Szkolenia biznesowe dla firm - Delta Training

Szkolenia potwierdzone badaniami

  • Klienci
  • Rekomendacje
  • Wyślij zapytanie

  • Firma
  • Oferta
  • Zespół
  • Zapytania ofertowe
  • Praca
  • Badania i rozwój
  • Rekomendacje
  • Kontakt
  • Strona główna
  • »
  • Szkolenia Rozwój Osobisty
  • »
  • Komunikacja interpersonalna | szkolenie

Komunikacja interpersonalna | szkolenie

Komunikacja interpersonalna | szkolenie

70 proc. błędów w biznesie wynika ze złej komunikacji. Komunikacja jest podstawową umiejętnością, którą warto nieustannie rozwijać.

Na szkoleniu poznasz najważniejsze zasady efektywnej komunikacji w oparciu o wnioski z rzetelnych badań.

Każde szkolenie projektujemy indywidualnie, bo od przeszło 10 lat specjalizujemy się w szkoleniach biznesowych szytych na miarę dla firm. Jest to przykładowy temat realizowanego przez nas praktycznego szkolenia z komunikacji interpersonalnej w ramach rozwoju osobistego.

Profil Uczestnika

Menedżerowie i pracownicy wszystkich szczebli organizacji.

Po szkoleniu każdy z Uczestników:

Efektywniej się komunikuje.

Główne punkty programu

  • Osobowość czy sytuacja, czyli co wpływa na jakość komunikacji.
  • Diagnoza własnego stylu komunikacji.
  • Bariery i ułatwienia w porozumiewaniu się.
  • Ekstrawertycy i introwertycy, różnice w komunikacji.
  • Jak efektywnie się komunikować z ekstrawertykiem.
  • Jak skutecznie rozmawiać z introwertykiem.
  • Najczęstsze błędy popełniane w komunikacji.
  • Zasady komunikacji niewerbalnej.
  • Transparentność w komunikacji.
  • Rodzaje pytań i ich rola w efektywnej komunikacji.
  • Rola emocji w efektywnej komunikacji.
  • Techniki aktywnego słuchania.
  • Jak i kiedy używać parafrazy.
  • Na czym polega efektywne odzwierciedlanie.
  • Podsumowywanie w procesie skutecznej komunikacji.
  • Klaryfikacja w efektywnej komunikacji.
  • Jak okazywać zrozumienie.
  • Dlaczego warto poszukiwać tego, co łączy.
  • Co wynika z „efektu kameleona” dla skuteczności komunikacji.
  • Jasność przekazu, czyli 6 pytań, na które powinien odpowiadać każdy komunikat płynący od nadawcy.
  • Asertywność w procesie skutecznej komunikacji.
  • Jak komunikować krytyczne opinie.

Metoda pracy

Kładziemy nacisk na praktykę i doświadczenie. Pracujemy zgodnie z metodą nauki osób dorosłych opracowaną przez Davida Kolba (tzw. Cykl Kolba), której głównym założeniem jest uczenie się przez doświadczenie. Dbamy o różnorodność, dlatego w szkoleniu wykorzystujemy: Ćwiczenia zespołowe i indywidualne. Studia przypadków. Sesje grupowych oraz indywidualnych informacji zwrotnych. Pracę z kamerą. Dyskusje, fragmenty filmów oraz gry.

Czas trwania szkolenia

2 dni, program zawsze jest jednak dostosowywany do potrzeb organizacji.

 

    Zapytaj o szkolenia dla swojej firmy

    • Kontakt w sprawie szkolenia:

      +48 609 021 025

      +48 512 344 916


      Wyślij zapytanie

    • Opinie uczestników

      „Byłam już na wielu szkoleniach z komunikacji. Jednak dziś dowiedziałam się nowych rzeczy, mam nową perspektywę. Dziękuję!"

      „Bardzo dobre, praktyczne ćwiczenia związane z naszą firmą."

      „Rekomenduję to szkolenie innym pracownikom, bo o komunikacji nigdy za mało."

      „Świetne, bo różnorodne i ciekawe, materiały szkoleniowe. Dobrze, że nie jest to wydruk prezentacji."

      „Polecam to szkolenie zwłaszcza osobom, które oceniają innych zbyt szybko i zbyt łatwo."

      „Szkolenie super, po prostu 6!!!"

    • Referencje

      „Dało się zauważyć innowacyjne i elastyczne podejście firmy Delta Training. Z całą odpowiedzialnością mogę polecić firmę Delta Training jako rzetelnego, elastycznego i godnego zaufania partnera biznesowego.”

      Piotr Dębski, Country Director, Biogen Idec Polska sp. z.o.o.

      --------------------------------------------------------- „…W wyborze firmy szkoleniowej kierowaliśmy się profesjonalizmem i doświadczeniem trenerów firmy Delta Training oraz przekonaniem, że nasze wymagania, co do jakości projektu będą spełnione. Z całą odpowiedzialnością możemy zarekomendować firmę Delta Training i jej usługi”.

      Magdalena Śliwińska, Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich, Kancelaria Wardyński i Wspólnicy.

    • Ocena szkolenia przez Uczestników

    OFERTA SZKOLEŃ
    BIZNESOWYCH DLA FIRM

    Szkolenia sprzedażowe Szkolenia menedżerskie Szkolenia rozwój osobisty Szkolenia praca zespołowa Szkolenia kreatywność

    DIAGNOZA KOMPETENCJI

    Ocena 360 stopni Assessment Center Development Center

    BADANIA I ROZWÓJ

    Najważniejsze artykuły Case studies Na flipcharcie Delta Training w mediach

    O NAS

    Firma szkoleniowa Delta Training Styl i filozofia prowadzenia szkoleń Zapytaj o ofertę szkoleniową Kontakt

    Wszelkie prawa zastrzeżone © Delta Training | Polityka prywatności | Polityka jakości
    Realizacja: Strony internetowe CubeMatic

    +48 609 021 025