
70 proc. pracowników ignoruje feedback – wynika z rzetelnych badań.
Praktyczne szkolenie dla menedżerów o charakterze narzędziowym.
Szkolenie możliwe do przeprowadzenia w wersji online.
Profil Uczestnika
Menedżerowie niższego, średniego i wyższego szczebla.
Najważniejsze korzyści dla Uczestnika
Umiejętność udzielania efektywnego feedbacku biznesowego.
Otwartość na przyjmowanie feedbacku – informacji zwrotnych.
Promowanie kultury udzielania feedbacku w zespole i organizacji.
Główne punkty programu
- Rola skutecznego feedbacku w organizacji.
- Diagnoza kultury feedbacku w organizacji.
- Informacja zwrotna jako filar budowania odpowiedzialności.
- Na czym polega efektywny feedback biznesowy.
- Udzielanie informacji zwrotnej – feedbacku w formacie FUKO oraz SZWO.
- Co może być przedmiotem informacji zwrotnej.
- Jak zapobiec dzieleniu feedbacku na negatywny i pozytywny.
- Siła ekspresowego feedbacku (informacji zwrotnej).
- Na czym polega ekspresowy feedback – charakterystyczne zwroty i gesty.
- Informacja zwrotna: oczekiwania pracowników wobec menedżerów.
- Jak dobrze się przygotować do rozmowy feedbackowej.
- Jak stworzyć atmosferę sprzyjającą szczerości podczas udzielania informacji zwrotnej, zadbać o bezpieczeństwo psychologiczne i dobre relacje.
- Jak promować kulturę udzielania informacji zwrotnych w firmie.
- Jak być otwartym na otrzymywanie informacji zwrotnych.
Metoda pracy
Kładziemy nacisk na praktykę i doświadczenie. Pracujemy zgodnie z metodą nauki osób dorosłych opracowaną przez Davida Kolba (tzw. Cykl Kolba), której głównym założeniem jest uczenie się przez doświadczenie. Dbamy o różnorodność, dlatego w szkoleniu wykorzystujemy: Ćwiczenia zespołowe i indywidualne. Studia przypadków. Sesje grupowych oraz indywidualnych informacji zwrotnych. Dyskusje, fragmenty filmów oraz gry.
Czas trwania szkolenia
1 dzień, program jest jednak dostosowywany do potrzeb organizacji.
Kontakt w sprawie szkolenia:
Opinie uczestników
„Najcenniejsze były kejsy z naszego świata, dużo nam to dało"
„Świetne szkolenie z feedbacku”
„Rozmowy oparte na faktycznych sytuacjach z życia”
„Plus dla trenera z stworzenie przyjaznej, bezpiecznej atmosfery”
„Tak, zdecydowanie polecam innym menedżerom”
„Świetne szkolenie, wiele ćwiczeń, praktyczne podejście i wzbudzające sporo refleksji"
„Chcemy więcej takich szkoleń!!!"
„Szkolenie było naprawdę wyjątkowe - i ze względu na treść, jak i sposób prowadzenia"
„Tak naprawdę, to szkolenie nie tylko dla menedżerów, ale każdemu by się przydało. To mój feedback :)"Referencje
„...Firma Delta Training wspiera zespół finansów i IT grupy Teva Polska od 2009 roku, nasza współpraca odbywa się na polach szkoleniowym oraz coachingowym. Współpraca obejmowała m.in. długoterminowy (dwa lata) program warsztatów dla zarządu grupy. Z pełnym przekonaniem rekomenduję firmę Delta Training."
Maciej Mikucki, Dyrektor Finansowy, Europa Centralna i Wschodnia, członek zarządu Teva Pharmaceuticals Polska.
------------------------------------- „Szkolenia zostały przygotowane i przeprowadzone w sposób profesjonalny, z należytą starannością i dużym zaangażowaniem organizatora. Program szkolenia w sposób optymalny dostosowany został do potrzeb uczestników. Wyrażamy pozytywną opinię o współpracy z Delta Training zarówno na etapie bezpośredniego wykonania usługi, jak i działań związanych z jej organizacją.”
Grzegorz Kwiatkowski, Dyrektor Biura Rozwoju i Szkoleń, Departament HR, Bank Gospodarstwa Krajowego”
------------------------------------- „Dało się zauważyć innowacyjne i elastyczne podejście firmy Delta Training. Z całą odpowiedzialnością mogę polecić firmę Delta Training jako rzetelnego, elastycznego i godnego zaufania partnera biznesowego.”
Piotr Dębski, Country Director, Biogen Idec Polska sp. z.o.o.Ocena szkolenia przez Uczestników