
Głównym celem szkolenia z motywowania pracowników jest poznanie i przećwiczenie narzędzi wpływających na wzrost ich zaangażowania.
Szkolenie z motywowania pracowników oparte jest na praktycznych wnioskach z rzetelnych badań.
Szkolenie możliwe do przeprowadzenia w wersji online.
Profil Uczestnika
Menedżerowie niższego, średniego i wyższego szczebla.
Najważniejsze korzyści dla Uczestnika
Umiejętność stosowania w praktyce skutecznych technik motywacyjnych.
Wykorzystywanie technik motywacyjnych do wzbudzania w pracownikach chęci do działania.
Główne punkty programu
- Profil Motywacyjny (narzędzie autoryzowane przez PTP).
- Co sprawia, że podwładni chcą pracować.
- Od czego zależy motywacja pracownika.
- Dlaczego bonusy i premie nie motywują tak bardzo, jak byśmy chcieli.
- Jak nagradzać pracowników: według potrzeb czy według zasług.
- Jakie są najskuteczniejsze sposoby doceniania pracownika.
- Jak pracować z roszczeniowym i narzekającym podwładnym.
- Co teraz najbardziej motywuje pracowników do pracy.
- 4 podstawowe potrzeby każdego z nas: potrzeba zdobywania dóbr i doświadczeń, potrzeba długotrwałych relacji, potrzeba poznania świata i siebie, potrzeba obrony siebie i swoich zasobów.
- Jak menedżer może zaspokoić każdą z tych czterech potrzeb.
- Główne motywatory w ramach 4 podstawowych potrzeb: sens pracy, skuteczność, szef, wpływ na działanie, work life balance i koledzy (przynależność do zespołu).
- Jak w praktyce, w swoim środowisku i kulturze, wykorzystać główne motywatory.
- Jak rozpoznawać symptomy spadku motywacji u pracowników.
- Jak zarządzać zespołem doświadczającym spadku motywacji.
- Jak wygłaszać mowy motywujące pracowników.
Metoda pracy
Kładziemy nacisk na praktykę i doświadczenie. Pracujemy zgodnie z metodą nauki osób dorosłych opracowaną przez Davida Kolba (tzw. Cykl Kolba), której głównym założeniem jest uczenie się przez doświadczenie.Dbamy o różnorodność, dlatego w szkoleniu wykorzystujemy: Pracę z kamerą. Ćwiczenia zespołowe i indywidualne. Studia przypadków. Sesje grupowych oraz indywidualnych informacji zwrotnych. Dyskusje, fragmenty filmów oraz gry.
Czas trwania szkolenia
2 dni, program może być jednak dostosowany do potrzeb organizacji.
Kontakt w sprawie szkolenia:
Opinie uczestników
„Ćwiczenia na przykładach z naszej firmy.”
„Tak, polecam innym managerom, poruszane są problemy przydatne w pracy.”
„Świetne szkolenie, wiele ćwiczeń, praktyczne podejście i wzbudzające sporo refleksji."
„Chcemy więcej takich szkoleń!!!"
„Szkolenie było naprawdę wyjątkowe - i ze względu na treść, jak i sposób prowadzenia"Referencje
„...Firma Delta Training wspiera zespół finansów i IT grupy Teva Polska od 2009 roku, nasza współpraca odbywa się na polach szkoleniowym oraz coachingowym. Współpraca obejmowała m.in. długoterminowy (dwa lata) program warsztatów dla zarządu grupy. Z pełnym przekonaniem rekomenduję firmę Delta Training."
Maciej Mikucki, Dyrektor Finansowy, Europa Centralna i Wschodnia, członek zarządu Teva Pharmaceuticals Polska.
--------------------------------------------------------- „Firma Delta Training dała się poznać, jako profesjonalny i zaangażowany partner. Z pełnym przekonaniem mogę polecić Delta Training, jako godną zaufania firmę szkoleniową.”
Lidia Ołowska, People & Organization Director, Business Area Italy, Greece, Malta & Cyprus, Novo Nordisk Pharma sp. z.o.o.
--------------------------------------------------------- „Dało się zauważyć innowacyjne i elastyczne podejście firmy Delta Training. Z całą odpowiedzialnością mogę polecić firmę Delta Training jako rzetelnego, elastycznego i godnego zaufania partnera biznesowego.”
Piotr Dębski, Country Director, Biogen Idec Polska sp. z.o.o.Ocena szkolenia przez Uczestników