Programy szkoleniowe:
- Jak szybko odpowiadać na maile?Czy reagować na każdego e-maila? Jeśli tak, to jakim czasie? Jak odpisywać na e-maile? Co wynika z badań dotyczących zawodowej komunikacji e-mailowej? Jak postrzegani są menedżerowie zwlekający z odpowiedzią na e-maile? Sprawdź fakty!
- Komunikacja przez e-mail | szkolenieBadanie Indeks Mail jest wartością dodaną do praktycznego szkolenia z komunikacji e-mailowej. Jak twoja firma wypada na tle innych? Jak profesjonalnie zarządzać komunikacją przez e-mail? Jak tworzyć tytuły i nowe wątki? Jak podnieść jakość e-maili i ograniczyć ich liczbę? Zapytaj o szkolenie dla swojej firmy.
- Indeks Mail 2022 | Trendy w komunikacji zawodowejJakie są najnowsze trendy w komunikacji zawodowej? Co wynika z pierwszej edycji badania Indeks Mail autorstwa firmy Delta Training? Jak załatwiamy większość spraw zawodowych, ile dostajemy e-maili, czy godzimy się na otrzymywanie e-maili po godzinach pracy?
- Zasady pisania e-maili służbowychJak profesjonalnie napisać e-mail? Jak zredagować tytuł i treść e-maila? Oto praktyczny przewodnik: 10 zasad pisania zawodowych maili. We współpracy z menedżerami, dziennikarzami i psychologami powstał już na polskim rynku kwestionariusz do badania jakości komunikacji e-mailowej.
- Jak dobrze pisać maile? Bez żartów!Używanie żartów w profesjonalnej komunikacji e-mailowej może przynieść opłakane skutki. Okazuje się, że odbiorcy e-maili nie wychwytują sarkazmu i ironii. Jest jednak sposób, by żart w e-mailu był właściwie zinterpretowany ;)
- Jak zwiększyć siłę swojej perswazji?Osobista prośba wyrażona twarzą w twarz przynosi kilkukrotnie lepsze efekty niż za pośrednictwem komunikacji elektronicznej. Proszący twarzą w twarz nie doceniają siły swojej perswazji. Natomiast Ci używający maila – odwrotnie, przeceniają skutki własnego działania.
- Emotikony w mailach. Czy używać?Czy warto stosować emotikony w ramach profesjonalnej komunikacji mailowej. Przeprowadzono badania na ten temat i znamy już odpowiedź.
- Komunikacja przez e-mail | szkoleniePraktyczne szkolenie dotyczące redagowania biznesowych e-maili. Wyjątkowe szkolenie z komunikacji przez e-mail stworzone przez psychologów społecznych, dziennikarzy i menedżerów. Wzbogacone wynikami badań eksperymentalnych. Zapytaj o szkolenie dla swojej firmy.
MAJA WŁOSZCZOWSKA: moja recepta na dobry plan
Dodatkowo w magazynie "Czekadełko":
- Jak podnieść zaangażowanie pracowników.
- Trzy najważniejsze kompetencje dobrego sprzedawcy.
- Jak w kilka minut zyskać pewność siebie.
Sprawdzone, praktyczne i rzetelne informacje.
Ściągnij magazyn "Czekadełko" już teraz.