Firmy posiadające unikalne i jasno określone wartości osiągają lepsze wyniki biznesowe – wynika z analizy porównawczej firm z listy Fortune 100.
Program szkolenia ma charakter praktycznego warsztatu pracy nad wartościami firmowymi.
Każde szkolenie projektujemy indywidualnie, bo specjalizujemy się w szkoleniach biznesowych szytych na miarę dla firm. Jest to przykładowy temat realizowanego przez nas praktycznego szkolenia z obszaru rozwoju menedżerskiego.
Profil Uczestnika
menedżerowie wyższego i średniego szczebla,
Kluczowe korzyści dla Uczestnika
Rozumie znaczenie wartości firmowych wewnątrz organizacji.
Zna i stosuje narzędzia wspierające promowanie zachowań zgodnych z wartościami firmowymi.
Wie jak promować wartości firmowe w swoim zespole.
Główne punkty programu
- Po co wartości w firmie.
- Jak wyznawane wartości mogą przekładać się na wyniki biznesowe.
- Jak krąg kulturowy wpływa na wartości będące w DNA firmy.
- Kultura organizacyjna a wartości firmowe.
- Rozumienie wartości firmowych przez pracowników – wypracowanie zestawu zachowań będących przejawem każdej z wartości.
- Zachowania, które wspierają określone wartości firmowe.
- Mandala wartości, jak symbol wartości ważnych dla firmy.
- Rozwiązywanie dylematów związanych z wartościami.
- Analiza dylematów i ich rozwiązań – perspektywa 360 stopni.
- Jak rozstrzygać dylematy kierując się wartościami firmy.
- Przedstawienie wartości firmowych za pomocą narracji – opowieść dlaczego wartości są ważne w firmie – do czego prowadzą i czym są dla pracowników.
- Stworzenie konkretnych narracji promujących określone wartości w organizacji.
- W jaki sposób w codziennej pracy dawać osobisty przykład określonych wartości firmowych – wypracowanie zestawu dobrych praktyk menedżerskich.
Metoda pracy
Kładziemy nacisk na praktykę i doświadczenie. Pracujemy zgodnie z metodą nauki osób dorosłych opracowaną przez Davida Kolba (tzw. Cykl Kolba), której głównym założeniem jest uczenie się przez doświadczenie. W szkoleniu wykorzystujemy: Ćwiczenia zespołowe i indywidualne. Studia przypadków. Sesje grupowych oraz indywidualnych informacji zwrotnych. Dyskusje oraz gry.
Czas trwania szkolenia
2 dni, program może być jednak dostosowany do potrzeb organizacji.
Kontakt w sprawie szkolenia:
Opinie uczestników
„Podziałało bardzo oczyszczająco na cały zespół"
„Po prostu świetny warsztat”
„Dziękuję za pozytywną atmosferę. Wiele się dziś dowiedziałam o sobie”
„Znakomita formuła: praca nad wartościami w podstolikach. Po dzisiejszym spotkaniu czuję się mocniejsza.”
„Ciekawe doświadczenie, z jednej strony sporo refleksji, a z drugiej bardzo praktyczny wymiar"
„Warto chyba byłoby te wartości wpleść w model kompetencyjny obowiązujący w naszej firmie."Referencje
„…W wyborze firmy szkoleniowej kierowaliśmy się profesjonalizmem i doświadczeniem trenerów firmy Delta Training oraz przekonaniem, że nasze wymagania, co do jakości projektu będą spełnione. Z całą odpowiedzialnością możemy zarekomendować firmę Delta Training i jej usługi”.
Magdalena Śliwińska, Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich, Kancelaria Wardyński i Wspólnicy.Ocena szkolenia przez Uczestników