Na szkoleniu poznasz techniki sprzedaży potwierdzone badaniami, które dostosujemy do specyfiki Twojej firmy.
Szkolenie możliwe do przeprowadzenia w wersji online.
Każde szkolenie, również szkolenie online, projektujemy indywidualnie, bo specjalizujemy się w szkoleniach biznesowych szytych na miarę dla firm. Jest to przykładowy temat realizowanego przez nas praktycznego szkolenia z technik sprzedaży w ramach rozwoju kompetencji sprzedażowych.
Profil Uczestnika
Przedstawiciele handlowi, doradcy klientów i pracownicy działów obsługi klienta.
Po szkoleniu każdy z Uczestników:
Sprzedaje więcej, dzięki czemu realizuje cele sprzedażowe indywidualne i zespołowe.
Główne punkty programu
- Techniki nastawione na stymulowanie sprzedaży.
- Jakie pytania zadawać, by dotrzeć do kluczowych potrzeb Klienta.
- Jak techniki aktywnego słuchania budują relacje z Klientem i Twoją sprzedaż.
- Model SMS w sprzedaży.
- Jak skutecznie sprzedawać za pomocą modelu SMS.
- Jak prezentować cechy za pomocą języka korzyści.
- Jak radzić sobie z trudnymi Klientami.
- Typy trudnych klientów.
- Najczęstsze zastrzeżenia wysuwane przez Klientów.
- Technika radzenia sobie z zastrzeżeniami.
- Jak radzić sobie z Klientami eskalującymi emocje.
- Rola obiekcji w procesie decyzyjnym.
- Efektywne zamykanie sprzedaży
- Jak rozpoznać, że to właśnie ten moment i Klient jest gotowy do podjęcia decyzji na tak.
- 5 sprawdzonych technik zamykania sprzedaży.
- Techniki perswazyjne budujące sprzedaż.
Metoda pracy
Kładziemy nacisk na praktykę i doświadczenie. Pracujemy zgodnie z metodą nauki osób dorosłych opracowaną przez Davida Kolba (tzw. Cykl Kolba), której głównym założeniem jest uczenie się przez doświadczenie. Dbamy o różnorodność, dlatego w szkoleniu wykorzystujemy: Pracę z kamerą. Ćwiczenia zespołowe i indywidualne. Studia przypadków. Sesje grupowych oraz indywidualnych informacji zwrotnych. Dyskusje, fragmenty filmów oraz gry.
Czas trwania szkolenia
2 dni, program może być jednak dostosowany do potrzeb organizacji.
Kontakt w sprawie szkolenia:
Opinie uczestników
„Super tematy, bardzo dobrze opracowane, wyczerpane do końca, świetne przykłady, filmy, slajdy, dobra organizacja, umiejętność zachęcenia grupy do pełnej aktywności”
„Nie było to moje pierwsze ani drugie szkolenie sprzedażowe i myślałem, że za wiele nowości nie wyniosę, a tu pełne zaskoczenie, podejście do tematu jak nikt wcześniej. Polecam!"
„Gitara :)"
„Szkolenie było przygotowane perfekcyjnie pod każdym względem. Było dużo konkretnych, jasno zdefiniowanych i praktycznych informacji. Duży nacisk na praktyczną stronę szkolenia był na pewno największym jego atutem.”
„Bardzo merytorycznie i inteligentnie prowadzone. Podobało mi się, na pewno dużo wyniosę z tego szkolenia i wprowadzę w życie”
„Ćwiczeń było dużo – za to duży plus, bo w teorii wszystko inaczej wygląda niż w praktyce. Wiele się dowiedziałam i jestem bardzo zadowolona.”
„Bardzo przydatne do sprzedaży usług”.
„Profeska."
Referencje
„Najbardziej zaskakującym efektem procesu szkoleniowego był bardzo istotny wzrost sprzedaży w Q2 w stosunku do Q1. Celem szkoleń było podniesienie kompetencji sprzedażowych Key Account Manager's, ale nie sądziłam, że efekt będzie natychmiastowy. Wszyscy szczerze rekomendujemy szkolenia prowadzone przez firmę Delta Training."
Ewa Sęk, Sales Director CEE, Cephalon sp. z.o.o.
--------------------------------------------------------- „...Szczególne podziękowania kieruję do trenerów Delta Training, których wysoki profesjonalizm i rzetelność, fachowe doradztwo oraz perfekcyjne przygotowanie merytoryczne mogliśmy docenić w trakcie prowadzonych dla dyrektorów oraz przedstwicieli handlowych warsztatów."
Agnieszka Korcz, Dyrektor Działu Marketingu i PR, Dystrybucja Polska sp. z.o.o.Ocena szkolenia przez Uczestników