27 proc. – o tyle rośnie sprzedaż po zastosowaniu techniki narracyjnej.
Głównym celem szkolenia z technik narracyjnych jest poznanie metody tworzenia skutecznych narracji, które zwiększają sprzedaż.
Każde szkolenie projektujemy indywidualnie, bo specjalizujemy się w szkoleniach biznesowych szytych na miarę dla firm. Jest to przykładowy temat realizowanego przez nas praktycznego szkolenia sprzedażowego z technik narracyjnych w ramach rozwoju kompetencji sprzedażowych.
Profil Uczestnika
Przedstawiciele handlowi, doradcy klientów i pracownicy działów obsługi klienta.
Pracownicy telemarketingu i marketingu.
Menedżerowie wszystkich szczebli.
Po szkoleniu każdy z Uczestników:
Potrafi w praktyce tworzyć narracje w celu zwiększenia sprzedaży.
Ma własną, gotową narracje na temat siebie, swojej firmy i produktów.
Główne punkty programu
- Struktura narracji.
- Narracja jako element tworzenia autoprezentacji.
- Wiarygodność narracji.
- Zasady tworzenia narracji.
- Tworzenie własnych narracji.
- Techniki narracyjne w sprzedaży.
- Narracja jako miękka technika wpływu.
- Przekaz narracyjny a typ osobowości klienta.
- Narracja jako narzędzie radzenia sobie z trudnymi klientami i współpracownikami.
- Przykłady firmowych narracji.
- Prezentacje własnych narracji.
- Sesja informacji zwrotnych.
Metoda pracy
Kładziemy nacisk na praktykę i doświadczenie. Pracujemy zgodnie z metodą nauki osób dorosłych opracowaną przez Davida Kolba (tzw. Cykl Kolba), której głównym założeniem jest uczenie się przez doświadczenie. Dbamy o różnorodność, dlatego w szkoleniu wykorzystujemy: Pracę z kamerą. Ćwiczenia zespołowe i indywidualne. Studia przypadków. Sesje grupowych oraz indywidualnych informacji zwrotnych. Dyskusje, fragmenty filmów oraz gry. Nasze szkolenia to w 80 proc. praktyczne ćwiczenia, a 20 proc – niezbędna wiedza teoretyczna.
Czas trwania szkolenia
2 dni, program może być jednak dostosowany do potrzeb organizacji.
Kontakt w sprawie szkolenia:
Opinie uczestników
„Super tematy, bardzo dobrze opracowane, wyczerpane do końca, świetne przykłady, filmy, slajdy, dobra organizacja, umiejętność zachęcenia grupy do pełnej aktywności”
„Gitara"
„Szkolenie było przygotowane perfekcyjnie pod każdym względem. Było dużo konkretnych, jasno zdefiniowanych i praktycznych informacji. Duży nacisk na praktyczną stronę szkolenia był na pewno największym jego atutem.”
„Bardzo merytorycznie i inteligentnie prowadzone. Podobało mi się, na pewno dużo wyniosę z tego szkolenia i wprowadzę w życie”
„Ćwiczeń było dużo – za to duży plus, bo w teorii wszystko inaczej wygląda niż w praktyce. Wiele się dowiedziałam i jestem bardzo zadowolona.”
„Bardzo przydatne do sprzedaży usług”.
„Pełen profesjonalizm"
Referencje
„Najbardziej zaskakującym efektem procesu szkoleniowego był bardzo istotny wzrost sprzedaży w Q2 w stosunku do Q1. Celem szkoleń było podniesienie kompetencji sprzedażowych Key Account Manager's, ale nie sądziłam, że efekt będzie natychmiastowy. Wszyscy szczerze rekomendujemy szkolenia prowadzone przez firmę Delta Training."
Ewa Sęk, Sales Director CEE, Cephalon sp. z.o.o.
--------------------------------------------------------- „Firma Delta Training dała się poznać, jako profesjonalny i zaangażowany partner. Z pełnym przekonaniem mogę polecić Delta Training, jako godną zaufania firmę szkoleniową.”
Lidia Ołowska, People & Organization Director, Business Area Italy, Greece, Malta & Cyprus, Novo Nordisk Pharma sp. z.o.o.Ocena szkolenia przez Uczestników