70 proc. klientów dokonujących zakupu przez telefon nie jest zadowolona z tego zakupu, bądź ze sposobu jego realizacji. Jak to zmienić. Skorzystaj ze szkolenia potwierdzonego badaniami.
Udział w praktycznym szkoleniu ze sprzedaży telefonicznej zwiększy efektywność rozmów przez telefon.
Każde szkolenie projektujemy indywidualnie, bo specjalizujemy się w szkoleniach biznesowych szytych na miarę dla firm. Jest to przykładowy temat realizowanego przez nas praktycznego szkolenia sprzedażowego z obszaru rozwoju kompetencji sprzedażowych.
Profil Uczestnika
Pracownicy telemarketingu.
Pracownicy prowadzący działania sprzedażowe przez telefon.
pracownicy telefonicznych działów obsługi klientów.
Po szkoleniu każdy z Uczestników:
Więcej sprzedaje przez telefon.
Umawia więcej spotkań.
Realizuje wyznaczone cele.
Główne punkty programu
- Wady i zalety telemarketingu.
- Kiedy najlepiej dzwonić w zależności od celu i grupy docelowej.
- Jak omijać strażników z sekretariatów.
- Jak otworzyć rozmowę telefoniczną – zasada trzech zdań.
- Prawo wielkich liczb.
- Jak radzić sobie z odmowami klientów.
- Co robić gdy klient mówi: „nie mam czasu”, „proszę przesłać ofertę mailem”, „nie jestem zainteresowany”, „współpracuję już z inną firmą.”
- Wartość dialogu w budowaniu relacji z klientem przez telefon.
- Zarządzanie głosem w trakcie rozmowy telefonicznej.
- Najczęstsze błędy handlowca i złe nawyki telemarketingowe.
- Techniki skłaniające do szybkiego zakupu przez telefon.
- Finalizowanie zakupu bądź uzyskiwanie zgody przez telefon.
Metoda pracy
Kładziemy nacisk na praktykę i doświadczenie. Pracujemy zgodnie z metodą nauki osób dorosłych opracowaną przez Davida Kolba (tzw. Cykl Kolba), której głównym założeniem jest uczenie się przez doświadczenie. Dbamy o różnorodność, dlatego w szkoleniu wykorzystujemy: Pracę z kamerą. Ćwiczenia zespołowe i indywidualne. Studia przypadków. Sesje grupowych oraz indywidualnych informacji zwrotnych. Dyskusje, fragmenty filmów oraz gry.
Czas trwania szkolenia
2 dni, program może być jednak dostosowany do potrzeb organizacji.
Kontakt w sprawie szkolenia:
Opinie uczestników
„Nareszcie oswoiłam potwora :)"
„Nie było to moje pierwsze ani drugie szkolenie sprzedażowe i myślałem, że za wiele nowości nie wyniosę, a tu pełne zaskoczenie, podejście do tematu jak nikt wcześniej. Polecam!"
„Dużo ćwiczeń praktycznych, polecam wszystkim chcącym pogłębić swoją wiedzę w zakresie sprzedaży.”
„WSPANIAŁE!”
„Dobrze przygotowane, interaktywne szkolenie”
„Szkoda, że w szkoleniu nie uczestniczył manager.”
„Szkolenie było prowadzone rewelacyjnie.”Referencje
„Najbardziej zaskakującym efektem procesu szkoleniowego był bardzo istotny wzrost sprzedaży w Q2 w stosunku do Q1. Celem szkoleń było podniesienie kompetencji sprzedażowych Key Account Manager's, ale nie sądziłam, że efekt będzie natychmiastowy. Wszyscy szczerze rekomendujemy szkolenia prowadzone przez firmę Delta Training."
Ewa Sęk, Sales Director CEE, Cephalon sp. z.o.o.
--------------------------------------------------------- „Firma Delta Training dała się poznać, jako profesjonalny i zaangażowany partner. Z pełnym przekonaniem mogę polecić Delta Training, jako godną zaufania firmę szkoleniową.”
Lidia Ołowska, People & Organization Director, Business Area Italy, Greece, Malta & Cyprus, Novo Nordisk Pharma sp. z.o.o.Ocena szkolenia przez Uczestników