Szkolenie z Analizy Transakcyjnej dostosowane jest sytuacji biznesowych i środowiska pracy firmy.
Na szkoleniu dowiesz się jak budować partnerskie relacje z klientami i współpracownikami w oparciu o analizę transakcyjną.
Analiza Transakcyjna (AT) to stworzona przez kanadyjskiego psychologa Erica Berne’a koncepcja człowieka i jego zachowań, która pozwala praktycznie wykorzystać tę wiedzę we wszystkich sytuacjach społecznych.
Każde szkolenie projektujemy indywidualnie, bo specjalizujemy się w szkoleniach biznesowych szytych na miarę dla firm. Jest to przykładowy temat realizowanego przez nas praktycznego szkolenia z obszaru rozwoju osobistego.
Profil Uczestnika:
Menedżerowie i pracownicy wszystkich szczebli organizacji.
Po szkoleniu każdy z Uczestników:
Efektywniej się komunikuje.
Potrafi budować partnerskie relacje w oparciu o komunikacyjne role Dorosły – Dorosły.
Rozpoznaje role komunikacyjne swoich rozmówców i dostosowuje do nich swoją komunikację.
Główne punkty programu:
- Jak rozpoznać trzy kluczowe role komunikacyjne według Erica Berne.
- Czym charakteryzuje się rola Dziecka.
- Po czym poznamy, że mamy do czynienia z rolą Rodzica.
- Jak objawia się rola Dorosłego.
- Jak rozpoznać trzy kluczowe role komunikacyjne.
- Czym charakteryzuje się rola Dziecka.
- Po czym poznamy, że mamy do czynienia z rolą Rodzica.
- Jak objawia się rola Dorosłego.
- Autodiagnoza własnego stylu komunikacji.
- Interakcje pomiędzy poszczególnymi rolami komunikacyjnymi według Erica Berne.
- Jak budować efektywną i partnerską komunikację opartą na roli Dorosłego.
Metoda pracy:
Kładziemy nacisk na praktykę i doświadczenie. Pracujemy zgodnie z metodą nauki osób dorosłych opracowaną przez Davida Kolba (tzw. Cykl Kolba), której głównym założeniem jest uczenie się przez doświadczenie. W szkoleniu wykorzystujemy: Ćwiczenia zespołowe i indywidualne. Studia przypadków. Sesje grupowych oraz indywidualnych informacji zwrotnych. Dyskusje oraz gry.
Czas trwania szkolenia:
1 dzień, program może być jednak dostosowany do potrzeb organizacji.
Kontakt w sprawie szkolenia:
Opinie uczestników
„Bardzo cenne informacje, łączenie teorii z praktycznymi ćwiczeniami.”
„Dobra atmosfera, dobre przygotowanie merytoryczne trenerów, przydatne informacje.”
„Szkolenie rewelacyjne!”
„Profesjonalne prowadzenie i merytoryczne."
„Na wysokim poziomie.”
„Wszystko na najwyższym poziomie :) ”
„Zagadnienia były omówione i przepracowane bardzo szczegółowo, nie było niedosytu.”
„Wszystko było bardzo dobrze wyważone.”
Referencje
„…W wyborze firmy szkoleniowej kierowaliśmy się profesjonalizmem i doświadczeniem trenerów firmy Delta Training oraz przekonaniem, że nasze wymagania, co do jakości projektu będą spełnione. Z całą odpowiedzialnością możemy zarekomendować firmę Delta Training i jej usługi”.
Magdalena Śliwińska, Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich, Kancelaria Wardyński i Wspólnicy.
--------------------------------------------------------- „„Firma Delta Training dała się poznać, jako profesjonalny i zaangażowany partner. Z przekonaniem mogę polecić Delta Training, jako godną zaufania firmę szkoleniową”.
Lidia Ołowska, People&Organization Senior Consultant Business Area Europe East, Novo Nordisk Pharma sp. z.o.o.
Ocena szkolenia przez Uczestników