
Wybierz szkolenie z profesjonalnej obsługi klientów, bo – jak wynika z badań – jakość obsługi Klientów jest ważniejsza od ceny produktu, czy usługi.
Szkolenie możliwe do przeprowadzenia w wersji online.
Każde szkolenie, również szkolenie online, projektujemy indywidualnie, bo specjalizujemy się w szkoleniach biznesowych szytych na miarę dla firm. Jest to przykładowy temat realizowanego przez nas praktycznego szkolenia z profesjonalnej obsługi klientów w ramach rozwoju kompetencji sprzedażowych.
Profil Uczestnika
Przedstawiciele handlowi.
Pracownicy działów obsługi klienta.
Najważniejsze korzyści dla Uczestnika
Umiejętność stosowania różnorodnych technik zwiększających jakość obsługi klientów.
Znajomość najlepszych, światowych standardów w zakresie obsługi klientów.
Skuteczne radzenie sobie z emocjami „trudnych” klientów.
Główne punkty programu
- Obecne standardy i trendy w obsłudze klienta.
- Co decyduje o najwyższym poziomie obsługi klienta.
- Oczekiwania i potrzeby współczesnych klientów.
- Czym kieruje się klient podejmując decyzję o zakupie.
- Jakie są kluczowe etapy w profesjonalnej obsłudze Klienta (powitanie i rola pierwszego wrażenia, nastawienie wobec Klienta, rozpoznanie potrzeb Klienta, przekazanie informacji, zbudowanie relacji, pożegnanie).
- Jak zdobyć zaufanie klienta.
- Jak zyskać wiarygodność i autorytet w oczach klienta.
- 10 sposobów na zdobycie sympatii klienta – wyniki badań eksperymentalnych w biznesie.
- Techniki wspomagające efektywną komunikację z Klientem.
- Jak jest rola właściwych pytań w procesie obsługi Klienta.
- Jak stosować techniki aktywnego słuchania.
- Jak radzić sobie z trudnymi Klientami.
- Jak przepraszać klientów – format 5 kroków.
- Inna perspektywa: dlaczego warto wejść w buty klienta.
- Dlaczego warto poszukiwać okazji do wyrażania wdzięczności klientowi i jak to robić.
- Jak radzić sobie z Klientami eskalującymi emocje.
- Najlepsze praktyki profesjonalnej obsługi klienta. Co może się sprawdzić w naszej firmie – wnioski po szkoleniu.
Metoda pracy
Kładziemy nacisk na praktykę i doświadczenie. Pracujemy zgodnie z metodą nauki osób dorosłych opracowaną przez Davida Kolba (tzw. Cykl Kolba), której głównym założeniem jest uczenie się przez doświadczenie. Dbamy o różnorodność, dlatego w szkoleniu wykorzystujemy: Pracę z kamerą. Ćwiczenia zespołowe i indywidualne. Studia przypadków. Sesje grupowych oraz indywidualnych informacji zwrotnych. Dyskusje, fragmenty filmów oraz gry.
Czas trwania szkolenia
2 dni, program może być jednak dostosowany do potrzeb organizacji.
Kontakt w sprawie szkolenia:
Opinie uczestników
„Super ćwiczenia!”
„Nie było to moje pierwsze ani drugie szkolenie sprzedażowe i myślałem, że za wiele nowości nie wyniosę, a tu pełne zaskoczenie, podejście do tematu jak nikt wcześniej. Polecam!"
„Dobra skuteczność w sprowadzeniu do myślenia o rzeczach ważnych.”
„Fajnie, ciekawie. Ale takie szkolenia powinny być regularnie robione.”
„Wszystko doskonale zorganizowane. Dziękujemy.”
„Doceniam fakt, że trener mimo krótkiego czasu na przygotowanie sprawnie poruszał się w tematyce hotelarskiej."
„Doskonałe przygotowanie i prowadzenie szkolenia, wskazana kontynuacja.”Referencje
„Najbardziej zaskakującym efektem procesu szkoleniowego był bardzo istotny wzrost sprzedaży w Q2 w stosunku do Q1. Celem szkoleń było podniesienie kompetencji sprzedażowych Key Account Manager's, ale nie sądziłam, że efekt będzie natychmiastowy. Wszyscy szczerze rekomendujemy szkolenia prowadzone przez firmę Delta Training."
Ewa Sęk, Sales Director CEE, Cephalon sp. z.o.o.
--------------------------------------------------------- „Firma Delta Training dała się poznać, jako profesjonalny i zaangażowany partner. Z pełnym przekonaniem mogę polecić Delta Training, jako godną zaufania firmę szkoleniową.”
Lidia Ołowska, People & Organization Director, Business Area Italy, Greece, Malta & Cyprus, Novo Nordisk Pharma sp. z.o.o.Ocena szkolenia przez Uczestników