Wyższy poziom inteligencji emocjonalnej przekłada się na lepsze wyniki w pracy.
Inteligencja emocjonalna to umiejętność, którą można rozwijać.
Każde szkolenie projektujemy indywidualnie, bo specjalizujemy się w szkoleniach biznesowych szytych na miarę dla firm. Jest to przykładowy temat realizowanego przez nas praktycznego szkolenia z obszaru rozwoju osobistego.
Profil Uczestnika:
Menedżerowie i pracownicy wszystkich szczebli organizacji.
Po szkoleniu każdy z Uczestników:
Ma świadomość wpływu emocji na podejmowane przez siebie decyzje i potrafi ograniczyć ich negatywny wpływ.
Skutecznie rozpoznaje i nazywa emocje swoich i innych.
Stosuje adekwatne techniki do efektywnego zarządzania emocjami swoimi i innych.
Główne punkty programu:
- Rola emocji w życiu menedżera i pracownika.
- Jak inteligencja emocjonalna może chronić nas przed wypaleniem zawodowym.
- Jak emocje rządzą naszymi zachowaniami.
- Sprawdzone sposoby tonowania emocji w rozmowie indywidualnej i w odniesieniu do zespołu.
- Jak emocje wpływają na podejmowanie decyzji.
- Co możesz zrobić, żeby ograniczyć negatywny wpływ emocji przy podejmowaniu decyzji.
- Jak bycie w pozytywnym nastroju wpływa na podejmowanie ryzykownych decyzji.
- Jaki jest wpływ Twoich emocji na wypracowywanie kreatywnych rozwiązań.
- Jak „czytać” emocje.
- Najważniejsze źródła emocji: ciało, myśli i język.
- Jak rozpoznać emocje patrząc tylko w oczy – badanie online.
- Czy emocje rzeczywiście są zaraźliwe – joga śmiechu.
- Jak radzić sobie ze złością.
- Jak używać techniki „stop” w radzeniu sobie z emocjami innych.
- Jak stosować technikę „muchy na ścianie.”
- Co pomaga nam zachować samokontrolę w trudnych sytuacjach.
Metoda pracy:
Kładziemy nacisk na praktykę i doświadczenie. Pracujemy zgodnie z metodą nauki osób dorosłych opracowaną przez Davida Kolba (tzw. Cykl Kolba), której głównym założeniem jest uczenie się przez doświadczenie. Dbamy o różnorodność, dlatego w szkoleniu wykorzystujemy: Pracę z kamerą. Ćwiczenia zespołowe i indywidualne. Studia przypadków. Sesje grupowych oraz indywidualnych informacji zwrotnych. Dyskusje, fragmenty filmów oraz gry.
Czas trwania warsztatu:
2 dni, program jest dostosowywany do potrzeb organizacji.
Kontakt w sprawie szkolenia:
Opinie uczestników
„Szkolenie było przygotowane perfekcyjnie pod każdym względem. Było dużo konkretnych, jasno zdefiniowanych i praktycznych informacji. Duży nacisk na praktyczną stronę szkolenia był na pewno największym jego atutem.”
„Uświadomiłam sobie swoje mocne i słabe strony i wiec, co rozwijać"
„Może wreszcie zapanuję nad swoimi wybuchami”
„Wreszcie wiem, czym jest ta inteligencja emocjonalna i jakie ma ona praktyczne znaczenie”
„Już kolejny raz uczestniczę w szkoleniach Delta Training i każde szkolenie było bardzo merytoryczne i prowadzone z humorem, nie przeładowane teorią, wiele praktycznych ćwiczeń. Po prostu super! Dzięki”.
Referencje
„Dało się zauważyć innowacyjne i elastyczne podejście firmy Delta Training. Z całą odpowiedzialnością mogę polecić firmę Delta Training jako rzetelnego, elastycznego i godnego zaufania partnera biznesowego.”
Piotr Dębski, Country Director, Biogen Idec Polska sp. z.o.o.
--------------------------------------------------------- „…W wyborze firmy szkoleniowej kierowaliśmy się profesjonalizmem i doświadczeniem trenerów firmy Delta Training oraz przekonaniem, że nasze wymagania, co do jakości projektu będą spełnione. Z całą odpowiedzialnością możemy zarekomendować firmę Delta Training i jej usługi”.
Magdalena Śliwińska, Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich, Kancelaria Wardyński i Wspólnicy.Ocena szkolenia przez Uczestników