
Szkolenie nastawione na poprawienie wyników sprzedażowych.
Na szkoleniu z zaawansowanych technik sprzedaży nabędziesz umiejętności możliwe do natychmiastowego zastosowania.
Każde szkolenie projektujemy indywidualnie, bo specjalizujemy się w szkoleniach biznesowych szytych na miarę dla firm. Jest to przykładowy temat realizowanego przez nas praktycznego szkolenia sprzedażowego z zaawansowanych technik sprzedaży w ramach rozwoju kompetencji sprzedażowych.
Profil Uczestnika
doświadczeni przedstawiciele handlowi, doradcy klientów i pracownicy działów obsługi klienta.
Po szkoleniu każdy z Uczestników:
Sprzedaje więcej, dzięki czemu realizuje cele sprzedażowe indywidualne i zespołowe.
Główne punkty programu
- Analiza standardu sprzedaży.
- Jak wygląda realizacja standardu sprzedaży w praktyce biznesowej: co się sprawdza, co jest największym wyzwaniem.
- Badanie potrzeb klienta.
- Jak za pomocą „lejka truizmów” kreować potrzeby u klienta.
- Jak do pracy nad ofertą zaangażować klienta.
- Techniki perswazyjne w zawartości oferty (m.in. jak przedstawić budżet, akcentować potencjalne korzyści, czy straty, zarządzanie rekomendacjami, czas odpowiedzi na zapytanie).
- Jak skutecznie sprzedawać za pomocą modelu SMS (Skuteczny Model Sprzedaży).
- Jak prezentować cechy produktów za pomocą języka korzyści.
- Najskuteczniejsze techniki perswazji w procesie sprzedaży.
- Jak przejmować klientów konkurencji.
- Najważniejsze wartości stojące za konkretnymi produktami oraz samą firmą.
- Umiejętności narracyjne w procesie sprzedaży.
- Struktura narracji.
- Techniki narracyjne w sprzedaży.
- Narracja jako narzędzie radzenia sobie z trudnymi klientami.
- Pokonywanie obiekcji Klienta.
- Rozbijanie banku zastrzeżeń.
- Rola obiekcji w procesie decyzyjnym.
- Sposoby zamykania sprzedaży.
- Wykorzystanie follow up do budowania długotrwałych relacji z Klientami.
- Follow-up po sprzedaży, jako element budowania wysokiej jakości obsługi Klienta.
- Follow-up po sprzedaży, jako element diagnozowania potrzeb Klienta.
- Follow-up po sprzedaży, jako element up-sellingu i cross sellingu.
- Cross selling i up selling – jak wykorzystać w procesie sprzedaży.
- Start – jakie zachowania zaczniemy stosować.
- Stop – jakich zachowań pozbywamy się.
- Continue – jakie zachowania kontynuujemy.
Metoda pracy
Kładziemy nacisk na praktykę i doświadczenie. Pracujemy zgodnie z metodą nauki osób dorosłych opracowaną przez Davida Kolba (tzw. Cykl Kolba), której głównym założeniem jest uczenie się przez doświadczenie. Dbamy o różnorodność, dlatego w szkoleniu wykorzystujemy: Pracę z kamerą. Ćwiczenia zespołowe i indywidualne. Studia przypadków. Sesje grupowych oraz indywidualnych informacji zwrotnych. Dyskusje, fragmenty filmów oraz gry.
Czas trwania szkolenia
2 dni, program może być jednak dostosowany do potrzeb organizacji.
Kontakt w sprawie szkolenia:
Opinie uczestników
„Polecam to szkolenie każdej osobie, która ma kontakt z klientem.”
„Rekomenduję to szkolenie z uwagi na wartość merytoryczną.”
„Nie było to moje pierwsze ani drugie szkolenie sprzedażowe i myślałem, że za wiele nowości nie wyniosę, a tu pełne zaskoczenie, podejście do tematu jak nikt wcześniej. Polecam!"
„Bardzo dobre przygotowanie trenerów, merytoryczne w zakresie działalności firmy, zagadnienia itp.”
„Już kolejny raz uczestniczę w szkoleniach Delta Training i każde szkolenie było bardzo merytoryczne i prowadzone z humorem, nie przeładowane teorią, wiele praktycznych ćwiczeń. Po prostu super! Dzięki”.
„Super ćwiczenia!”Referencje
„Najbardziej zaskakującym efektem procesu szkoleniowego był bardzo istotny wzrost sprzedaży w Q2 w stosunku do Q1. Celem szkoleń było podniesienie kompetencji sprzedażowych Key Account Manager's, ale nie sądziłam, że efekt będzie natychmiastowy. Wszyscy szczerze rekomendujemy szkolenia prowadzone przez firmę Delta Training."
Ewa Sęk, Sales Director CEE, Cephalon sp. z.o.o.
--------------------------------------------------------- „Firma Delta Training dała się poznać, jako profesjonalny i zaangażowany partner. Z pełnym przekonaniem mogę polecić Delta Training, jako godną zaufania firmę szkoleniową.”
Lidia Ołowska, People & Organization Director, Business Area Italy, Greece, Malta & Cyprus, Novo Nordisk Pharma sp. z.o.o.Ocena szkolenia przez Uczestników