarzewia konfliktów i im zapobiegać.
- Konstruktywna krytyka, jako jedno z narzędzi zapobiegania rozwojowi konfliktu.
- Emocje, które rozniecają konflikt – jak nad nimi zapanować.
- 5 stylów zachowania w reakcji na konflikt – sprawdź jak Ty sam reagujesz.
- Plusy i minusy każdego stylu reagowania na konflikt.
- Jak w praktyce stosować zasadę win-win, czyli etycznie rozwiązywać każdy rodzaj konfliktu.
- Oddzielanie ludzi od problemu – dlaczego to takie trudne.
- Techniki i metody rozwiązywania konfliktów.
- Gra zespołowa, w której każdy doświadczy siły działania konfliktu i będzie mógł przećwiczyć narzędzia do zapobiegania i rozwiązywania sytuacji konfliktowych.
Metoda pracy:
Kładziemy nacisk na praktykę i doświadczenie. Pracujemy zgodnie z metodą nauki osób dorosłych opracowaną przez Davida Kolba (tzw. Cykl Kolba), której głównym założeniem jest uczenie się przez doświadczenie. Dbamy o różnorodność, dlatego w szkoleniu wykorzystujemy: Pracę z kamerą. Ćwiczenia zespołowe i indywidualne. Studia przypadków. Sesje grupowych oraz indywidualnych informacji zwrotnych. Dyskusje, fragmenty filmów oraz gry.
Czas trwania szkolenia:
2 dni, program może być jednak dostosowany do potrzeb organizacji.
Kontakt w sprawie szkolenia:
Opinie uczestników
„Trafione w punkt."
„Dziękuję! Warto było uczestniczyć."
„Atmosfera umożliwiająca swobodne wyrażanie opinii i uczuć, jednocześnie nie naciskająca za bardzo”.
„Szkolenie rewelacyjne.”
„Bardzo profesjonalne szkolenie na wysokim poziomie"Referencje
„Dało się zauważyć innowacyjne i elastyczne podejście firmy Delta Training. Z całą odpowiedzialnością mogę polecić firmę Delta Training jako rzetelnego, elastycznego i godnego zaufania partnera biznesowego.”
Piotr Dębski, Country Director, Biogen Idec Polska sp. z.o.o.
--------------------------------------------------------- „…W wyborze firmy szkoleniowej kierowaliśmy się profesjonalizmem i doświadczeniem trenerów firmy Delta Training oraz przekonaniem, że nasze wymagania, co do jakości projektu będą spełnione. Z całą odpowiedzialnością możemy zarekomendować firmę Delta Training i jej usługi”.
Magdalena Śliwińska, Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich, Kancelaria Wardyński i Wspólnicy.Ocena szkolenia przez Uczestników