Szkolenia biznesowe dla firm - Delta Training

Szkolenia potwierdzone badaniami

  • Klienci
  • Rekomendacje
  • Wyślij zapytanie

  • Firma
  • Oferta
  • Zespół
  • Zapytania ofertowe
  • Praca
  • Badania i rozwój
  • Rekomendacje
  • Kontakt
  • Strona główna
  • »
  • Szkolenia Kreatywność
  • »
  • Design Thinking | szkolenie

Design Thinking | szkolenie

Design Thinking | szkolenie

Design Thinking to metoda tworzenia innowacyjnych produktów i usług w oparciu o głębokie zrozumienie problemów i potrzeb klientów.

Metoda Design Thinking pozwala na nowo zdefiniować problemy, pomaga znaleźć alternatywne strategie i sposoby rozwiązania. Design Thinking bazuje na eksperymentowaniu i testowaniu hipotez. Szkolenie z Design Thinking ma charakter bardzo praktyczny.

Każde szkolenie projektujemy indywidualnie, bo specjalizujemy się w szkoleniach biznesowych szytych na miarę dla firm. Jest to przykładowy temat realizowanego przez nas praktycznego szkolenia z obszaru kreatywności.

Profil Uczestnika:

menedżerowie oraz specjaliści ds. obsługi klienta, customer experience, pracownicy działów R&D, marketingu, rozwoju biznesu i sprzedaży, członkowie zespołów New Product Development, grup innowacyjnych i projektowych. Wszyscy, którzy tworzą rozwiązania dla użytkowników – zarówno klientów firmy, jak i współpracowników. Menedżerowie i specjaliści, którzy chcą zaprojektować nową usługę lub proces bądź usprawnić istniejące. Menedżerowie odpowiedzialni w firmie za rozwój kultury innowacji. Profesjonaliści, którzy szukają sprawdzonych metod do zwiększania efektywności biznesowej.

Kluczowe korzyści dla Uczestnika:

Praktyczne umiejętności wykorzystywania w biznesie podejścia Design Thinking – od tworzenia idei, przez projektowanie, prototypowanie, wdrażanie, do zarządzania relacjami z użytkownikami.
Sprawne posługiwanie się sprawdzonymi narzędziami i technikami Design Thinking.

Główne punkty programu:

  • Design Thinking – co to jest.
  • Faza odkrywania, czyli przegląd obecnej sytuacji, istotnych danych, trendów i inspiracji.
  • Jak wypracować wyzwania projektowe.
  • Faza interpretacji.
  • Empatyzacja, czyli jak tworzyć persony (profile klientów).
  • Jak zrozumieć użytkownika z użyciem mapy empatii.
  • Jak formułować wartości dla użytkownika/klienta.
  • Faza wymyślania.
  • Sposoby generowania pomysłów na rozwiązania.
  • Jak uwzględniać w pomysłach wypracowane wartości dla klienta, jego potrzeby, bariery i cele.
  • Kompilacja rozwiązań.
  • Jak wybrać pomysły do realizacji.
  • Prototypowanie, czyli faza eksperymentowania.
  • Jak stworzyć prototyp produktów i usług.
  • Jak zweryfikować prototyp.
  • Faza ewolucji, czyli wyciąganie wniosków i wprowadzanie ewentualnych zmian.
  • Jak wdrażać procesy Design Thinking oraz ich wyniki w organizacji.

Metoda pracy:

Kładziemy nacisk na praktykę i doświadczenie. Pracujemy zgodnie z metodą nauki osób dorosłych opracowaną przez Davida Kolba (tzw. Cykl Kolba), której głównym założeniem jest uczenie się przez doświadczenie. W szkoleniu wykorzystujemy: Ćwiczenia zespołowe i indywidualne. Studia przypadków. Sesje grupowych oraz indywidualnych informacji zwrotnych. Dyskusje oraz gry.

Czas trwania szkolenia:

2 dni. Jednak program i czas jego trwania dostosowujemy do potrzeb organizacji.

    Zapytaj o szkolenia dla swojej firmy

    • Kontakt w sprawie szkolenia:

      + 48 609 021 025

      + 48 512 344 916


      Wyślij zapytanie

    • Opinie uczestników

      „Szkolenie bardzo praktyczne, przyda nam się w pracy, zwłaszcza przy rozwijaniu nowego projektu"

      „Pogimnastykowałam głowę :) Dzięki!"

      „Ciekawe co z tego wyjdzie. Już nie mogę się doczekać debiuty rynkowego"

      „Dobrze przemyślane szkolenie o Design Thinking - zrozumiałem tą metodę."

      „Mam pełno pomysłów po tym szkoleniu. Dziękuję"

      „Ciekawe i użyteczne szkolenie z kreatywności. Warto powtórzyć w przyszłości"

    • Referencje

      „Firma Delta Training dała się poznać, jako profesjonalny i zaangażowany partner. Z pełnym przekonaniem mogę polecić Delta Training, jako godną zaufania firmę szkoleniową.”

      Lidia Ołowska, People & Organization Director, Business Area Italy, Greece, Malta & Cyprus, Novo Nordisk Pharma sp. z.o.o.

    • Ocena szkolenia przez Uczestników

    OFERTA SZKOLEŃ
    BIZNESOWYCH DLA FIRM

    Szkolenia sprzedażowe Szkolenia menedżerskie Szkolenia rozwój osobisty Szkolenia praca zespołowa Szkolenia kreatywność

    DIAGNOZA KOMPETENCJI

    Ocena 360 stopni Assessment Center Development Center

    BADANIA I ROZWÓJ

    Najważniejsze artykuły Case studies Na flipcharcie Delta Training w mediach

    O NAS

    Firma szkoleniowa Delta Training Styl i filozofia prowadzenia szkoleń Zapytaj o ofertę szkoleniową Kontakt

    Wszelkie prawa zastrzeżone © Delta Training | Polityka prywatności | Polityka jakości
    Realizacja: Strony internetowe CubeMatic

    +48 609 021 025