
Kraków: szkolenia menedżerskie dla firm, szkolenia sprzedażowe, szkolenia dla handlowców z dużym i małym doświadczeniem. Firmy w Krakowie mają olbrzymi wybór szkoleń dla swoich pracowników. Jak jednak wybrać właściwą firmę szkoleniową w Krakowie? Czym się kierować?
Już teraz zapytaj o szkolenia dla pracowników swojej firmy
Kraków jest drugim, co do wielkości miastem w Polsce, w którym mieszka niemal 800 tysięcy osób. I z każdym rokiem jest ich więcej, średnio o 4000. Biznesowa twarz Krakowa również się zmienia. Szybko przybywa nowoczesnej powierzchni biurowej. Jest jej już niemal 1,5 miliona metrów kwadratowych. Firmy mają więc duży wybór miejsc na swoje siedziby. A tych jest ok. 140 tysięcy, przynajmniej takich, które widnieją w rejestrze REGON, w tym 5 tysięcy spółek z zagranicznym kapitałem. Sporo. Firmy, żeby mogły się rozwijać muszą zatrudniać kompetentnych i zdolnych pracowników, zwłaszcza w branżach wymagających wiedzy. W Krakowie takim zapleczem ich pozyskiwania jest ponad 20 wyższych uczelni, w których studiuje przeszło 250 tysięcy studentów (wszystkie dane pochodzą z Biuletynu Informacji Publicznej). Firmy mają więc skąd rekrutować pracowników. Jednak równie ważne, jak profesjonalna rekrutacja, jest rozwijanie pracowników i zatrzymanie ich w firmie, w Krakowie. Dlatego krakowskie firmy chętnie inwestują w szkolenia pracowników.
Firmy szkoleniowe w Krakowie
Firm szkoleniowych na krakowskim rynku jest wiele. Jak w takim razie wybrać tą właściwą. Oprócz doświadczenia firmy, jej historii na rynku oraz referencji i listów z rekomendacjami, ważne jest skąd firma czerpie swoje know-how. To ostatecznie przesądza o efektywności szkolenia i jego przydatności dla pracowników firmy. Oto dwa, krótkie, przykłady naszego podejścia do projektowania szkoleń w oparciu o rzetelne know-how. Dwa badania: jedno dla handlowców, drugie dla menedżerów.
Dla handlowców w Krakowie
Klienci dostali wybór: mogli kupić mały popcorn za 3 dolary, albo duży za 7 dolarów. Zdecydowana większość wybierała ten mały. W kolejnej grupie badanych pojawiła się trzecia, dodatkowa opcja – wabik, czyli średni popcorn w cenie 6,5 dolara. To wystarczyło, żeby zmieniły się proporcje sprzedaży na rzecz dużego kubka z kukurydzą. Efekt ten został po raz pierwszy opisany przez naukowców Joela Hubera, Johna Payne’a i Christophera Puto w artykule opublikowanym w „Journal of Consumer Research” już w 1982 roku (chcesz dowiedzieć się więcej przeczytaj nasz tekst „Jak wpływać na decyzje zakupowe klientów”). Działa i jest skuteczny do dziś. Jak go mogą wykorzystać handlowcy w swojej pracy? Jak tę technikę dostosować do Twojej branży, usług i produktów?
Dla menedżerów w Krakowie
Okazuje się, że wysoka pensja to za mało, żeby mieć zmotywowanych pracowników. Niezbędne są też relacje interpersonalne, wyjaśnianie decyzji i poczucie bezpieczeństwa, czyli obrona tego, co już mamy – wynika z badań harvardzkich profesorów przeprowadzonych wśród setek pracowników korporacji (chcesz dowiedzieć się więcej przeczytaj nasz tekst „Co motywuje pracowników? Oto 4 silniki zaangażowania„). Jak w takim razie motywować pracowników w dziale, w firmie? Jak wyniki tych naukowych eksperymentów można menedżersko wykorzystać w praktyce zarządzania? Jak zmierzyć efekty?
Te dwa przykłady dobrze obrazują nasze podejście do szkoleń. Stawiamy na praktykę, na ćwiczenia, pracę warsztatową, ale opieramy się na rzetelnych badaniach, wielokrotnie potwierdzonych i sprawdzonych w rynkowej rzeczywistości.
Nasze podejście do szkoleń
W Delta Training korzystamy z odkryć noblistów z dziedziny ekonomii behawioralnej, psychologów i praktyków biznesu. Wiemy, że odpowiednia metodologia zapewnia lepsze efekty. Udoskonalamy nasze programy szkoleniowe, rozwiązania doradcze dla klientów, sposób mierzenia efektów szkoleniowych. Idealne środowisko organizacyjne zachęca wszystkich do obserwowania, gromadzenia danych i zabierania głosu. Warto aby menedżerowie, liderzy korporacji, właściciele firm przyjęli podobne podejście do swojej pracy, jakim posługują się rzetelni naukowcy. Dlatego w Delta Training pracujemy zgodnie z modelem behawioralnym polegającym na obserwowaniu (diagnozowaniu), zbieraniu danych, testowaniu pomysłów, dzieleniu się wątpliwościami i ocenie efektów. Taki model pracy wydaje się nam optymalny. Nie ma lepszego sposobu na sprawdzenie, czy coś działa. Dlatego know-how jest takie ważne. Na czym oparte są rozwiązania szkoleniowe danej firmy, skąd wiadomo, że są skuteczne i zadziałają w tej konkretnej firmie, w tym wyjątkowym otoczeniu biznesowym?
Jako marka Delta Training istniejemy na rynku nieprzerwanie od 2008 roku. To ponad 10 lat. Jesteśmy doświadczoną i nagradzaną firmą szkoleniową. Specjalizujemy się w szkoleniach biznesowych opartych na dowodach szytych na miarę dla firm. Projektujemy szkolenia sprzedażowe, szkolenia menedżerskie, szkolenia z rozwoju osobistego, szkolenia ze współpracy w zespole i wiele innych.
Zapraszamy firmy w Krakowie do współpracy szkoleniowej.
Kontakt w sprawie szkolenia:
Przeczytaj również
Skuteczne motywowanie pracowników
Zarządzanie zespołem
Efektywny Feedback - informacja zwrotna
Narzędzia menedżerskie
Coaching menedżerski
Skuteczne techniki sprzedaży
Profesjonalna obsługa klientów
Merchandising
Insights Discovery w sprzedaży
Współpraca w zespole
Poker osobowości - gra dla zespołu
Komunikacja mailowa
Motywacyjny job crafting
Skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem
Asertywność w biznesie
Prezentacja i wystąpienia publiczne
Typologia klienta
MAJA WŁOSZCZOWSKA: moja recepta na dobry plan
Dodatkowo w magazynie "Czekadełko":
- Jak podnieść zaangażowanie pracowników.
- Trzy najważniejsze kompetencje dobrego sprzedawcy.
- Jak w kilka minut zyskać pewność siebie.
Sprawdzone, praktyczne i rzetelne informacje.
Ściągnij magazyn "Czekadełko" już teraz.