Szkolenie z empatii w sprzedaży ma wymiar praktyczny. Daniel Goleman: „Empatia jest bardzo przydatna w sprzedaży i zarządzaniu.”
Empatia jest kluczowa do budowania długotrwałych relacji z Klientami. I można się jej nauczyć, co udowodnimy na naszym szkoleniu.
Każde szkolenie projektujemy indywidualnie, bo specjalizujemy się w szkoleniach biznesowych szytych na miarę dla firm. Jest to przykładowy temat realizowanego przez nas praktycznego szkolenia sprzedażowego z empatii w ramach rozwoju kompetencji sprzedażowych.
Profil Uczestnika
Przedstawiciele działów handlowych.
Reprezentanci i menedżerowie nastawieni na budowanie długotrwałych relacji.
Najważniejsze korzyści dla Uczestnika
Docieranie i rozumienie głębokich potrzeb Klienta.
Umiejętność wykorzystywania narzędzi do empatycznego kontaktu.
Poznanie swojego aktualnego poziomu empatii.
Nastawienie na budowanie długotrwałych relacji z Klientami.
Główne punkty programu
- Narzędzia budowania empatycznego kontaktu z Klientem.
- Jak rozróżnić empatię od inteligencji emocjonalnej.
- Kwestionariusz pomiaru empatii.
- Jak trafnie rozpoznawać emocje.
- Czynniki krytyczne w empatii.
- Empatia a efektywność biznesowa – studium przypadku.
- Jak skutecznie zarządzać emocjami własnymi i Klientów.
- Zaawansowane narzędzia aktywnego słuchania i wikłania w dialog.
- Praca nad indywidualnymi ograniczeniami w kontaktach z Klientami.
Metoda pracy
Kładziemy nacisk na praktykę i doświadczenie. Pracujemy zgodnie z metodą nauki osób dorosłych opracowaną przez Davida Kolba (tzw. Cykl Kolba), której głównym założeniem jest uczenie się przez doświadczenie. Dbamy o różnorodność, dlatego w szkoleniu wykorzystujemy: Pracę z kamerą. Ćwiczenia zespołowe i indywidualne. Studia przypadków. Sesje grupowych oraz indywidualnych informacji zwrotnych. Dyskusje, fragmenty filmów oraz gry.
Czas trwania szkolenia
2 dni, program może być jednak dostosowany do potrzeb organizacji.
Kontakt w sprawie szkolenia:
Opinie uczestników
„Było pięknie – serdecznie dziękuję!!”
„Organizacja bardzo dobra i świetna atmosfera.”
„Miejsce bardzo pozytywne, szkolenie przygotowane perfekcyjnie, cudowna, przesympatyczna prowadząca.”
„Aktywna forma szkolenia pozwalająca na praktyczne zastosowanie przekazywanych informacji, omawianie ćwiczeń.”
„Dało mi duży wgląd w siebie i konkretne plany działań, które mogę rozpocząć już od jutra.”Referencje
„Najbardziej zaskakującym efektem procesu szkoleniowego był bardzo istotny wzrost sprzedaży w Q2 w stosunku do Q1. Celem szkoleń było podniesienie kompetencji sprzedażowych Key Account Manager's, ale nie sądziłam, że efekt będzie natychmiastowy. Wszyscy szczerze rekomendujemy szkolenia prowadzone przez firmę Delta Training."
Ewa Sęk, Sales Director CEE, Cephalon sp. z.o.o.
--------------------------------------------------------- „...Szczególne podziękowania kieruję do trenerów Delta Training, których wysoki profesjonalizm i rzetelność, fachowe doradztwo oraz perfekcyjne przygotowanie merytoryczne mogliśmy docenić w trakcie prowadzonych dla dyrektorów oraz przedstwicieli handlowych warsztatów."
Agnieszka Korcz, Dyrektor Działu Marketingu i PR, Dystrybucja Polska sp. z.o.o.Ocena szkolenia przez Uczestników